|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Mij ook geen drol, maar die Rob is gewoon een poser, alleen heeft hij het zelf niet door Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Heette Rob daar niet Gier Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ook nog geloof ik, die gozer heeft echt iets van 14 nicks gehad dacht ik. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Hij is inderdaad meerdere malen gebanned. |
|
quote: Ben k zelf ook, dus (Tenminste, ik hou erg v black metal en ik draag op zich ook wel vaak zwarte kleding, dat bedoel ik) Masturbation is not the same. |
|
Dat shirt...Godver, daar ga je toch niet in lopen ??? Jezus !!! |
|
Waarom niet? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Fuck, moet ik dat echt nog gaan uitleggen ??Nee toch ??? |
|
Jawel. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
kreun, het is zo'n ongelooflijk leleijk shirt, walgelijk gewoon. De kop op het shirt doet me denken aan die Aardschok snol Liselotte Hegt, Ze zouden al die shirts uit de handel moeten nemen en gratis opsturen naar Afrika. Dan heeft niemand er last van. |
|
Dus omdat jij het lelijk vindt mag niemand het dragen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Heh, dat shirt heb ik nu ook aan... smaken verschillen, zeker? |
|
quote:Ze mogen het wel dragen maar mij er niet mee lastig vallen. Stelletje kut kleuters ! |
|
quote:Wat voor kleren draag jij en hoe oud ben jij? En met welk recht durf jij ZM lastig te vallen met de stelling dat 'je toch niet zo'n shirt draagt'? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 18-04-2004 19:20] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dus als jij iets te zien krijgt wat je niet mooi vind, voel je je gelijk lastig gevallen. Wat boeit dat nu. Ze blijven toch niet voor je ogen drentelen ofzo. Als je zo denkt kan je nu beter in het bejaardentehuis gaan zitten, en gezellig met die mensen daar je de hele dag kapot ergeren aan dergelijke zaken. |
|
quote:Ik draag nu even geen kleren. Ik zit nu naakt achter m'n computer met m'n joystick te spelen |
|
quote:Lijkt me heerlijk knul, het bejaarden tehuis. Lekker heel de dag niks doen en schelden op vervelende pubers en bier drinken |
|
Ik vind het anders wel een mooi shirt, hoor... heh. Nu ja, langs een kant snap ik het wel. Ik erger me soms ook wel als ik zo volk zie voorbij lopen in "I love Techno" t shirts. (Niet omdat het techno is, maar omdat ik dat dus een lelijk shirt vindt). Maar bij mij is dat meestal na twee seconden al over... |
|
quote:Hij speelt met zijn shirt, en nu bakkes houden met je hypocriet gelul. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik vind het geen goede band, het shirt daarentegen is wel mooi. I am the 1%. |
|
quote:je maakt een geintje. |
|
quote: Inderdaad I am the 1%. |
|
|
|
Dit is natuurlijk wel een uitzondering, want ik maak eigelijk nooit grappen. I am the 1%. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |