|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dat wordt vookomen omdat politieke onderwerpen taboe zijn. anders is het na 5 minuten al raak vrees ik. |
|
quote: Precies... Bovendien ben ik groter dus zou ik winnen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hmm maar hoe zit het met je andere project om Tenacious D na te doen? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Na te doen?!?!?!?!?! Shreddie en ik doen niemand na! Wij zijn zo geniaal en allesovertreffend dat elke vergelijking een belediging is voor ons! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: eens kijken: ik ken "a", "e", "d" en verder niks. ik voldoe dus volledig. Maar Chelman is groter als ik dus het feest gaat niet door. Ik speel alleen maar met kleine personen in de band. Sorry, principes zijn principes. |
|
dat worden een boel bans met het vernieuwde beleid. Oud Vuil. |
|
quote: Goed laten "inspireren" dan Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
@webWIm: Hoezo? Wij hebben het over blackmetal, wij zijn fans en het gebeurt nu. Hoe meer ontopic kan je zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-02-2004 0:21] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hé,zal ik aan kettingen achter de drummer gaan hangen??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Nee het zijn tegenwoordige blackmetalers ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Een soort Gorgoroth foefje? Het zou iig wel goed voor de publiciteit zijn KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: jaja, ik ben geen mod, ik neem je verklaring wel aan. Oud Vuil. |
|
quote: Kut. Moet ik nou een nieuwe gitarist zoeken. Inschrijvingen open vanaf nu: Vereisten: grim tr00 evol en kvlt uiterlijk KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ga alleen dan optreden op het Sint Pieteplein in Rome..als je dan de headlines niet haalt, weet ik het ook niet meer Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Ik wil graag auditie komen doen chelman Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Ik ook.Maar dan voor decorstuk Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Hoh, ik word weer ergens bij betrokken zie ik? |
|
mijn mening is wel duidelijk [Dit bericht is gewijzigd door Wijers op 17-03-2004 21:11] |
|
LOL [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 17-03-2004 21:17] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Mijn mening is dat als ze daar handtekeningen willen gaan staan uitdelen alsof ze The Backstreet Boys zijn gewoon hun bek moeten houden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
inderdaad, als je als een stel volwassen kerels je eigen muziek serieus neemt en er komt een stel kleuters binnen gewandeld die net de basisschool ontgroeid zijn, moet je dat als band toch aan het denken zetten... Je moeder. |
|
ik voorzie binnenkort hordes jonge mannekes en vrouwkes met Memorial shirts aan En terecht Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: *gaat bij het concert van Memorial en Monolith, een Monolith shirt aandoen* On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |