|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is de rede dat ik nooit grappen maak, doh! I am the 1%. |
|
is dit topic nog de moeite waard door te lezen? of kan iemand een hele korte samenvatting geven? |
|
quote: Oh eh nee, wat touw getrek in de Cradle en Dimmu zijn niet true genoeg marge. En verder lol-hebbeb om mensen die mama's smick doos jatten, niet echt de moeite dus. |
|
Het bekijken van de eerste plaatjes doet je lachspieren wel goed moet ik zeggen. I am the 1%. |
|
quote: die kk debiel zat bij mij op school |
|
quote: Heej heej let op je woorden met je kk. Tormented soul of the long lost angel |
|
quote: wahahahah die zit bij mij op school! hoe kom je aan die foto? ze denkt dat ze er bij hoort, ze draagt ook koffikjurken met te fucking veel kleuren. een soort punk koffik |
|
quote: Is het een ZIJ? |
|
hmm die foto's vind ik niet om te lachen eerder om te huilen |
|
quote: excuses maar dat kind is te dom |
|
quote: Jouw gevoel voor humor is ook om te huilen. |
|
quote: Gelukkig ben niet de enige die dacht dat het een kerel(tje) was. |
|
quote: Te dom weet ik niet. In ieder geval niet te dom om me elitair voor te doen. Van figuren zoals jij zakt mijn (toch al te ruime broek) behoorlijk af. Tormented soul of the long lost angel |
|
quote: volgens mij is het een manwijf |
|
quote: Kom jij uit Leiden? |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door deathgore op 18-04-2004 20:28] |
|
quote: gevoel voor humor? |
|
quote: Haha, dit is dan wel weer grappig ja. |
|
quote: Nee sorry Coen. Ik kom eerder uit de richting van R'dam. offtopic: had jij trouwens nog gewonnen met de ere plaats (haha) na demorpheus de gaafste. (lol.) Tormented soul of the long lost angel |
|
quote: Geen idee, toen lag MF er al uit. Is al twee weken pleitte ofzo. |
|
en vervelen da we ons doen |
|
quote: Ja das waar ja. Jeetje is het al zo lang dan(?) Ik dacht iets van net een week ofzo. Heb lang niet meer achter de pc plaatsgenomen. (ik begon al bijna een sociaal leven te krijgen) Tormented soul of the long lost angel |
|
Ligt MF al twee weken plat? Vandaar dat er zoveel domme rukkers aan het posten zijn de laatste tijd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |