|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is niet iets van tegenwoordig. Vroeger zag je mensen met shirts van bands waarvan ze de muziek wellicht ook nooit gehoord hadden. Maar het was wel zo dat Metallica en Anthrax ook shirts van die bands droegen... En dat was cool volgens mij... |
|
quote: gebeurt nog hoor.. zo loop ik er ook bij.. en ik ben ook nog jong wuust robuust |
|
ik kan er altijd wel om lachen als ik van die kindjes zie lopen zo met die paint enzo |
|
quote: idd, en nog oppassen als je wat draagt van, een minder bekende band: als ze het kunnen spotten zouden ze er ook nog achter gaan vissen. Maar zoals ik al zei: het grootste deel daarvan druipt wel af, dat gaat vanzelf. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Bij de betere concerten zie je eigenlijk weinig van dit soort figuren. Ik snap dit niet hoor. Hebben die lui dan echt niet door dat ze gewoon gigantisch voor lul staan. Als je een jaar of 16 bent kun je toch wel een beetje nadenken, zou je denken. En dat iedereen op die leeftijd wel eens vaag doet is waar, maar dit is wel heel triest. |
|
quote: dit soort panda's gaan alleen naar dimmu en cradle... de goeie bands kennen ze niet eens... beetje jammere figuren I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Dus volgens jou gaat het ook om image. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dit is nog erger. |
|
van de laatste foto ken ik nog een paar mensen van gezicht ook |
|
dit kan echt niet wat een nerd |
|
quote: een jasje aan met een basketbal shirt en een t-shirt van metallica... hoe fout kan je wezen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Volgens mij probeerde hij naast mij in de Mcdonalds plee een kleur lens in te doen, wat niet helemaal lukte En dan dat accent erbij [extreem limburgs]aah nee het lukt niet [/extreem limburgs] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
dat basketbalshirt is natuurlijk een poging om metallica te verbergen MISLUKT |
|
quote: hahah inderdaad gruwelijk mislukt... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
opzich |
|
quote: Héhé, zonder die paint, zou hij niet zo opvallen , maar al gezien, die ging zijn eigen drumsticks laten signeren ofzo?? Beetje triest! Ach ja, er moet nog gelachen worden hé. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hij wast nu nooit meer zijn drumsticks ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hij is wel origineel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: We zijn allemaal uniek ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Waarom is de black metal maffia hier eigenlijk niet langs geweest? hadden ze mooi kunnen oogsten. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Die idioot op je usericon heeft dat toch ook nooit doorgehad. mvg wk10 |
|
Laten we met zijn allen pubers gaan afzeiken, want wij zijn allemaal zo ontzettend volwassen... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Ja ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
misschien zijn ze zonder die paint nog lelijker? verder kan het me geen fuck schelen wat iemand op zijn snoetje smeert, of welke kleding iemand aan heeft. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |