IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Metallica/Slipknot/KoRn 21 juni amsterdam Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 13-12-2003 10:54 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

METALLICA&SLIPKNOT+SUPPORT ACT TE AMSTERDAM ARENA 11-12-2003 | 17:41:24

Metallica& Slipknot+ Support act

Zoals drummer en oprichter van de band Lars Ulrich afgelopen zaterdag in het volledig uitverkochte Gelredome al aankondigde: op maandag 21 juni komt Metallica terug naar Nederland voor een optreden in de Amsterdam ArenA. De kaartverkoop begint zaterdag 20 december om 10.00 uur.

Op de langste dag van volgend jaar staat Metallica op het podium dat op de lange kant in de ArenA wordt geplaatst. De mega-metal-act is tegen die tijd al ruim een jaar op wereldtournee. Na het Gelredome (hun grootste concert ooit in Nederland) en hun optreden op Fields Of Rock, is de komst van Metallica naar de ArenA wederom een bewijs van de enorme populariteit van de band in ons land.

Metallica + Slipknot + support act

Amsterdam ArenA, Amsterdam Z.O.
Maandag 21 juni 2004
Entree: Euro 46,- / Euro 44,- / Euro 42,- / Euro 40,- / Euro 38,- (excl. servicekosten)

Aanvang: 18.30 uur

Kaartverkoop begint zaterdag 20 december door Ticket Service via de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-3001250(45 ct.p.m), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.

*nou ik zou als de zodemieter volgende week weer een kaartje halen.
(dit zou helemaal wel snel gaan)
verdomme waarom nou allemaal in december

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 17-12-2003 22:25]

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 13-12-2003 11:22 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Kut, slipknot.

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 13-12-2003 11:47 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

weet niet of ik daar bij zal zijn...

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-12-2003 11:52 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Deze uitspraak heb ik om praktische redenen teruggenomen.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 08-06-2004 11:34]

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 13-12-2003 11:59 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 11:52 schreef arrebar het volgende:
Lol metallica met slipkots, hahaha al spelen ze heel kill em all en het zou gratis zijn dan zou ik nog thuis blijven.

Ik niet...

Orion
Usericon van Orion
Posted 13-12-2003 12:21 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik ook niet!
vooral na 6 dec FUCKING WHIPLASH!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 13-12-2003 12:27 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

bestaat Slipkut nog...

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-12-2003 12:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ja damn, nu moet ik dus 2 voorprogramma's wachten op Metallica, waarvan er eentje Slipknot is...

I don't know... Waarschijnlijk regel ik tegen die tijd wel weer een kaartje via internet.

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 13-12-2003 12:57 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Eindelijk iets bij mij in de buurt.

Maar het blijft laag.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-12-2003 13:13 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Werd vanochtend om half 11 uit m'n nest gebeld met de vraag of ik hierheen wilde, zoja dan zou een vriendin van me volgende week zaterdag wel erg vroeg uit d'r nest gaan om voor 't postkantoor te gaan staan..

Ik ga hier dus bij zijn, beetje jammer van Slipknot hoor Maar goed, ik moet Metallica gewoon nog een keertje zien..

..."Hate can only create more hate"...

hammer
Usericon van hammer
Posted 13-12-2003 13:48 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

`k zal ook wel weer aanwezig zijn,
beetje erg jammer van slipknot

Helena
Usericon van Helena
Posted 13-12-2003 13:49 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

Jammer van Metallica, slipknot heb ik nog steeds niet gezien!

I practice reversed alchemy: I turn money into crap

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-12-2003 13:51 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 13 december 2003 13:49 schreef Helena het volgende:

efkes kijken hoe het met m'n financiën zit volgende week...alsut kan ga ik zeker

Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 13-12-2003 13:54 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:

LOL

Ik ga iig niet.. Heb geen zin om die debielen met maskertjes te moeten aanschouwen.

zo kan ie wel weer

hammer
Usericon van hammer
Posted 13-12-2003 13:55 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:

daar mis je weinig aan, heb ze (helaas) 2 keer gezien....

wat een trieste band is dat...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-12-2003 13:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 13:55 schreef hammer het volgende:
daar mis je weinig aan, heb ze (helaas) 2 keer gezien....

wat een trieste band is dat...

Ik heb ze anders 3 of 4 jaar geleden gezien en vond dat ze een bijzonder vermakelijke show gaven.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Helena
Usericon van Helena
Posted 13-12-2003 13:56 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

Ik vind de agressie die ze in de muziek hebben erg gaaf plus het grooved als een tiet. Ik kan het zeker waarderen.

Metallica heb 2 of drie keer gezien en dt heb ik wel gezien. Ik vind Metallica een beetje als Slayer: ze moeten het van het oude werk hebben en dat vind ik wat jammer.

I practice reversed alchemy: I turn money into crap

hammer
Usericon van hammer
Posted 13-12-2003 13:58 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 13 december 2003 13:56 schreef Helena het volgende:
Ik vind de agressie die ze in de muziek hebben erg gaaf plus het grooved als een tiet. Ik kan het zeker waarderen.

Metallica heb 2 of drie keer gezien en dt heb ik wel gezien. Ik vind Metallica een beetje als Slayer: ze moeten het van het oude werk hebben en dat vind ik wat jammer.

ja ik vind de muziek van slipknot ook wel oke..., alleen live vind ik het triest.

en tja wat betreft metallica heb je ook wel gelijk...
najah het zal wel gezellig worden...

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 13-12-2003 14:09 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Nu ze met Godsmack toeren wil ik nog wel zo'n hoop geld neertellen om ze weer 'ns te zien (dinsdag is't zover ), maar met Slipknot, nee dank je

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-12-2003 15:00 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

grmblgrmbl...

zo fukking duur. ik zet wel gewoon een CD heel hard aan.

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 13-12-2003 15:21 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Ik ga maar ff kijken hoe ik financieel zit volgende week, jammer dat ze met slipknot optreden

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-12-2003 15:23 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Jammer dat het voorpogramma beter is inderdaad...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 13-12-2003 16:08 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

hm... ben niet i gelredome geweest maar heb ze op field of rock gezien (metallica dan) en vonnut wel geinig maar echt helemaal geweldig ook weer niet... en dan slipknot...sjah tis wel een band die mij "groot heeft gebracht" binne de metal(en nu luister ik het niet eens meer maar dat terzijde)...

twas allemaal wel leuk geweest om er heen te gaan (misschien doe ik dat ook nog wel) maar ik vind alleen het kaartje schikbarend duur

godverdomme 46pleuro man omgerekend NFL 101,-
waar is die gulden...

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 13-12-2003 17:04 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Hmmz inderdaad, als het niet zo vreselijk asociaal duur was dan was ik ook wel even naar slipknot wezen kijken.

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 13-12-2003 18:10 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

ja je kan van slipknot zeggen wat je wilt maar ik moet de eerste live dvd nog tegenkomen die nog heftiger is als disasterpieces,en die maskers?tja ik heb al die geverfde black bandjes ook altijd lachwekkend gevonden en ook van die in het leer gestoken power bandjes moet ik altijd lachen maar het gaat mij om de muziek en ik vind slipknot best wel gaaf(zeker iowa)

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 13-12-2003 18:16 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 13:56 schreef Helena het volgende:

zit best wat in ja,ik vind de oude platen van metallica en slayer ook veel beter als het tegenwoordige,komt mischien ook omdat het toen zoveel indruk op mij maakte en nog fris was,dit heb ik namelijk met veel meer bands terwijl het latere werk muzikaal vaak beter is(bijv;pantera,megadeth,kreator,destruction enz)vind ik toch vaak die oudere shit much better

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com