|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
eh. KTwaalre, 42 up, 120 down. wel ok, fijn uploaden op legionFXP zo. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
jup voornamelijk black metal hehe, ach er zijn er flink wat die oude heavy etc sharen, gelukkig trouwens. maar de registrations zijn closed geloof ik. beetje jammer. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Gratis snelheidsverhoging Casema verhoogt de snelheid van de Wanadoo Cable internetabonnementen. Voor u betekent dit dat de snelheid van Wanadoo Cable Broadband Basic wordt verhoogd van 300/64 kbit/s naar een snelheid van 512/128 kbit/s. Deze gratis snelheidsverhoging vindt plaats in de periode vanaf nu t/m 31 december en wordt per wijk en platform ingevoerd. da's 63k/sec. casema speelt voor sinterklaas, vraag me af wat het addertje onder het gras is... Oud Vuil. |
|
Nou KPN doet het ook voor ADSL. Misschien heeft het daar wat mee te maken. this user is dead |
|
jah, de concurentie wordt aardig opgedreven, eindelijk. Oud Vuil. |
|
quote: Met Wanadoo weet je het maar nooit. *denk terug aan kabelinternet met 2 kb per seconde* dood |
|
hehe, ik heb glasvezel verbinding 10 Mbit heerlijk |
|
quote: Ey, das goed nieuws! Het addertje is dat ze mee moeten concurreren omdat veel maatschappijen de snelheden verhogen. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: ik 100 "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: oja, die tijd heb ik ook meegemaakt. maar zelfs met de vorige cabelverbinding die ik had, was weinig mis. 't gaat bij mij altijd fout qua mis-communicatie met de onderlinge help-desk medewerkers bij casema én wanadoo. wat gaat alles daar langs elkaar heen, zeg. laatst deze e-mail: Geachte W H J van BURKEN, Ten onrechte heeft u van ons onlangs het bericht ontvangen dat wij per 1 oktober in uw wijk stoppen met de dienst Wanadoo Cable Basic. Dit bericht is abusievelijk naar u verstuurd en is niet voor u van toepassing. dat was ook weer lachen. maar verbaast me nix. Oud Vuil. |
|
100Mbit@utwente Bite my Shiny Metal Ass |
|
100Mbit@tudelft Zenial |
|
100Mbit@WUR "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ADSL van tiscali snel genoeg respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Wanadood.......kut verbinding....en veel gezeik. De monteur moet nu nog langskomen(zeiden ze 2 weken geleden!!) Maar ik heb Wanadoo cable basic...ik hoor 40k te hebben Hebben nog meer mensen hier last van?? Mijn buurman is gek |
|
quote: lees al mijn verhalen in dit topic maar na... maar nu doet het geweldig, idd 40k. Oud Vuil. |
|
Sjezus....wim, als ik dat lees, springen de tranen me in de ogen Als ik dat allemaal mee moet gaan maken.hou ik 't denk ik voor gezien. Maar bij jou is 't toch allemaal weer goed dus.......er is hoop???? Mijn buurman is gek |
|
er is hoop, blijven lastigvallen en bellen, die wanadoo helpdesk. enige wat helpt. Oud Vuil. |
|
ADSL MXstream geloof ik |
|
Kabel met maar max 15 kbs upload en 66 kbs downstream Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
nou ik heb ADSL van mxstream maar eerst werd hij 1 a 2 x per dag even een halfuurtje langzaam ofzo . maar nu is hij al een week langzaam ik heb soms zelf dat ik niet meer kan aanmelden bij msn ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik ga vanaf vandaag 125 k/sec. ik hou van wanadoo!!! zolang alles het goed doet. Oud Vuil. |
|
adsl fast haal rond de 400 kb/s neer en 80 omhoog. Life doesn't get much better than this! |
|
450 omhoog en 30 naar beneden (traag ja ik weet het) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |