IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Welke internet verbinding? Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-07-2009 21:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik internet via Wi-Fi, opzich geen probleem, alleen soms heb ik iets wat ik niet anders kan omschrijven als lag. Bij als wat via het net gaat. Sites, MMOPRG's, MSN, alles werkt prima, alleen met 1 seconde vertraging. Dit komt [denk ik] vanzelf opzetten aangezien ik niks verander met betrekking tot de verbinding. Moden, router en netwerkkaart in/uit -schakelen/resetten heeft geen nut. PC opnieuw opstarten ook niet.
Ronduit irritant dus ik ga wat anders doen, check ik enkele tijd later [meestal uren], dan is alles weer prima zonder enkele vertraging. WTF is dit?
Ik ben nogal een techno-noob en lichtelijk paranoïde dus ik denk al dat medebewoners die-hard pr0n zitten leechen @ belachelijke download rates. >.>
Ik ben zelf overigens niks aan het downloaden.


Anyway iemand enig idee?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-07-2009 21:33 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Haha, loopt je WoW-verslaving gevaar?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-07-2009 21:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Al 4-5 maanden niet meer?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-07-2009 21:39 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Gaat de goede kant op!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-07-2009 21:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Gewoon andere RPG, zie avatar, whehe.
Maargoed het is allemaal geen ramp maar gewoon enorm irritant.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-07-2009 13:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Argh, dit overvolle topic duurde lang om te laden.
Eerder postte ik over een trage verbinding/lag. Het is een tijdje compleet weggeweest, maar nu terug.
Bij CRTL+ALT+DEL, taakbeheer, prestaties, broncontrole, netwerk, kom ik erachter dat ik wel 40 keer btdna.exe heb draaien. WTF is dit? Ik heb echt geen flauw idee? Kan ik dit stopzetten? Is dat nodig? Hoe?

Netwerk: 10-20KB/sec tijdens browsen, met een enkele uitschieter naar 500...
Netwerkgebruik: 0%

<-- noob he.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-07-2009 14:20 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Dat is dus bittorrent. Dat verklaart dus ook meteen je gruwelijk trage verbinding.

Edit: Alle bittorrent crap afsluiten, je PC opschonen en alles wat NIET hoeft te draaien ook niet laten opstarten.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 31-07-2009 14:21]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-07-2009 20:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mijn internet loopt via de electriteit


signature


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 31-07-2009 20:38 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Zoggo.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-07-2009 20:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

say that?


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-08-2009 4:05 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2009 14:20 schreef Illusione het volgende:
Dat is dus bittorrent. Dat verklaart dus ook meteen je gruwelijk trage verbinding.

Edit: Alle bittorrent crap afsluiten, je PC opschonen en alles wat NIET hoeft te draaien ook niet laten opstarten.
Het waren er 40.
Ik heb ze via msconfig gekilled middels reboot, het is nu een stuk beter, bedankt!


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 20-08-2009 17:15 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein



Yay voor zus op vakantie!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-09-2009 22:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 juni 2009 18:24 schreef De Tegenpartij het volgende:


Maar als het goed is, gaat ziggo de snelheid weer gratis verhogen. Ze moeten haast wel, want kabel loopt toch wel een beetje achter qua prijs/snelheid, vind ik.




Woei!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-09-2009 22:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

+1. Zojuist mail van Ziggo over de snelheidsverhoging gehad.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-09-2009 22:21 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Damn, jij hebt gewoon een net snellere verbinding! Ik ga een klacht indienen...

Hehehe. Dat ze pas nu die meel sturen, is dus al zo sinds 2 dagen geleden.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-09-2009 22:28 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2009 22:21 schreef De Tegenpartij het volgende:
Damn, jij hebt gewoon een net snellere verbinding! Ik ga een klacht indienen...



Welnee, man. Ik zit gewoon dichter bij Amsterdam.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-09-2009 22:34 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik dacht altijd dat dat alleen met adsl uitmaakte, de afstand tot...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-09-2009 7:53 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Signaal gaat altijd verloten over afstand. Bij sommige technieken merk je dat alleen meer of minder.

Hier van Ziggo niets te horen gekregen over verhogingen btw


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-09-2009 9:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zojuist de praktijktest:

De nieuwe Megadeth van het web getrokken @ 1040kB/S waar ik in het verleden nooit boven de 550kB/S kwam.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 07-09-2009 16:02 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht




Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-09-2009 18:49 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Poser.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-09-2009 18:51 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 7 september 2009 16:02 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:





...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 16-09-2009 18:40 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2009 22:20 schreef 6sic6 het volgende:





Zo hij is weer opgefokt.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 20-09-2009 16:58 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Wij hebben hier kabel internet/telefonie/tv van UPC... Maar dat ligt er de laatste tijd zo'n 10x per dag af... (behalve de tv dan), dus we willen wat anders zoeken. Iemand nog aanraders qua glasvezel-alles-in 1-voor een vast tarief-oplossingen???


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-09-2009 23:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2009 16:58 schreef Doomy het volgende:
Wij hebben hier kabel internet/telefonie/tv van UPC... Maar dat ligt er de laatste tijd zo'n 10x per dag af... (behalve de tv dan), dus we willen wat anders zoeken. Iemand nog aanraders qua glasvezel-alles-in 1-voor een vast tarief-oplossingen???


Glasvezel wil iedereen wel. Helaas is Nederland nog lang niet helemaal verglaast, dus het is maar de vraag of die optie uberhaupt mogelijk is in jouw gemeente en dan ook nog in de specifieke straat waar je woont.

Verder is het goed om eerst zeker te weten dat het aan je provider ligt en niet aan je router / pc / etc. voor je gaat wisselen, zou een beetje zonde van alle administratieve rompslomp en eventuele bijkomende kosten zijn als je er uiteindelijk niets mee opschiet.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen