|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Haha, loopt je WoW-verslaving gevaar? |
|
Al 4-5 maanden niet meer? |
|
Gaat de goede kant op! |
|
Gewoon andere RPG, zie avatar, whehe. Maargoed het is allemaal geen ramp maar gewoon enorm irritant. |
|
Argh, dit overvolle topic duurde lang om te laden. Eerder postte ik over een trage verbinding/lag. Het is een tijdje compleet weggeweest, maar nu terug. Bij CRTL+ALT+DEL, taakbeheer, prestaties, broncontrole, netwerk, kom ik erachter dat ik wel 40 keer btdna.exe heb draaien. WTF is dit? Ik heb echt geen flauw idee? Kan ik dit stopzetten? Is dat nodig? Hoe? Netwerk: 10-20KB/sec tijdens browsen, met een enkele uitschieter naar 500... Netwerkgebruik: 0% <-- noob he. |
|
Dat is dus bittorrent. Dat verklaart dus ook meteen je gruwelijk trage verbinding. Edit: Alle bittorrent crap afsluiten, je PC opschonen en alles wat NIET hoeft te draaien ook niet laten opstarten. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 31-07-2009 14:21] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
mijn internet loopt via de electriteit signature |
|
Zoggo. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
say that? signature |
|
quote:Het waren er 40. Ik heb ze via msconfig gekilled middels reboot, het is nu een stuk beter, bedankt! |
|
|
|
quote: Woei! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Damn, jij hebt gewoon een net snellere verbinding! Ik ga een klacht indienen... Hehehe. Dat ze pas nu die meel sturen, is dus al zo sinds 2 dagen geleden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Welnee, man. Ik zit gewoon dichter bij Amsterdam. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik dacht altijd dat dat alleen met adsl uitmaakte, de afstand tot... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Signaal gaat altijd verloten over afstand. Bij sommige technieken merk je dat alleen meer of minder. Hier van Ziggo niets te horen gekregen over verhogingen btw Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Zojuist de praktijktest: De nieuwe Megadeth van het web getrokken @ 1040kB/S waar ik in het verleden nooit boven de 550kB/S kwam. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Poser. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Wij hebben hier kabel internet/telefonie/tv van UPC... Maar dat ligt er de laatste tijd zo'n 10x per dag af... (behalve de tv dan), dus we willen wat anders zoeken. Iemand nog aanraders qua glasvezel-alles-in 1-voor een vast tarief-oplossingen??? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Glasvezel wil iedereen wel. Helaas is Nederland nog lang niet helemaal verglaast, dus het is maar de vraag of die optie uberhaupt mogelijk is in jouw gemeente en dan ook nog in de specifieke straat waar je woont. Verder is het goed om eerst zeker te weten dat het aan je provider ligt en niet aan je router / pc / etc. voor je gaat wisselen, zou een beetje zonde van alle administratieve rompslomp en eventuele bijkomende kosten zijn als je er uiteindelijk niets mee opschiet. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |