|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wie heeft de grootste... O nee, snelste. VIESPEUK!!! |
|
quote:Tering.... ik zit geloof ik op max 50 down en 5 up When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat een gedoe was dat vroeger. En dan kreeg je zoiets: 230 Anonymous access granted, restrictions apply. ftp> cd pub 250 CWD command successful. ftp> bin 200 Type set to I. ftp> Hash mark printing Aan ftp: (2048 bytes/hash mark) .ftp> has get pgp263is.bin.tgz 200 PORT command successful. 150 Opening BINARY mode data connection for pgp263is.bin.tgz (415794 bytes). ############################################################################ ############################################################################ ################################################### 226 Transfer complete. ftp: 415794 byte ontvangen in 288.19seconden 1.44kB/s.ftp> quit 221 Goodbye. 1.44kB/s, hoppaaa! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vroeger, voor t http geneuzel, was internet veel nerdier ja. LaTeX, newsgroups, ftp, gopher, Veronica When your people matter, menstrual health matters |
|
Internet wás vroeger ook veel leuker. Raar, maar waar. Vind ik. Al die mensen, tegenwoordig. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vroeger, toen internet nog met rooksignalen werkte. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: ...niets is wat het lijkt... |
|
quote: Veel te laagdrempelig zo. Iedere Vollidiot kan tegenwoordig online zijn zegje doen. Helaas. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Je zit aardig op je praatstoel ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het was spannender. Ik had online ook altijd een ooglapje voor 1 oog. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En je gebruikte zoiets om het internet te bekijken: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
...niets is wat het lijkt... |
|
Ik wist het wel. Duur belachelijk snel internet is overrated. Sinds een jaar ofzo: Scheelt een stuk in de kosten en wat denk je....... Nog geen moment gehad dat ik het idee had (voor wat ik op het web doe) snelheid tekort te komen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dus... [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 04-06-2017 21:41] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Draadloos met de laptop. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Game pc, verbonden met een kabel. edt. Goedkoopste glasvezelaansluiting van KPN. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 04-06-2017 22:10] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
Nice. Welke aanbieder? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Iemand ervaring met Youfone.nl als aanbieder? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Op die irritante commercials na, nee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Zoveel pr0n kunnen downloaden en dan nog zo verzuurd door het leven gaan. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Marcelino Wunderlich! Moest ik even googelen, want ik had geen idee dat er een youfone commercial was en blijkbaar doet hij die commercials. Die werken dus niet zo goed, want dat had ik niet onthouden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het langzaamste wat Tele2 te bieden had. Gewoon nog via de telefoonaansluiting. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |