|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik zit momenteel met mn telefon als modem werkende te laptoppen werkt nog redelijk goed overigens.... |
|
een lg Viewty, met originele kabeltje naar mijn laptop en een of andere internet kit die op de meegeleverde cd stond |
|
Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Kijk. Van 4 naar 5 Mbit gegaan, zonder extra kosten. Hiep hoi ziggo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Traag vandaag.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Sjeez... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Glasvezel hoera. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dat kan ik me voorstellen, ja. Ik heb me ervoor ingeschreven, maar wanneer ze het hier aanleggen... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hmm.. binnen nu en een paar jaartjes zal in ieder geval de Randstad wel voorzien zijn. Tijd om te verhuizen, wellicht ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ach, welnee. Ik kan wel wachten, de snelheid die ik nu heb is al zo'n 600 x hoger als wat ik vroeger had, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat is tegenwoordig de goedkoopste, snelste & beste verbinding? Alice of Telfort...? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hier ook een kostenloze verhoging; van 4 naar 8 Mbit . Ik ben erg tevreden over hetnet. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Ben nu aan het zoeken naar een goede internet provider! Hoeft niet mega snel, maar ik wil ook niet jaren hoeven wachten als ik iets upload. iemand een idee binnen een ok prijsje? ik word helemaal gek van al de vergelijksites.... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
|
|
pff, en daar lap je 50euri in de maand voor bij ziggo. Was toch al van plan weg te gaan. Tele2 een goeie? Wil dr ook digi-tv bij (maar geen telefoon) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-04-2009 0:02] |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nogmaals? welke is aan te raden? Ik dacht aan telfort: http://internet.telfort.nl/shop/internet-20mb.html "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik krijg net een brief in de bus dat de downsnelheid hier verhoogd gaat worden naar 16 Mbit/sec. Best geinig want ik ben indertijd met 3 begonnen |
|
ja diezelfe brief viel hier ook in de bus. Wordt verhoogd naar 25 Mbit, en ook ooit begonnen met 4 Mbit. |
|
Heb net van mobiel internet van Vodafone binnen. Werkt geloof ik nog redelijk snel, al heb ik het nog niet in de trein/elders geprobeerd. |
|
|
|
|
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |