|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Broadband Basic € 32,95 300/64 Kbit/s delen door 8. maar wel duurder, balen. Oud Vuil. |
|
gewoon chello, goed zat zzz |
|
Ik heb EWEKA ADSL aangevraagd, ben zeer benieuwd.. Heb het Deluxe abo genomen, 69 pleuro per maand voor een 1024/512 abonnement. Gemeten op Mordax.nl: een gemiddelde downstream van 640Kb/s Daarbij 3 euro per maand voor PHP hosting op een server direct op de backbone, dit is inclusief domeinnaamregistratie. Snaack.org komt eraan Ow ja, ook nog eens 3 maanden gratis abonnement |
|
quote: Pff, hoe snel dat gaat weet ik niet precies, wel weet ik dat downloaden best snel gaat. Het is inderdaad Wanadoo Cable Basic. Ik heb maar zo nu en dan storing, en dan hooguit een half uurtje. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ja, qua muziek misschien... maar als je max 8k gaat, surfen is ook niet zo leuk, voordat een pagina geladen is. maarrrrr!!!!: Geachte heer van burken, Gefeliciteerd met uw nieuwe Wanadoo abonnement! Uw huidige abonnement wordt omgezet naar Wanadoo Cable Broadband Basic. en volgens de site moet ik 68 euro betalen, omdat ik al kabel heb, blablabla enzo, maar dreigen met opzeggen doet wonderen! 0 euro extra. hehheh. dus ik ben blij! Oud Vuil. |
|
quote: ik ga 30k down, snel zat om te surfen joh. |
|
Hmmm... heb gewoon @home... Weet bij god niet wat voor snelheden etc, weet wel dat het lekker internetten is zo ..."Hate can only create more hate"... |
|
het zal ook weer eens niet. vandaag kreeg ik een brief van casema, dat m'n internetverbindinh per heden is omgezet van basis naar broadband. ze zijn alleen vergeten een monteur met een ander modem langs te sturen. dus, maar weer gebeld (10 eurocent p/min) en afspraak gemaakt en gelukkig moet ik voor de monteur een halve dag vrij nemen. ze leren het ook nooit. Oud Vuil. |
|
Mxstream @ Hccnet. Het bevalt me erg ik heb maar 2 keer een storing gehad en de snelheid ligt van de 40 tussen de 90 kb. dood |
|
wireless adsl, alleen m'n pentium 4 met xp stoot het steeds af |
|
Mxstream - Planet internet echt pracht verbinding vind ik. Prijs heb ik geen idee van. LAI LAI HEI |
|
IPV Eweka toch maar Demon ADSL genomen, €65 p/m voor een 2048/512 lijntje.. bevalt tot nu toe zeer goed |
|
Ik vind het ietwat aan de dure kant, maar dat zal de komende jaren wel minder worden als de boel dichter bekabeld wordt. |
|
quote:Tering daar zou ik zelfs ZM op kunnen hosten . |
|
nu ik bij mijn ouders zit heb ik tel. maar had chello... toch wel tevreden over chello, totdat je wilt weten waarom er storing is I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Bij mn ouders Chello.. In mn nieuwe flat zit ik op het universiteitsnetwerk dat in theorie tot 100Mbit Upload en Download moet gaan. De praktijk heb ik nog niet kunnen testen, want ik ga er pas de 13e heen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
nu nog cable abbo van wanadoo binnenkort broadband premium |
|
mmm, m'n zwager heeft ook cable broadband van casema, en die gaat 48 k/s, op speedbit. en hij betaald 29,95 p/mnd, ik strax 32,95, maar de eerste 4 maanden 24,95. ik vind dat echt een hele redelijke snelheid, voor relatief weinig geld. en het blijft casema/wanadoo, maar tegenwoordig ligt de kabel er echt nooit meer uit, dus dat is al iets, adsl heeft nogal eens probleempjes, wat ik wel eens uit de media verneem. Oud Vuil. |
|
zeker die broadband premium van wanadoo schijnt ook snel te gaan. |
|
quote:Valt nog wel mee denk ik. Nog maar 1x last van gehad voor een paar uurtjes. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik heb een vast IP-adres dus kom maar op met die nieuwe server |
|
nou, dag ouwe casema en hallo nieuwe verbinding. morgenmiddag gaat het gebeuren, maar ik pak de hele zooi nou maar vast in(ouwe modem etc) want ik moet zo weg. het zal allemaal wel weer fout gaan, want ik heb nog niet eens een activeringscode, dus daar gaan we weer. en uitpluggen, die zooi............. Oud Vuil. |
|
Ik had eerst gewoon een telefoonverbinding, maar ik heb nu gelukkig een adsl. Kabel is nog altijd sneller, maar ik ben al heel tervreden. Sinds ik dit heb heb ik al iets van 200 cd's gedload, hahaha Ik heb het nu 2 maand On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
en ja hoor, het ging fout. niet zo'n klein beetje ook. ik heb andere modem nu, wiite motorolla, de monteur die 'em bracht, zei al dat het een slechte modem is, en dat hij het waarschijnlijk niet zal doen. maar hij moest deze installeren van wanadoo. meteen maar een afspraak gemaakt voor de volgende modem, want hij zag aan de lampjes dat het niet goed was. dit was iemand van wanado, vrijdag komt er iemand van casema met de andere modenm. gelukkig heb ik na 1324 X bellen nog steeds geen aktivatie-code via de post binnen gekregen, dus ook al was de modem goed, zou ik nog niet kunnen kabellen. vandaar de pentium en en een stoffige telefoon-modem op dit moment. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |