IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Welke internet verbinding? Vorige pagina | Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-07-2003 22:47 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Broadband Basic € 32,95 300/64 Kbit/s

delen door 8.

maar wel duurder, balen.



Oud Vuil.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 09-07-2003 23:13 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 22:42 schreef webblaster wim het volgende:
jah, weird.

en kabel zou het helemaal gaan worden, werd toendertijd (nov '99 dacht ik).

NOT!

maar 68 euro vind ik een boel geld. maar goedkoper als naar adsl light over te gaan.

en 29,95 is beter dan 34,95.

enne, mcdoom, da's dan toch sneller als jij.
Snelheid zegt me geen reet.


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 09-07-2003 23:30 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

gewoon chello, goed zat


zzz


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-07-2003 0:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb EWEKA ADSL aangevraagd, ben zeer benieuwd.. Heb het Deluxe abo genomen, 69 pleuro per maand voor een 1024/512 abonnement.

Gemeten op Mordax.nl: een gemiddelde downstream van 640Kb/s

Daarbij 3 euro per maand voor PHP hosting op een server direct op de backbone, dit is inclusief domeinnaamregistratie. Snaack.org komt eraan

Ow ja, ook nog eens 3 maanden gratis abonnement


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-07-2003 0:52 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 9 juli 2003 22:00 schreef webblaster wim het volgende:
mnja, volgens mij word de verbinding daar alleen maar trager van. ik heb wel eens gehad, dat ik een week nix kon, maar das redelijk lang geleden. sinds ze geen nieuwe leden meer mochten werven.

maarre, jullie hebben dus wanadoo cable basic? die is 29,95 p/mnd. (toch?), hoe snel gaat up en downen nou bij jullie?

zeer benieuwd verblijf ik,

webblaster wim.


Pff, hoe snel dat gaat weet ik niet precies, wel weet ik dat downloaden best snel gaat.
Het is inderdaad Wanadoo Cable Basic.
Ik heb maar zo nu en dan storing, en dan hooguit een half uurtje.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-07-2003 23:49 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 juli 2003 23:13 schreef McDoom het volgende:
Snelheid zegt me geen reet.


ja, qua muziek misschien...

maar als je max 8k gaat, surfen is ook niet zo leuk, voordat een pagina geladen is.


maarrrrr!!!!:

Geachte heer van burken,

Gefeliciteerd met uw nieuwe Wanadoo abonnement! Uw huidige abonnement wordt
omgezet naar Wanadoo Cable Broadband Basic.




en volgens de site moet ik 68 euro betalen, omdat ik al kabel heb, blablabla enzo, maar dreigen met opzeggen doet wonderen!

0 euro extra. hehheh.

dus ik ben blij!


Oud Vuil.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 11-07-2003 0:02 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 23:49 schreef webblaster wim het volgende:
ja, qua muziek misschien...

maar als je max 8k gaat, surfen is ook niet zo leuk, voordat een pagina geladen is.


ik ga 30k down, snel zat om te surfen joh.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-07-2003 0:13 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Hmmm... heb gewoon @home... Weet bij god niet wat voor snelheden etc, weet wel dat het lekker internetten is zo


..."Hate can only create more hate"...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-08-2003 15:45 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

het zal ook weer eens niet.

vandaag kreeg ik een brief van casema, dat m'n internetverbindinh per heden is omgezet van basis naar broadband.

ze zijn alleen vergeten een monteur met een ander modem langs te sturen.

dus, maar weer gebeld (10 eurocent p/min) en afspraak gemaakt en gelukkig moet ik voor de monteur een halve dag vrij nemen.

ze leren het ook nooit.


Oud Vuil.


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 08-08-2003 15:48 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Mxstream @ Hccnet.
Het bevalt me erg ik heb maar 2 keer een storing gehad en de snelheid ligt van de 40 tussen de 90 kb.


dood


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-08-2003 15:50 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

wireless adsl, alleen m'n pentium 4 met xp stoot het steeds af


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 08-08-2003 15:52 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Mxstream - Planet internet echt pracht verbinding vind ik.

Prijs heb ik geen idee van.


LAI LAI HEI


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-08-2003 17:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

IPV Eweka toch maar Demon ADSL genomen, €65 p/m voor een 2048/512 lijntje..

bevalt tot nu toe zeer goed


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-08-2003 17:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind het ietwat aan de dure kant, maar dat zal de komende jaren wel minder worden als de boel dichter bekabeld wordt.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 08-08-2003 17:31 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 8 augustus 2003 17:13 schreef Snaack het volgende:
IPV Eweka toch maar Demon ADSL genomen, €65 p/m voor een 2048/512 lijntje..

bevalt tot nu toe zeer goed
Tering daar zou ik zelfs ZM op kunnen hosten .


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-08-2003 21:25 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

nu ik bij mijn ouders zit heb ik tel. maar had chello... toch wel tevreden over chello, totdat je wilt weten waarom er storing is


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 08-08-2003 21:30 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Bij mn ouders Chello..

In mn nieuwe flat zit ik op het universiteitsnetwerk dat in theorie tot 100Mbit Upload en Download moet gaan. De praktijk heb ik nog niet kunnen testen, want ik ga er pas de 13e heen.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Black Raven
Usericon van Black Raven
Posted 08-08-2003 21:41 by Black Raven Wijzig reactieProfiel van Black RavenQuote dit bericht

nu nog cable abbo van wanadoo binnenkort broadband premium


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-08-2003 22:34 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

mmm, m'n zwager heeft ook cable broadband van casema, en die gaat 48 k/s, op speedbit.

en hij betaald 29,95 p/mnd, ik strax 32,95, maar de eerste 4 maanden 24,95.

ik vind dat echt een hele redelijke snelheid, voor relatief weinig geld.

en het blijft casema/wanadoo, maar tegenwoordig ligt de kabel er echt nooit meer uit, dus dat is al iets, adsl heeft nogal eens probleempjes, wat ik wel eens uit de media verneem.


Oud Vuil.


Black Raven
Usericon van Black Raven
Posted 08-08-2003 22:41 by Black Raven Wijzig reactieProfiel van Black RavenQuote dit bericht

zeker die broadband premium van wanadoo schijnt ook snel te gaan.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 08-08-2003 22:42 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 22:34 schreef webblaster wim het volgende:
en het blijft casema/wanadoo, maar tegenwoordig ligt de kabel er echt nooit meer uit, dus dat is al iets, adsl heeft nogal eens probleempjes, wat ik wel eens uit de media verneem.
Valt nog wel mee denk ik. Nog maar 1x last van gehad voor een paar uurtjes.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-08-2003 22:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 17:31 schreef Paul het volgende:
Tering daar zou ik zelfs ZM op kunnen hosten .


Ik heb een vast IP-adres dus kom maar op met die nieuwe server


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-08-2003 18:51 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

nou, dag ouwe casema en hallo nieuwe verbinding.

morgenmiddag gaat het gebeuren, maar ik pak de hele zooi nou maar vast in(ouwe modem etc) want ik moet zo weg.

het zal allemaal wel weer fout gaan, want ik heb nog niet eens een activeringscode, dus daar gaan we weer.

en uitpluggen, die zooi.............


Oud Vuil.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-08-2003 7:07 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik had eerst gewoon een telefoonverbinding, maar ik heb nu gelukkig een adsl.
Kabel is nog altijd sneller, maar ik ben al heel tervreden.
Sinds ik dit heb heb ik al iets van 200 cd's gedload, hahaha
Ik heb het nu 2 maand


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-08-2003 21:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

en ja hoor, het ging fout. niet zo'n klein beetje ook. ik heb andere modem nu, wiite motorolla, de monteur die 'em bracht, zei al dat het een slechte modem is, en dat hij het waarschijnlijk niet zal doen. maar hij moest deze installeren van wanadoo. meteen maar een afspraak gemaakt voor de volgende modem, want hij zag aan de lampjes dat het niet goed was.

dit was iemand van wanado, vrijdag komt er iemand van casema met de andere modenm.

gelukkig heb ik na 1324 X bellen nog steeds geen aktivatie-code via de post binnen gekregen, dus ook al was de modem goed, zou ik nog niet kunnen kabellen.

vandaar de pentium en en een stoffige telefoon-modem op dit moment.



Oud Vuil.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen