![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je vergeet de kabel naar mijn computer ![]() Hmmz nah...gewoon chello....toen ik er net opkwam was het vreselijk brak, maar na een tijdje toen de problemen over waren heeft hij het altijd wel goed gedaan....soms zijn er van die periodes dat het 2 weekjes wat slomer gaat en soms uitvalt, en dan begint iedereen weer te kankeren, maar over het algemeen is het toch wel goed hoor ![]() ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Opschepper! ![]() ![]() |
|
hehe mag het ff, ik betaal er wel 10 euro per maand voor hoor ![]() ![]() |
|
quote: Heb ik ook gehad. Ik opgebeld naar de helpdesk; "Okay, we zetten je op de monitor en we houden je een week in de gaten" Na 1 week: "Hmm, wij hebben niets gevonden hoor, je verbinding blijft gewoon constant open". Wat bleek? Ik had een hardware-conflict waardoor me netwerkkaart helemaal ging flippen. Eventjes wat andere PCI slotjes geprobeerd; en geen problemen meer. Dus check eerst eens of het niet daar aanligt. ![]() |
|
quote: en ik dacht dat ik snel was met mijn 80kb adsl voor 40 euro per ment hoe kom je daar aan ik wil ook het type niet lullen maar metal luisteren ![]() |
|
Had ik hier al opgeschept over mijn 100 mbit verbinding die ik gratis heb? Bij deze dan ![]() Zenial ![]() |
|
modem ![]() ![]() |
|
Ik zit er serieus over te denken over te stappen op het datanetwerk van Starfleet. ![]() |
|
quote: 100/8= 12,5 mb/s universiteits netwerk o.i.d ? Ik heb een duffe adsl lijn -_- van maar 5 b/s gemiddeld ![]() ![]() |
|
toch vind ik dat mijn adsl het goed genoeg doet want voorlopig heb ik er geen problemen mee gehad het type niet lullen maar metal luisteren ![]() |
|
quote:Gaan studeren en op een mierenhoop wonen, da's het grote nadeel. Maar 100 MBit heerscht idd wel ja. ![]() |
|
quote: Jups, maar in de praktijk haal ik maar maximaal 8 mb per seconde hoor... ![]() Zenial ![]() |
|
quote:PCI slotjes? Waar vind ik die? ![]() |
|
quote: dat is klote... ![]() No meat is sweater ![]() |
|
quote: Dat zijn de witte gleuven op je moederbord (correct me if i'm wrong). Daar zitten bv. je geluidskaart, videokaart en dus ook je netwerkkaart in. 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
quote:Dan moet ik m'n schatje gaan opendraaien? No thanks, dat laat ik aan experts over, anders doet ze morgen helemaal niks meer. ![]() |
|
quote: zit je op de kabel? ik dus wel en heb +/- 2 mnd dat probleem gehad, na heel veel gelul met de helpdesk(de laatste tip, was een draadje aan de verwarming/peecee bevestigen. uiteindelijk bleek de kabelmodem gewoon kapot ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote:Nouja, hulp van @home stelt weinig voor. Daarnaast duurt het jaren, dus ik wacht wel tot ADSL hier beschikbaar is. ![]() |
|
quote: Helpdesk helemaal gek telefoneren. Heb ik ook gehad, weken lang klagen en maar zeggen dat er nix aan de hand was, tot ik iemand die ik toevallig ken aan de lijn kreeg... Na 2 minuten liep me internet als een trein. My madness, my sadness ![]() |
|
*ferme schop* Ik ben (noodgedwongen) op zoek naar een nieuwe ISP. Ga van kabel naar ADSL switchen. EWEKA staat hoog op de ranking op mordax.nl, kent iemand deze provider?? En waar heb je zelf goede ervaringen mee? Ik zoek uiteraard een ISP waar zowel snelheid als service goed zijn... Thnx! ![]() |
|
Whoppa leuk oud topic. Ik heb ADSL downstream: 180 kb/s upstream: 50 kb/s harstikke netjes al zeg ik het zelf Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
kabel snelste dlto nu toe iets van 190 kb/s Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. ![]() |
|
ik heb wanadoo premium ook kabel iets van de snelste want wij kunnen hier geen adsl ![]() Red de fietsen de winter door. ![]() |
|
ADSL Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |