|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zit ook in zo'n mega-studentenflat. Inet dan via de Fontys (die weer via de TU/e gaat) maar zwart-op-wit krijg ik 10Mbps. In de praktijk gaat het zo: "soms" kan ik dagenlang d/l-en met 400KB/s en dan opeens wekenlang weer 20-50KB/s. Dus volgens mij zijn die sysadmins niet zo consequent en vergeten ze weleens in m'n quota te knijpen ofzo. Nou ja, met 30-40 gemiddeld en altijd-on voor Eur. 9,10 heb ik niets te klagen. |
|
Mijn internetverbinding is zo nieuw dat jullie nog niet mogen weten wat voor verbinding het is. Ik kan er iig 5 Mb p/sec. mee halen als ik pech heb. Meestal ligt het rond de 20 Mb p/sec. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Heb je je © rechten soms nog niet binnen Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Die snelheden komen me iig bekend voor |
|
quote: , via stroomnet? heb trouwens kabel van chello (300 kb/sec afhankelijk van servers) Bazzio Attacks!!! |
|
ik heb chello, weinig problemen, maar soms wel wat traag..... |
|
quote: Wat lul je nou vent? Met je 20Mb per sec. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: ? dat jij het niet hebt wil niet zeggen dat anderen het niet kunnen hebben [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 07-09-2002 18:28] |
|
Stijn zit jij ook op "AR"? Ik ga vanavond voor het eerst naar dat "scrotum \ totum" meschien zie ik je Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik dan ook! Robin! Wat voor bier zal er in de tap zitten? |
|
Punker alto bhier Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Niet Slow Chatten Heren. On-Topic. |
|
quote: hehheh, komt me heel bekend voor, heb ik nl. ook! Oud Vuil. |
|
quote: Wat is AR? Iig, het was maar gelul van mij... Ik heb gewoon Chello. Sliep uit! 11.45: restate my assumptions |
|
quote:Ik was verbaasd dat mensen erin trapten, eigenlijk... Iedereen weet dat een beetje normale verbinding toch wel zo'n 3 Gigabyte per minuut erdoorheen jast. |
|
quote: hey! dat droom ik ook wel eens Oud Vuil. |
|
quote: Oh, dude... als je m'n grap afmaakt, doe het dan goed... 11.45: restate my assumptions |
|
Kabel - downstream max. 70 kb/s I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ok, het is genoeg geweest. Om de 15 minuten valt m'n komplete verbinding weg. Explorer, KaZaa, Trillian, alles. Dan wacht ik 2 minuten, en dat loopt alles weer als een zonnetje. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? |
|
quote: Teveel programma's die op de achtergrond lopen? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Nee, alleen die 3 die ik opnoemde. |
|
Ze hebben thuis de telefoonlijn opgezegd: Daaaag plan voor ADSL-aansluiting! (volgend jaar dan maar en intussen op t werk hé) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Pak toch telenet, die is het snelste hoor.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Dat komt omdat Nederland maar twee kabels naar Amerika kent, en eentje is er van Surf!Net (inderdaad, die van de scholen en universiteiten) en is dus zwaar gesubsidieerd, en de ander is van de 'normale' internetproviders (dwz, van WorldCom) en daar moet dik voor betaald worden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |