|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb Z2. Maar ik wil helemaal geen draadloos internet. edit. O, wacht, dat hoeft dus ook niet. Maar die modem staat bij mij dus beneden en m'n router staat boven, waar er 2 en evt. 3 pc's op kunnen worden aangesloten. Dat wordt dus sowieso 1 extra kabel trekken. Damn... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 29-04-2011 20:26] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dan ligt er toch al een kabel? https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-onderwerp/Internet/hulp-bij-draadloos-internet/hulp-bij-modem-swap quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Edit: Dom verhaal van me, je hebt gelijk. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 29-04-2011 20:55] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Komt wel vaker voor hoor. |
|
Klopt, dank je wel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Iemand hier ervaring mee?: Ik heb nu bijna een jaar "Online"-internet, 20/1. Bevalt erg goed. Voor zover ik me herinner nog nooit uit de lucht geweest, en qua snelheid allemaal prima. Nu ben ik bijna aan het eind van mijn abo en kan ik gewoon verlengen, naar een concurrent of verlengen met upgrade naar een snellere abo. Naar concurrent hoeft van mij niet, maar sneller is natuurlijk altijd leuk. Kost wel extra, maar dan krijg ik 30/3 ipv 20/1. Grote vraag is nu of er mensen zijn met ervaring met die "VDSL"-abo's. Haal je dan daadwerkelijk die snelheden of gaat het in praktijk nauwelijks uitmaken? |
|
Ik zit al 5 jaar op de glasvezel 100/100. Bevalt me prima. |
|
Hmm, ga binnenkort verhuizen, en in de straat waar ik kom te wonen hebben ze (nog) geen glasvezel. Heb nu een glasvezel abbo, bevalt me uitstekend, maar moet dus switchen. Iemand nog aanraders qua providers (internet en tv)? Heb ervaring met KPN, bevalt goed, maar ik vond digitenne redelijk bout. Boeiender |
|
Digitenne is ook erg wisselend qua ontvangst. Interactieve tv van KPN is wel leuk, decoder/receiver met harde schijf, uitzending gemist, veel zenders (tegen betaling), pay per view, HD. Ook als pakket met internet en telefoon. Ziggo heeft dat natuurlijk ook. |
|
quote: Klopt, maar ik zat even te surfen en stuitte op Scarlet, 20/03 en onder de 30 euro p/m voor telefoon, internet en tv, een stuk goedkoper dan KPN... iemand ervaring mee? Boeiender |
|
Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
He, wat een mooi vormgegeven site. En hier op de pc van mijn ouders: Allemaal leuk en aardig, maar zolang de webpagina's maar wat snel laden, maakt het mij niet zoveel uit. Ik zou ook niet weten hoe je die resultaten verbeteren moet. [Dit bericht is gewijzigd door Ate op 28-06-2011 9:17] |
|
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Mijn pa heeft nu glasvezel geloof ik. Meteen ff testje gedaan en ik kwam uit op 20MB/20MB.... Normaal is download toch veel sneller dan upload? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Niet dat het me ook maar iets boeit. Maar wel mooie site ja. |
|
quote: Ik was even aan het kijken of het wijzigen van mijn abonnement eigenlijk wel zin heeft gehad. Maar wel dus. Ik had 25 Mb internet bij UPC, maar ze hebben nu 50 Mb voor ongeveer hetzelfde bedrag. En mijn nieuwe modem is een modem en (wireless) router ineen. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 17-09-2011 20:27] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik heb dus ook zoiets, ik heb Z2 van ziggo, jij dus ook? https://www.ziggo.nl/#producten/internet/ Beetje weird? De helft dus? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Cholera, is Ziggo echt zo duur? Ik heb 50Mb internet, basisabonnement tv/radio, digitale tv met DVR (recorder), alles bij elkaar voor een kleine 50 euro per maand. edit: Ah, ik zie het al. Alles-in-1 Plus komt aardig dichtbij. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 17-09-2011 20:27] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ja, heel goedkoop is het niet. Maar ja, adsl hoor ik niet zulke beste verhalen over, waar ik woon. En ik ben niet zo'n overstapper, Dezelfde internetverbinding sinds een dikke 10 jaar. Maar als we hier glasvezel in de straat krijgen, dan ben ik om. Bepaalde delen van veenendaal hebben het al. Natuurlijk niet in het centrum. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Edit: Ohja: UPC 60 mbit, draadloze verbinding. Bevalt eigenlijk verbazingwekkend goed, zelden storingen, TV-pakket werkt erg goed en is erg uitgebreid (al hebben wij wel een uitgebreid pakket) en de telefoon doet wat ie moet doen. Als ik me niet vergis: * 60 Mbit internet * TV uitgebreide zenderpakket + opnemen op harde schijf dinges + HD pakket * Telefonie met onbeperkt bellen in de avonden en weekenden (Naar vaste nummers) Ongeveer 70 euro in de maand. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 15-09-2011 22:59] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Hier ook. Edit: Momenteel ook vaker blokjes in het beeld op tv trouwens. Sinds digitaal en hd de standaard werd nu ik er over nadenk. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-09-2011 23:03] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Maar dat hoort dus 30 te zijn. edit. Kijk, wat lager is vrij normaal, lijkt me. Maar de helft? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 16-09-2011 23:11] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik zal morgen mijn modem eens resetten. Volgens mij moest dat bij de vorige snelheidsverhoging ook. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Maakt hier iig geen reet uit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |