|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: En van 60 naar 90, woehoe! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Stumpers... Bazzio Attacks!!! |
|
Patser. Is dat nou een glasvezelverbinding? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee, "gewoon" kabel met 200 mb abonnement. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Glasvezel heeft in principe evenveel upload als download, dus nee Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
|
quote: Ah, okay. Ik zie nu net dat ziggo 180mb internet heeft. Ik wist niet dat er al zo snel internet via de kabel aangeboden werd. quote: Dat wist ik al helemaal niet, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Meer mensen met Ziggo All-in-1 Plus waarbij de download maar rond de 45Mbps hangt ipv rond de 90Mbps zoals het hoort te zijn? Upload is wel in orde. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hier ook. Ze zullen wel aan het klooien zijn oid. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vanaf 1 maart ga ik van Ziggo internet Z2 naar Z1. Dat betekend dus dat ik van 90 naar 30 megabit ga. Spannend hoor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik neuk jullie allemaal de moeder. Edit: Ben benieuwd hoe het er dan in mijn studentenkamer in Tilburg voorstaat. Daar moeten we 1 internetverbinding met 8 man delen. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 28-02-2015 14:27] |
|
quote: Is dat een beetje voldoende voor normaal surfgedrag, mailen en tegelijkertijd eens een youtube dingetje op normale resolutie of muziekje streamen? Ik had zelf namelijk ingeschat dat ik met die 30 megabit die ik vanaf morgen binnenhaal wel snelheid genoeg heb. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Triestig. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 28-02-2015 20:42] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Valt me voor een 30 Mb aansluiting niet tegen. Prima mee te surfen ook. Voldoende snelheid om alles te doen wat ik wil. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-03-2015 8:31] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Het is zeker prima te doen voor het internetgedrag wat jij omschrijft. Zelf WoW gaat er (bijna) vlekkeloos mee. (Let wel, lage settings) Alleen het downloaden duurt altijd wel eventjes. Ben nu bijvoorbeeld een nieuw seizoen van Supernatural aan het downloaden, 5 gb, uurtje of 2/3 verwacht ik zo. |
|
Het feit dat ik geen gamer ben en tegenwoordig aanzienlijk minder download speelde inderdaad mee in mijn besluit een trager (lees: goedkoper) pakket te kiezen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Test in het studentenhuis, dus. Er zijn nu echt wel geen andere huisgenoten thuis. Dus later deze week nog eens checken dan. Wel lekker internet dan. |
|
Ah. Thuis werken van mijn vriendin + internetgebruik van ondergetekende gaat ook prima met 30 Mbit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En een maand na het ingaan van mijn minder snelle aansluiting verhoogt Ziggo stilletjes de snelheid. http://tweakers.net/nieuws/102386/ziggo-verhoogt-snelheid-alles-in-1-basis-pakket-naar-40-4mbit-s-update-2.html Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Binnenkort niet meer helaas. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 14-04-2015 11:59] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |