IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Welke internet verbinding? Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 04-09-2007 17:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2007 15:39 schreef bolderkar het volgende:
Ik heb hier ene mooie glasvezel liggen, met daarop een servertje,




Heb je minder upload-snelheid dan download of staan er gewoon een hoop mensen van je server te downloaden? Glasvezel is toch meestal gelijke up- en downloadsnelheid?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-09-2007 17:34 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Casema en dat is helaas de enige kabelaanbieder hier, ik Háát Casema.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 04-09-2007 17:38 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2007 17:34 schreef Leviathanica het volgende:
Casema en dat is helaas de enige kabelaanbieder hier, ik Háát Casema.

Volgens mij zijn er nog wel meer kabelaanbieder hoor! Bijvoorbeeld Tiscali! Je zou ook nog ADSL kunnen nemen, geloof net zo goed.
Maarja zolang jullie deze computer hebben maakt het toch niets uit wat voor internetverbinding je hebt, hij is toch wel traag

Overigens ben ik best te spreken over Casema, hoewel ze wel af en toe werkzaamheden doen die dan voor een dag later gepland zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 04-09-2007 17:39]


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-09-2007 17:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-09-2007 17:49 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 4 september 2007 17:38 schreef Digerdoden het volgende:
Volgens mij zijn er nog wel meer kabelaanbieder hoor! Bijvoorbeeld Tiscali! Je zou ook nog ADSL kunnen nemen, geloof net zo goed.
Maarja zolang jullie deze computer hebben maakt het toch niets uit wat voor internetverbinding je hebt, hij is toch wel traag

Overigens ben ik best te spreken over Casema, hoewel ze wel af en toe werkzaamheden doen die dan voor een dag later gepland zijn

De klantenservice van Casema is ronduit KUT.
En ADSL vertrouw ik niet, ik merk op mijn werk dat daar teveel zooi mee is en ik vertouw de consumentenkant van KPN niet want ik heb die knuppels dagelijks aan de lijn en de lui weigeren hun klanten te helpen waardoor ik die weer (huilend) aan de lijn krijg.
Sowieso moet er eerst een andere PC komen en dan kijken wat er eventueel aan dat kankercasema gedaan kan worden.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-09-2007 18:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb al tweeeneenhalf jaar casema en ben er erg over te spreken. Geen centje pijn.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 04-09-2007 22:21 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 8 juli 2003 23:45 schreef webblaster wim het volgende:
als men nou ook ff erbij zet wat men betaald voor de verbinding.

ik heb dus cable wanadoo.

da was het, kun je al een jaar of 2 niet meer nemen, deze verbinding.cable wanadoo broadband is nu het goedkoopste alternatief.

+/- 8 k down en 6k up. maar da's heel positief!!!

en dat voor 27,95 euro p/mnd.



Och...


Vroegah, hehehe.

8 en 6. Niet gelogen!

edit. Wanadoo is powered bij casema, voor 2002 was het dus gewoon casema cable.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 04-09-2007 22:22]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-09-2007 22:33 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 4 september 2007 18:58 schreef M. het volgende:
Ik heb al tweeeneenhalf jaar casema en ben er erg over te spreken. Geen centje pijn.

Dan ben jij denk ik een van de weinig gelukkige klanten van die teringbende.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-09-2007 22:35 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Dat ding zegt het volgende:



In de praktijk is het wel even anders, en dat was van de een op andere dag.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 04-09-2007 22:36 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

waar blijft de tijd van de BBS ?




Dentz
Usericon van Dentz
Posted 06-09-2007 8:25 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Beter dan thuis zo'n school netwerk.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-09-2007 14:58 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Groen licht voor Glasvezel in de Wijk.



Begin oktober wordt in de Gestelsestraat, in de voormalige kapperszaak op nummer 88, de wijkwinkel van Onsnet geopend. OnsNet kiest er voor om midden in de buurt te zitten. In andere wijken is gebleken dat met name deze toegankelijke service- helpdesk erg op prijs wordt gesteld. Het plan is om nog dit najaar te gaan graven zodat we begin 2008 televisie, telefoon en snelinternet kunnen afnemen. De diensten zijn afzonderlijk af te nemen of als totaalpakket met korting. De prijzen zijn concurrerend en vergelijkbaar met de prijzen die nu in Tongerle in rekening worden gebracht. Er zijn twee verschillen. Er wordt geen lage snelheid (2 mb) meer aangeboden maar je krijgt wel 100 mb voor de prijs van 10 mb. Dit heeft te maken met de ontwikkeling van toekomstige diensten voor televisie, veiligheid, zorg en welzijn. Deze diensten vragen om een hoge snelheid. OnsNet zal de komende weken zelf zorgen voor de introductie in de wijk. Belangrijk is dat de boodschap goed overkomt en voldoende bewoners in ieder geval internet afnemen. De score op dit onderdeel moet 50% zijn. OnsNet is een coöperatie die fors voorfinanciert in de aanleg van glasvezel. De investering moet lonen, financiële risico’s moeten beperkt zijn. Halen we net als in andere wijken dit percentage dan kunnen ook de bewoners die op dit moment nog niet kiezen voor glasvezel een gratis aansluiting krijgen tot achter de voordeur. Ook zij zijn kunnen dan later zonder hoge aansluitkosten meedoen. In andere wijken is men enthousiast. Ook in Nuenen en Geldrop wordt glasvezel omarmd.

De afbakening van onze wijk is te zien op www.glasvezelindewijk.nl. Na de – uitgebreide - Schrijversbuurt komt Woensel Oost in aanmerking voor de aanleg van glasvezel. De werkgroep is blij dat met uw hulp onze actie succesvol is en dat onze wijk nu met voorrang in aanmerking glasvezel kan krijgen.
Hell yeah!



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-09-2007 1:01 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl



Best tevreden met UPC


Zenial


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-10-2007 18:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Weet iemand een provider die op elk moment op korte termijn op te zeggen is?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 02-10-2007 18:08 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Alice maakt die belofte. Geen idee of ze 't waar kunnen maken.

http://www.alice.nl


Cees
Usericon van Cees
Posted 02-10-2007 18:11 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht


Is dit goed??

[Dit bericht is gewijzigd door Cees op 02-10-2007 18:11]


The trend is dead.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 02-10-2007 18:18 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/



Life doesn't get much better than this!


Cees
Usericon van Cees
Posted 02-10-2007 18:19 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Mijne is dus bar slecht?


The trend is dead.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-10-2007 18:35 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2007 18:19 schreef Cees het volgende:
Mijne is dus bar slecht?


Vrij goed.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-10-2007 18:58 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 2 oktober 2007 18:11 schreef Cees het volgende:

Is dit goed??


Waarschijnlijk heeft H-K gewoon een ander abonnement en dus ook een andere snelheid


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-12-2007 21:01 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht



32,95 per maand via Portaal (woningbouw) die zo aardig is geweest om stad voor stad Nederland qua Portaal-huurwoningen van glasvezel te voorzien


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 06-12-2007 21:22 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Wat is dat met dat glasvezel thingy dan?



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-12-2007 21:23 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



dit is chello classic, dat moet nog naar xtreme volgende maand voor 19,95.
Ben er wel tevreden mee.. Glasvezel laat nog 2 jaar op zich wachten.

Portaal is hier niet zo snel.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-12-2007 21:31 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2007 21:22 schreef Borthulaz het volgende:
Wat is dat met dat glasvezel thingy dan?


Met ADSL kun je maximaal 20 Mbit download en 2 Mbit upload halen, en zelfs die maximale snelheden zul je zelden halen omdat er nog allerlei factoren meespelen als de afstand tot de centrale, etc. Sneller dan dit is met het soort kabel gewoonweg niet mogelijk. Voor de gemiddelde Nederlander is deze snelheid overigens prima, niets om over te klagen. Maar glasvezel heeft niet die beperkingen en kan theoretisch tot volgens mij iets van 1000 Mbit per seconde down EN up. Dat betekend 125 MB per seconde downloaden, of uploaden. Niet gek.

Glasvezel is echter vrij kostbaar om aan te leggen. Tot niet zo lang geleden hadden alleen universiteitencomplexen, campussen, studentenflats, etc. her en der al glasvezel. Inmiddels zijn er veel meer initiatieven gestart. Portaal is een van de grotere woningbouwverenigingen van NL en heeft een bulkcontract afgesloten met Xtramediaservices. Zij leggen stad voor stad glasvezelkabels naar alle portaalwoningen tot in de meterkast van de bewoner. Hierdoor wordt de drempel verlaagd om 'ja' te zeggen omdat je aan geen enkele vorm van aanschafkosten (modem etc) meer vast zit. Die drempel werd nog lager doordat wij eerst een half jaar gratis internet kregen om te proberen

Kortom, lang verhaal maar het komt er op neer dat glasvezel de toekomst heeft en langzaam maar zeker kabel en adsl zal verdrijven. Wij krijgen in het nieuwe jaar straks ook televisie en telefoon via glasvezel binnen. Voor particulieren is glasvezel vooral leuk als je veel download of upload of een webserver hebt draaien, maar voor bedrijven is het eigenlijk gewoon een noodzaak. Bestanden worden steeds groter en mailverkeer steeds intensiever..


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 06-12-2007 21:33 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Ah oke, cool. Thanks



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen