|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Radio 1 zit ook in de ether en Arrow toch ook? Vriend van mij had dat altijd op de wc. Lichtknopje en radio geschakeld. Licht aan = radio aan. |
|
quote: Hahaha, idd. Toen ik nog anderhalf uur deed over 1 liedje. Mooi was die tijd! NOT! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
van middag zat ik ook nog rond de 14 a 15 met mn nieuwe online abbo. Maar nu even de modem op een ander plekje gezet en het is opeens maar 0.7 Wifi is gewoon 100% ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ietsje minder, maja Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
quote:Even met de wichelroede checken voor de aardstraling. |
|
Echt vaag wifi is gewoon goed op mn andere PC is het gewoon goed alleen deze PC loopt elke keer te bitchen en dit is een minuut later met opeens wel een vlaag van hoge snelheid, maar toen de test bij downlaodsnelheid aankwam ging het weer traag En weer een minuut later: Weet iemand waar het aan kan liggen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wifi? |
|
Hoe je is verbinding met je accesspoint vanaf die pc? Eens kijken met inSSIDer? |
|
Signaalsterkte 100% Verbindingskwaliteit 100% Snelheid 54MBps Lijkt niets mis mee te zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
@ Nimbus: wattes? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Programma om je wifi te analyseren: http://www.metageek.net/products/inssider/ Wat goed mogelijk is, is er iets aan het downloaden op je pc terwijl je die test doet, dat kan aardig wat bandbreedte innemen. Of op die andere pc? |
|
Nee, overigens lukt het me vaak ook niet om verbinding te krijgen. ik ga die shizzle maar even proberen dan. Het is gekomen nadat ik mn internet klok heb aangezet. Die gooit de modem er een beetje ruw aan en uit maar nu hij een hele dag aanstaat heeft die het ook. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hmm de amplitude dinges blijft op 45 staan terwijl die andere wifi netwerken nog een beetje fluctueren doet die van mij dat zeer zelden. Er is niets mis met de ontvangst maar volgens mij is het een software probleem doordat de windhoos XP, draadloze adapter software en de Online software niet echt met elkaar matchen ofzo. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
geen glazvezel, mag niet klagen |
|
quote: Wat voor software draai je er precies bij, zeg je? Vaak levert de provider en/of de maker van je draadloze adapter namelijk software erbij waar je vrij weinig aan hebt. Gewoon de boel instellen via de Windows-spullen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Online, jah daarmee lukt het dus ook niet. Maar als ik een verbinding instel op mijn manier lukt het ook niet... Dan zit ik natuurlijk nog met Sitecom Adapter software en windhoos dinges als ik op het knopje "zeroconfig" druk kan ik volgens mij wel met windhoos aan de slag. Nog maar eens wat prutsen dan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Die Online en Sitecom-software heb je waarschijnlijk niet nodig, dan. Deinstalleren die hap Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ziggo heeft de downloadsnelheid verhoogd: Van 22 naar 40 Mb/s. |
|
Ik nog steeds 20. |
|
quote: Hier ook nog geen verschil. Of alleen de dikke abo's? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 09-04-2011 13:43] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
edit: wel een lage upload eigenlijk... tis wifi by the way. [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 10-04-2011 3:15] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: hier hebben ze ook iets veranderd geloof ik..... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Heeft iemand hier ervaring met die (vrij nieuwe) Tele2 50/5 verbinding? Hij is beschikbaar op mijn postcode, maar zou een dergelijke snelheid op ADSL echt haalbaar zijn? Heb nu een 20/1 en haal in praktijk zo'n 14/1.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |