IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Xmass-metalfest 2003 part II Vorige pagina | Volgende pagina
Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 22-12-2003 13:34 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

kan me weinig herinneren van gister maar ikzit vol bulten en blauwe plekken dus het meot wel leuk geweest zijn

Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 22-12-2003 13:35 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik heb helemaal geen ZMers gezien gisteren.
Maar dat kan komen omdat ik er niet bij was. Mijn dag was uberlame en lang, een hoop dingen te doen, en moest de hele tijd aan feestende bangende zuipende jullie denken. Volgende keer kom ik ook.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 22-12-2003 13:36 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Dew Scented had ook wel iets swingends in hun (en die bassist zn poses vond ik al helemaal te gek)
Stukken vooruit gegaan sedert de eerste dat ik ze zag, ook met Deicide, maar dan in 98 ogeloof ik

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

invictis
Usericon van invictis
Posted 22-12-2003 13:36 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik heb helemaal niemand gezien ; ik zat thuis
stelletje gemenerikken; neem me dan ook mee ofzo

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

einsatzcommando
Orval
Usericon van einsatzcommando
Posted 22-12-2003 13:39 by einsatzcommando Wijzig reactieProfiel van einsatzcommandoQuote dit berichthttp://www.enfeeble.nl

quote:
Op 22 december 2003 13:36 schreef invictis het volgende:
ik heb helemaal niemand gezien ; ik zat thuis
stelletje gemenerikken; neem me dan ook mee ofzo

Ja, of koop een kaartje neem de trein, en voila u bent in tilburg

Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 22-12-2003 13:40 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 13:39 schreef einsatzcommando het volgende:

He, zo heb ik het toevallig ook gedaan

I can't shoot straight unless I've had a pint!

invictis
Usericon van invictis
Posted 22-12-2003 13:43 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 13:39 schreef einsatzcommando het volgende:

ja geining, maar hoe kom ik terug dan in dat heksendorp van me

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

einsatzcommando
Orval
Posted 22-12-2003 13:44 by einsatzcommando Wijzig reactieProfiel van einsatzcommandoQuote dit berichthttp://www.enfeeble.nl

quote:
Op 22 december 2003 13:43 schreef invictis het volgende:
Welk dorp?

invictis
Usericon van invictis
Posted 22-12-2003 13:45 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 13:44 schreef einsatzcommando het volgende:
Welk dorp?

Schoonhoven!!!

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 22-12-2003 13:47 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 13:43 schreef invictis het volgende:

Vanuit Gouda fietsen ofzo?

einsatzcommando
Orval
Posted 22-12-2003 13:48 by einsatzcommando Wijzig reactieProfiel van einsatzcommandoQuote dit berichthttp://www.enfeeble.nl

quote:
Op 22 december 2003 13:45 schreef invictis het volgende:
Schoonhoven!!!
Hmm, geen idee... dan zou ik gewoon een plaats om te crashen regelen...

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 22-12-2003 13:49 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 22 december 2003 5:06 schreef Bintmeister het volgende:
was idd een gaaf avondje

Hoogtepunt was de gave combo van finntroll met daarna meteen amon amarth

Pit van Finntroll was echt geweldig. Op het ene moment sta je hard te beuken, terwijl je op het andere moment staat te volksdansen

Het geluid tijdens Finntroll was niet echt optimaal, maar daar leek het publiek zich iig niks van aan te trekken..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

invictis
Usericon van invictis
Posted 22-12-2003 13:52 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 13:47 schreef Dunne_Hein het volgende:
Vanuit Gouda fietsen ofzo?

dronken als een hoer zeker
maar was inderdaad , uhr nee geen optie geweest

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 22-12-2003 13:54 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 22 december 2003 13:49 schreef Sharteel het volgende:
Het geluid tijdens Finntroll was niet echt optimaal, maar daar leek het publiek zich iig niks van aan te trekken..
klopt idd, wat een chaos!!

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 22-12-2003 13:56 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 13:52 schreef invictis het volgende:
dronken als een hoer zeker
maar was inderdaad , uhr nee geen optie geweest

Zelfs mij is het met mijn inspanningsfobie gelukt

invictis
Usericon van invictis
Posted 22-12-2003 13:57 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 13:56 schreef Dunne_Hein het volgende:
Zelfs mij is het met mijn inspanningsfobie gelukt

grumble....heb ik dat, onthouden voor volgende keer dus

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-12-2003 13:58 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Kut dat ik er niet bij was, met zo'n lineup kan er weinig fout gaan natuurlijk

"This one is older than shit, heavier than time!"

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-12-2003 14:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 december 2003 13:49 schreef Sharteel het volgende:
Ow ja.. Jou zag ik nog foto's maken bij Aborted op het podium

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-12-2003 14:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hebben ze dat sharteel-in-de-bus grapje nog een keere gemaakt?

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 22-12-2003 14:08 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 22 december 2003 14:01 schreef Jenje het volgende:
Hebben ze dat sharteel-in-de-bus grapje nog een keere gemaakt?

:p

Ik heb Sven op voorhand verwittigd verwittigd dat niet te doen..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-12-2003 14:19 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 11:31 schreef Dunne_Hein het volgende:

tja....

Súper! Hij's goed gelukt ..

Gisteravond was weer een erg leuk feestje!
Graveworm was weer geweldig! Jammer dat ik het begin gemist heb omdat er vlak voor Tilburg omleidingen waren waardoor het allemaal wat langer duurde Maar verder weer schitterend optreden
Dew-Scented viel me smerig tegen. Het trashy geluid vond ik wel lekker, maar de hardcore-achtige zang van de zanger was niks voor mij.. Ook kwamen ze niet echt over..
Finntroll vond ik erg leuk, blije hoempa-metal en wat is die zanger lomp zeg!
Aborted: Eindelijk gezien, lekkere bak herrie!!
Nile zoals vanouds weer lekker beuken, al vond het het (eerlijk gezegd) na een aantal nummers af en toe wat saai worden.. (Don't shoot me)..
Destruction was gáááff!! Súperlekkere trash dat er live ook gewoon staat (imo)..
En Deicide was ook weer behoorlijk lomp, ik vond ze niet zo goed als in Helmond (vorig jaar) en ook miste ik een aantal nummers, waaronder 'Blame it on God'..

En ook veel zm'ers ontmoet;
Gezoend/geknuffeld en/of gesproken: Zillah, Helmet, Dunne_Hein, Lain (nice massage ), Tormented Soul, Greycloak, Sarah, hammer (mee afgesproken), Buried_Alive (even gesproken, maar weer geen biertjes mee gedronken )..
Alleen gezien: Judge M. en Skitzoid Kitten (Damn, jullie waren het dus toch wel in de Vetcave.. hammer en ik hebben nog ff zitten overleggen en we dachten van wel, maar waren er niet zeker van.. Nouja, volgende keer beter ) en ZwaarMetaal..

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 22-12-2003 14:22]

..."Hate can only create more hate"...

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 22-12-2003 14:25 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 13:21 schreef Dunne_Hein het volgende:
Dus jij was die klootzak die die heerlijke pizzalucht door de trein verspreidde

invictis
Usericon van invictis
Posted 22-12-2003 14:27 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

he Hertogin Janella, ge zijt online
maar niet op msn

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-12-2003 14:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

graveworm was gay
demonizer was wel gaaf, lekker thrashy black. Beetje in het straatje van destroyer666 en bestial warlust maar dan wat langzamer en minder rauw.
finntroll was beetje slecht geluid, de hoempa en folky deuntjes kwamen erg slecht uit de verf. Dat nieuwe nummer ''troll's hammer'' was wel erg gaaf.
Nile: die armen van de middelste zanger *krijgt minderwaardigheids complex*
en destruction was gay
*ppssssttt: kramy heerscht*

na een de verkeerde trein gepakt te hebben, een kronkelkramp gekregen te hebben en ruzie te maken met de zutphense politie was de nacht best geslaagd

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-12-2003 14:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 december 2003 14:19 schreef Immortella het volgende:
Alleen gezien: Judge M. en Skitzoid Kitten (Damn, jullie waren het dus toch wel in de Vetcave.. hammer en ik hebben nog ff zitten overleggen en we dachten van wel, maar waren er niet zeker van.. Nouja, volgende keer beter )
Dat lijkt me een goed plan

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com