IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Xmass-metalfest 2003 part II Vorige pagina | Volgende pagina
Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 23-12-2003 19:49 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Ik vond ook Finntroll Amon Amarth en Destruction het vetst. Ik ken weinig van Destruction maar onverwachts vond ik het toch wel lekker beuken.
Amon Amarth uyteraerd vet met Victorious March.

Dew-Scented vond ik dan weer minder.

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

winter throned
under the knife
Usericon van winter throned
Posted 23-12-2003 21:08 by winter throned Wijzig reactieProfiel van winter thronedQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 15:23 schreef MetalJan het volgende:
Ook ff mijn verslagje hier neerzetten:
Graveworm vond ik erg meevallen. Op cd vind ik het niet echt boeiend, maar live ging het wel. Dew-Scented was wel lekker . Bij Finntroll vond ik het geluid in het begin wat tegenvallen, maar werd later beter. Toen heb ik een stokbroodje bockworst gescoord en van Amon Amarth een klein stukje gezien, want ik wilde Aborted echt niet missen. Was erg vet . Toen weer naar de grote zaal voor Nile, maar dat viel wat tegen. Geluid was niet echt helder. De eerste keer Destruction live is erg goed bevallen. Een goed geluid en lekkere nummers! Deicide vond ik erg bruut. Vet geluid en wat een grunt

waar kon je die broodjes woorst haalen dan

graveworm=vieltegen
dew-scented=
finntroll=erg goed
amon amarth=gemist(ging naar de mac)
nile=cd vind het het echt bruut live een beetje saai
destruction=
deicide=erg goed maar de zanger was een beetje kapsones maar wel super bruut

ik vond het wel super cool

Orion
Usericon van Orion
Posted 23-12-2003 21:10 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

kapsones vertel?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-12-2003 21:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Kapsones?
Da's Glenn Benton nou eenmaal.

valfar
Usericon van valfar
Posted 23-12-2003 21:29 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 23 december 2003 21:08 schreef winter throned het volgende:
waar kon je die broodjes woorst haalen dan

The Batcave (zo heet dat ding daar toch he? )

Orion
Usericon van Orion
Posted 23-12-2003 21:33 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nope VETCAVE!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 23-12-2003 21:36 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
...broodjes woorst haalen...

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 23-12-2003 21:53 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

ik vond bij demonizer een nummer wel soms erg gejat van metallica
of heb ik dat?

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 23-12-2003 22:05 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

dat heb jij

No meat is sweater

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-12-2003 22:06 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik vind van niet.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 23-12-2003 22:09 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

dat vind jij

No meat is sweater

Karin
Usericon van Karin
Posted 23-12-2003 22:11 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 22:09 schreef Infaustus het volgende:
dat vind jij

doe niet zo gay

Will there ever be a better icon than myself?

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 23-12-2003 22:14 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik weet dat je me wilt, maar hou het wel even fatsoenlijk.

No meat is sweater

Orion
Usericon van Orion
Posted 23-12-2003 22:15 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 21:53 schreef Butcher of the Soul het volgende:
ik vond bij demonizer een nummer wel soms erg gejat van metallica
of heb ik dat?

jupe ze hadden een paar metallica riffs
in 1 nummer was dat duidelijk hoorbaar.
riff kwam namelijk sterk overeen met metallica's fade to black

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 23-12-2003 22:24 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

idd we hebben het over hetzelfde nummer denk ik
ik ben niet echt dik met metallica ofzo dus het was zeg maar het enigste nummer waarin ik het echt duidelijk kon plaatsen dat het gejat van metallica

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 23-12-2003 23:10 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

haha wat grappig dat niemand mij gespot heeft terwijl ik toch met een aantal van jullie heb gepraat :p

alleen weet ik al die namen niet meer :S
even denken,
-pandorra
-blablabla soul (ja jij ja, die ook bij symphony X was en je had dat destruction shirt aan :p)
- Lain :D
- immortella geloof ik ook alhoewel ik niet met haar gepraat heb, maar ik stond de hele tijd naast/achter bij deicide

pfff en nog een heleboel maaaaaar dat weet ik al niet meer

OOOEH maar wat heb ik me vermaakt *springt rondjes*

O'er the surging flood of sea my spirit flies...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-12-2003 23:28 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 23:10 schreef Nar'Hyarmen het volgende:

- immortella geloof ik ook alhoewel ik niet met haar gepraat heb, maar ik stond de hele tijd naast/achter bij deicide

Ja joh?? Hoe zie jij d'r uit dan?? (Wat had je aan etc. ) Nu ben ik toch wel benieuwd
Dus jij hebt ook gezien hoe ik uit m'n dak ging op Deicide Heb je een foto van jezelf?

quote:
OOOEH maar wat heb ik me vermaakt *springt rondjes*

Ik ook!!!

..."Hate can only create more hate"...

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 23-12-2003 23:30 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 23:28 schreef Immortella het volgende:
...
Dus jij hebt ook gezien hoe ik uit m'n dak ging op Deicide?

Heh, WIE NIET!!!???

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-12-2003 23:33 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 23:30 schreef MBMarduk het volgende:
Heh, WIE NIET!!!???

Zillah moest er geloof ik nogal om lachen hoe ik alles letterlijk mee zat te brullen en stond te zwaaien met m'n arm

..."Hate can only create more hate"...

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 23-12-2003 23:34 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Fuck ik zat ook buitenzinnig te headbangen op 3mx3m. Iedereen "out of my way"...armen in de lucht bij elk refrein, geweldig!!!!

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 23-12-2003 23:35 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Mwoh, vind Demonizer meer invloeden oude Kreator en vooral Destruction hebben. Was overigens een prima optreden voor een band die net sinds een week de zanger eruit geknikkerd heeft. Gaan we nog veel van horen dat Demonizer, het nieuwe nummer klonk erg veelbelovend... Heb zelf overigens erg weinig "geVIPt". Jammer dat ik collega Hub heb gemist.

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-12-2003 23:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ow ja.. uiteraard John ook nog gezien/gesproken (vergeef me maar ik beschouw u niet echt als ZM-er)

quote:
Op 23 december 2003 14:05 schreef Dunne_Hein het volgende:
Dus die eerste band was Slayer niet?????
Ik weet dat jij ver heen was maar dat het zo erg was...

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 24-12-2003 0:14 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Gheghe, geeft niet Michiel, maar niet mee rverspreken, en ik wil niet meer gezien worden als DOA-forummer! Daar ben ik te metal voor (sterker nog, al überhaupt dat ik metal ben, haha).

No offense taken any way heer M.

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-12-2003 0:22 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 12:10 schreef arrebar het volgende:
toen ik en een vriendin van me het podium opkwamen om schmier een taart aan te bieden was er een camera bij

Héhé, die kop kwam me al bekend voor, ik kon hem alleen niet plaatsen. Die vriendin van je ken ik trouwens ook wel, te gekke meid

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 24-12-2003 3:52 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 23 december 2003 23:33 schreef Immortella het volgende:
Zillah moest er geloof ik nogal om lachen hoe ik alles letterlijk mee zat te brullen en stond te zwaaien met m'n arm

Nee gaaf man. Ik deed ook mee, maar niet zingen

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com