|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: waar kon je die broodjes woorst haalen dan graveworm=vieltegen dew-scented= finntroll=erg goed amon amarth=gemist(ging naar de mac) nile=cd vind het het echt bruut live een beetje saai destruction= deicide=erg goed maar de zanger was een beetje kapsones maar wel super bruut ik vond het wel super cool |
|
kapsones vertel? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Kapsones? Da's Glenn Benton nou eenmaal. |
|
quote: The Batcave (zo heet dat ding daar toch he? ) |
|
nope VETCAVE! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: |
|
ik vond bij demonizer een nummer wel soms erg gejat van metallica of heb ik dat? |
|
dat heb jij No meat is sweater |
|
Ik vind van niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
dat vind jij No meat is sweater |
|
quote: doe niet zo gay Will there ever be a better icon than myself? |
|
ik weet dat je me wilt, maar hou het wel even fatsoenlijk. No meat is sweater |
|
quote: jupe ze hadden een paar metallica riffs in 1 nummer was dat duidelijk hoorbaar. riff kwam namelijk sterk overeen met metallica's fade to black Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
idd we hebben het over hetzelfde nummer denk ik ik ben niet echt dik met metallica ofzo dus het was zeg maar het enigste nummer waarin ik het echt duidelijk kon plaatsen dat het gejat van metallica |
|
haha wat grappig dat niemand mij gespot heeft terwijl ik toch met een aantal van jullie heb gepraat :p alleen weet ik al die namen niet meer :S even denken, -pandorra -blablabla soul (ja jij ja, die ook bij symphony X was en je had dat destruction shirt aan :p) - Lain :D - immortella geloof ik ook alhoewel ik niet met haar gepraat heb, maar ik stond de hele tijd naast/achter bij deicide pfff en nog een heleboel maaaaaar dat weet ik al niet meer OOOEH maar wat heb ik me vermaakt *springt rondjes* O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Ja joh?? Hoe zie jij d'r uit dan?? (Wat had je aan etc. ) Nu ben ik toch wel benieuwd Dus jij hebt ook gezien hoe ik uit m'n dak ging op Deicide Heb je een foto van jezelf? quote: Ik ook!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Heh, WIE NIET!!!??? |
|
quote: Zillah moest er geloof ik nogal om lachen hoe ik alles letterlijk mee zat te brullen en stond te zwaaien met m'n arm ..."Hate can only create more hate"... |
|
Fuck ik zat ook buitenzinnig te headbangen op 3mx3m. Iedereen "out of my way"...armen in de lucht bij elk refrein, geweldig!!!! |
|
Mwoh, vind Demonizer meer invloeden oude Kreator en vooral Destruction hebben. Was overigens een prima optreden voor een band die net sinds een week de zanger eruit geknikkerd heeft. Gaan we nog veel van horen dat Demonizer, het nieuwe nummer klonk erg veelbelovend... Heb zelf overigens erg weinig "geVIPt". Jammer dat ik collega Hub heb gemist. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ow ja.. uiteraard John ook nog gezien/gesproken (vergeef me maar ik beschouw u niet echt als ZM-er) quote:Ik weet dat jij ver heen was maar dat het zo erg was... |
|
Gheghe, geeft niet Michiel, maar niet mee rverspreken, en ik wil niet meer gezien worden als DOA-forummer! Daar ben ik te metal voor (sterker nog, al überhaupt dat ik metal ben, haha). No offense taken any way heer M. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Héhé, die kop kwam me al bekend voor, ik kon hem alleen niet plaatsen. Die vriendin van je ken ik trouwens ook wel, te gekke meid I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Nee gaaf man. Ik deed ook mee, maar niet zingen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |