|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vond het een zeer geslaagde aflevering van het Xmassfest!!! Veel minder druk dan vorig jaar en de bands waren prima. Nemesis Irae vond ik te gek, met name de cover van Gorefests Mental Misery. Destruction vond ik ook geweldig, helaas het taart incident gemist. En Deicide was helemaal geweldig!!! Vooraan mijn hersencelletjes volledig door elkaar geschud! Magnifiek! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik vrag me nogsteeds af waraom jij met niet herkend hebt |
|
quote: iewl... LAI LAI HEI |
|
quote: Dan stond ik ook vlak bij jouw, want door de behoorlijke pit kwam ik vlak achter Sarah en co |
|
quote: Je vind jezelf wel heel interessant he. Dat iedereen jou maar moet herkennen ofzo. Misschien willen sommigen jou wel helemaal niet kennen,...daar wel eens overna gedacht? LAI LAI HEI |
|
Ik had het niet tegen jou. Tegen Zillah. Met onder andere heb ik, samen met Lain en Immortella, verschillende concerten meegemaakt. En als je dan niet in het lijstje staat, ga je toch iets af vragen. Je moet niet overal iets achter gaan zoeken |
|
quote: Ja tuurlijk gebrijp ik dat je het tegen Zillah hebt. En daarom zeg ik ook dat je gewoon heel graag wilt dat mensen je herkennen maar zij dat maybe wel liever niet hebben. "En als je dan niet in het lijstje staat, ga je toch iets af vragen" JA afvragen of zij jou wel willen kennen LAI LAI HEI |
|
Je oordeelt nu vanuit jouw eigen perspectief, dat is logisch. Als jij zo over mij denk, prima dat is je goed recht. Maar, ookal 'suggereer' je nu, je spreekt toch voor andere mensen. Bovendien ken jij MIJ helemaal niet |
|
quote: LoL, nee, jij was degene die mij aansprak op X-mass LAI LAI HEI |
|
Dus jij 'kent'iemand als die even 'hoi' komt zeggen . |
|
quote: NEEEEEEEEHEEEEEEEEEEE *grom* Ik zeg toch dat jij mij herkende en ik jou geeneens dusch dat betekend dat ik jou NIET ken nee LAI LAI HEI |
|
quote: Sorry, ik las het verkeerd. |
|
quote: hehe ok, discussie gesloten LAI LAI HEI |
|
quote: Ik heb je wel herkent. ik heb nog met je gesproken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
quote: You go girl! LAI LAI HEI |
|
quote: LAI LAI HEI |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
WHEHEHEHEHEHHEHEHEEEEEEEE LAI LAI HEI |
|
TS is zijn nickname waardig |
|
quote: Dat zeker! LAI LAI HEI |
|
Maffe gozer On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: daarom vroeg ik me ook af waarom ik niet in je uitgebreide ZM lijstje stond |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |