|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:grmbl |
|
Kut voor je ... krijg je geld terug? |
|
haha, belgische prutsers I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik had gelukkig alleen de tickets gereserveerd (biebob systeem) dus had nog niks betaald. Dat valt dus toch nog mee. Maar ondertussen ga ik amon amarth en geveworm niet te zien krijgen. Snap trouwens niet wat die tent nu zit in elkaar te storten, daar zijn bijna wekelijks metal-optredens. |
|
Je hebt wel een toepasselijke undersign |
|
quote: ja... |
|
maar je kunt niet meer naar de 013? met een beetje geluk zijn er nog kaarten... |
|
quote: daar ben ik te tam voor |
|
quote: denk dat god het niet meer kon aan horen.... al die godlasterende mensen & muziek.... |
|
Ik loop morgen rond in de 013 met mooie roze armbandjes op 6 om precies te zijn. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
tja ik stamp morgen ook rond... (waarschijnlijk) kortebroek, motorhead tatoo op mn rechter onder been! legerkissies, euh en een tshirt, nog geen idee welke. grote kans dat ik bier sta te drinken met immortella |
|
quote: Komt ze nu wel of niet? Dat wist ze niet meer |
|
quote: Mischien dat ik toch ook maar naar de 013 ga dan... |
|
quote: om met mij bier te drinken! oke gezellig |
|
quote: Ja...euhm...om met JOU bier te drinken... |
|
quote: Ge zijt niet alleen - zaterdag naar de kloten - weekend is al zo kort en nu van armoede thuis met metal (niet live dus) van armoede, frustratie en verveling op een metalforum aan het posten |
|
quote: Het hele week-end is ontregelt |
|
quote: Kreeg toen ook bericht van she_devil...ZOIETS VERZIN JE TOCH NIET!? Wel fucking erg balen voor ieder die erheen ging... |
|
quote: huh? ik weet niet beter of ze is aanwezig.... `k bel dr straks nog wel ff. |
|
Ok, ze zei namelijk eergisteren dat de persoon met wie ze ging naar het ziekenhuis moest, en nog niet wist hoe ze vervoer ging regelen ofzow. Maar dat zal dus wel goed komen . Ik sta om half 3 voor de 013, spijkerjack met Kreator backpatch en een Amon Amarth LS. Oja ik ben die lange slummel... TJOKKEFOLL |
|
quote: heb dr zo net gesproken en ze is wel aanwezig. |
|
GDVERDEGODVER geen xmf voor mij dit jaar.... stormrider en triple 7 in Ell waren enigzins pleisters op de wonden... MAAR IK BAAAAAAAAAAAAAAAL, K wilde destruction zien en dat gaat morgen niet!!!!!!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: kijk maar uit, dadelijk is er helemaal geen metal meer te zien This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Mooi, het is zover. Straks met de trein naar Tilburg. Word een goed feest! (groene legerjas, enfeeble-logo achterop) Nile In Their Darkened Shrines shirt bijna vergeten [Dit bericht is gewijzigd door einsatzcommando op 21-12-2003 9:46] Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |