IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Xmass-metalfest 2003 part II Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-12-2003 15:14 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 23 december 2003 17:27 schreef Sarah het volgende:
Oh men wat was het weer ruig!

Ik heb gespot:

-Lain

..met nog wel

i've seen the following ZM'ersch:

IMMORTELLA!! (eindelijk maar toch )
Pandora
Tormented Soul
Helmet
Zwaar Metaal
Nar'Hyarmen
Greycloak (cheers for the ride, wat krijg je van me? )
Bintmeister
MBMarduk
Sarah
Zillah-Morte
Dunne Hein
Arrebar
Judge M. (al zag hij me niet)
ORION (dokken )

..uiteraard vergeet ik een hele berg lui...sorry

Bruce Banner

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-12-2003 15:16 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 15:14 schreef Lainedil Naleanor het volgende:

..."Hate can only create more hate"...

Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 26-12-2003 15:17 by Galosh Wijzig reactieProfiel van GaloshQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 15:16 schreef Immortella het volgende:

mwhoa ze zijn wel dol op je of niet

The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex??

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-12-2003 15:18 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 26 december 2003 15:16 schreef Immortella het volgende:

die foto van ons ()

staat nu als achtergornd op deze pc

(zie lultopic voor bad news )

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-12-2003 15:18]

Bruce Banner

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-12-2003 15:24 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 15:17 schreef Galosh het volgende:
mwhoa ze zijn wel dol op je of niet

Tuurlijk Jij toch ook! Tot vanavond,

@Lain, ik kan het niet vinden! What's wrong?? (En die foto is zeker heerschend! Wat gaaf dat je 'm als achtergrond hebt )

Edit: al gevonden, keek in het verkeerde topic ..

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 26-12-2003 15:25]

Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 26-12-2003 15:25 by Galosh Wijzig reactieProfiel van GaloshQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 15:24 schreef Immortella het volgende:
Tuurlijk Jij toch ook! Tot vanavond,

@Lain, ik kan het niet vinden! What's wrong?? (En die foto is zeker heerschend! Wat gaaf dat je 'm als achtergrond hebt )

Tuurlijk ikke ook

The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex??

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-12-2003 15:27 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 15:25 schreef Galosh het volgende:
Tuurlijk ikke ook

*blij* Ben ook dol op jou

Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 26-12-2003 15:28 by Galosh Wijzig reactieProfiel van GaloshQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 15:27 schreef Immortella het volgende:
*blij* Ben ook dol op jou

Oh ja maar hoe was het eigelijk bij dat X-mes metal fest ??

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-12-2003 15:32 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 15:28 schreef Galosh het volgende:
Oh ja maar hoe was het eigelijk bij dat X-mes metal fest ??

Super!!!

quote:
Op 22 december 2003 14:19 schreef Immortella het volgende:

Gisteravond was weer een erg leuk feestje!
Graveworm was weer geweldig! Jammer dat ik het begin gemist heb omdat er vlak voor Tilburg omleidingen waren waardoor het allemaal wat langer duurde Maar verder weer schitterend optreden
Dew-Scented viel me smerig tegen. Het trashy geluid vond ik wel lekker, maar de hardcore-achtige zang van de zanger was niks voor mij.. Ook kwamen ze niet echt over..
Finntroll vond ik erg leuk, blije hoempa-metal en wat is die zanger lomp zeg!
Aborted: Eindelijk gezien, lekkere bak herrie!!
Nile zoals vanouds weer lekker beuken, al vond het het (eerlijk gezegd) na een aantal nummers af en toe wat saai worden.. (Don't shoot me)..
Destruction was gáááff!! Súperlekkere trash dat er live ook gewoon staat (imo)..
En Deicide was ook weer behoorlijk lomp, ik vond ze niet zo goed als in Helmond (vorig jaar) en ook miste ik een aantal nummers, waaronder 'Blame it on God'..

En ook veel zm'ers ontmoet;
Gezoend/geknuffeld en/of gesproken: Zillah, Helmet, Dunne_Hein, Lain (nice massage ), Tormented Soul, Greycloak, Sarah, hammer (mee afgesproken), Buried_Alive (even gesproken, maar weer geen biertjes mee gedronken )..
Alleen gezien: Judge M. en Skitzoid Kitten (Damn, jullie waren het dus toch wel in de Vetcave.. hammer en ik hebben nog ff zitten overleggen en we dachten van wel, maar waren er niet zeker van.. Nouja, volgende keer beter ) en ZwaarMetaal..

Zo, hoef ik niet alles opnieuw te typen..

Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 26-12-2003 15:35 by Galosh Wijzig reactieProfiel van GaloshQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 15:32 schreef Immortella het volgende:
Super!!!

Zo, hoef ik niet alles opnieuw te typen..

O.k. duidelijk,
sorry de rest niet lezen is nog een overblijfsel van het modem.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-12-2003 15:38 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 15:35 schreef Galosh het volgende:
O.k. duidelijk,
sorry de rest niet lezen is nog een overblijfsel van het modem.

Lekker efficiënt! Gewoon niet meer doen dan nodig is.. Goh, past echt niet bij jou

Niet verkeerd bedoeld..!

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 26-12-2003 15:41]

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 26-12-2003 15:42 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:

hmmm hmmm

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-12-2003 16:02 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

sorry... MTL ook gezien!

Bruce Banner

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-12-2003 16:14 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 24 december 2003 18:11 schreef Tormented soul het volgende:
..

Mischien laat ik zien dat ik een beetje sociaal ingestelt ben? Of kennen jullie dat begrip niet.

Het enige wat je laat zien is dat je zwak bent. Of je nu wel of niet sociaal ingestelt bent maakt me eigenlijk niet zoveel uit.

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-12-2003 17:19 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 16:14 schreef Azagthoth het volgende:
Het enige wat je laat zien is dat je zwak bent. Of je nu wel of niet sociaal ingestelt bent maakt me eigenlijk niet zoveel uit.

Jij zegt letterlijk: zodra iemand iets toegeeft is hij zwak. Dan ben benieuwd hoe jij in je sociale leven bent

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 27-12-2003 14:45 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 19:51 schreef Immortella het volgende:
Ja! Ik heb jou wel gezien! Je leek me een beetje 'hippie-achtig' Kan dat kloppen? Haha.. Ik heb je inderdaad de hele tijd bij het groepje van Lain gezien, wat grappig.. Stond jij later trouwens ook nog te headbangen naast mij, in dat groepje mensen dat in een rondje stond?
(Dat was trouwens best irritant aangezien het al zo druk was en jullie behoorlijk tegen de benen van anderen stonden te duwen) (Kan ook zijn dat jij daar niet bij was, maar ik meende je daar te herkennen .. Maar goed, het was wel heel gezellig en ik ben blij dat er nog meer mensen fanatiek waren bij Deicide

hmm hippie-achtig. ja nou ja zo zou je het ook kunnen noemen natuurlijk maar nee ik stond niet bij die in-cirkel-headbangend-groepje want die vond ik zelf ook irritant. maar volgens mij heb ik wel naast je gestaan op een gegeven moment... ik weet het niet meer!!!

O'er the surging flood of sea my spirit flies...

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-12-2003 15:26 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Heb me ook goed vermaakt. Alleen de bands in de hoofdzaal gekeken die ik allemaal erg tof vond, behalve dan dat uber-uber-homosexuele Destruction. "Metal brothers and sister"??? Flikker toch op man.

Verder aan ZM'ers MBMarduk en Sarah gezien. Verder niet herkend gelukkig want er zijn verder weinig mensen die ik wil ontmoeten

Zenial

Orion
Usericon van Orion
Posted 27-12-2003 15:51 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
..met nog wel

Pandora
Tormented Soul
Helmet
Zwaar Metaal
Nar'Hyarmen
Greycloak (cheers for the ride, wat krijg je van me? )
Bintmeister
MBMarduk
Sarah
Zillah-Morte
Dunne Hein
Arrebar
Judge M. (al zag hij me niet)
ORION (dokken )

wie wat ....ik...
moet maar eens op ut station ofzo

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 30-12-2003 12:42 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 26 december 2003 16:02 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
sorry... MTL ook gezien!

Als je maar niet vergeet dat ik nog bier van je krijg

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2003 18:40 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2003 14:45 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
hmm hippie-achtig. ja nou ja zo zou je het ook kunnen noemen natuurlijk maar nee ik stond niet bij die in-cirkel-headbangend-groepje want die vond ik zelf ook irritant. maar volgens mij heb ik wel naast je gestaan op een gegeven moment... ik weet het niet meer!!!

Haha, ik ook niet meer Maakt ook niet uit, het was gewoon gezellig

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 30-12-2003 19:55 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 18:40 schreef Immortella het volgende:
Haha, ik ook niet meer Maakt ook niet uit, het was gewoon gezellig

precies

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 07-01-2004 9:11 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Hehe, volgens mij behoorde ik wel tot dat in-cirkel-headbangende-groepje. Whoohoo Mijn excuses zo je dat nodig zou vinden

Waag eens een dansje!

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 07-01-2004 16:24 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 9:11 schreef Morningrise het volgende:
Hehe, volgens mij behoorde ik wel tot dat in-cirkel-headbangende-groepje. Whoohoo Mijn excuses zo je dat nodig zou vinden

GRRRRRRRRRRRRRRR

hehe maakt niet uit hoor

little devil
Usericon van little devil
Posted 07-01-2004 20:28 by little devil Wijzig reactieProfiel van little devilQuote dit bericht

daar hoorde ik geloof ik ook bij sorry als we heel irritant waren

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-01-2004 20:31 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 9:11 schreef Morningrise het volgende:

Hehe Niet nodig hoor..

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com