|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi zo Waag eens een dansje! |
|
dat zal onze lain wel zijn. Ik wacht nog steeds tot mijn fotorolletje gevult is "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Over foto's gesproken, ik heb er wel wat gemaakt en ze zijn nog best aardig gelukt (al zeg ik het zelf) |
|
Nou en? Post die krengen dan... |
|
jaja, misschien als ik weet hoe dat moet... |
|
zet ze op een internet site en zet het adres van de plaatjes tussen de [ img] [/ img] tags. maar dan zonder spatie. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Haar probleem is alleen, dat ze ze niet om kan zetten in jpg-bestanden, waardoor 3 plaatjes zo'n 2 mb groot zijn! Waag eens een dansje! |
|
tja, ik weet alleen dat het me niet lukt om ze hier te posten sorry!! |
|
quote: Een prima programmaatje om foto's om te zetten en zo: http://www.irfanview.com Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Jah wir wollen foto's! "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: Ik heb je op msn toegevoegd, als je de plaatjes naar mij stuurt dan zet ik ze wel online "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik kan ze ook wel ff naar je toe sturen als je wil... |
|
ja is goed, voeg me dan toe met thrash_till_arrebar@hotmail.com "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ehm die doet het niet...voeg mij maar ff toe: lucky_number_13@msn.com |
|
nou doet hij et ineens wel...vaag gedoe |
|
Enne? |
|
Jaja...Ik ben ook benieuwd aan het worden hoor...Heb je ze inmiddels al binnengekregen Arrebar? Waag eens een dansje! |
|
Ik zet er straks een paar online "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Perfect! Waag eens een dansje! |
|
quote: nee nu, lui varken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
De fotos van littledevil: [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 13-01-2004 21:10] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
[quote]Op 13 januari 2004 21:00 schreef Dunne_Hein het volgende: nee nu, lui varken [/quote Of ergens vanavond... Waag eens een dansje! |
|
quote: Ahhh hamburger "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ze staan er whoohoo...Hoewel er wel een beetje veel hoofden voor staan Waag eens een dansje! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |