|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:noop, moet alles nog inpakken en ik zou TE vroeg weg moeten, dan zou k destruction zelfs missen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ach over 3 maanden is er weer een metalfest, maar daar speeld Destruction niet... Kun je ze niet even bellen en heel lief vragen om een prive concert |
|
Damn, ik ga ook zo mijn fiets maar eens afstoffen. Ben benieuwd of ik het nog kan.... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Mwah zo moeilijk is het afstoffen van je fiets niet, dus ik denk dat het je wel lukt hoor. Veel succes in ieder geval! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Over een uurtje zit ik ook in de trein |
|
Veel plezier allemaal.Tis voor mij effe wat te ver. spelfout weggehaald... |
|
Ik ga ook zo de fiets pakken. Slayer "Show no Mercy" shirtje. Ik ga Demonizer, Nemesis Irae, Scarve/Amon Amarth, Aborted, Nile, Destruction, Deicide kijken . |
|
quote: Wat? Afstoffen? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 21-12-2003 13:59] |
|
Zoo.. ik ben weer thuis Prima dagje vandaag. Graveworm viel me alles mee. Goed geluid en best een leuk stukje muziek ook al dropen de Dimmu Borgir invloeden eraf. Ik heb slechtere openers meegemaakt. Dew Scented, Scarve en Aborted heerschten de tent uit, Nile en Amon Amarth vielen me ietwat tegen en van Deicide helaas maar 3 nummers mee kunnen pikken.. Verder nog behoorlijk wat ZM-ers gezien. Aangenaam kennis te maken Dunne Hein, Zillah Morte en Daops/Forever Times. Verder nog gezellig staan ouweteringhoeren met Helmet, Bintmeister, TMDC Wordfuhrer, TNightmare en Sarah even op haar lazer gegeven omdat ze te lang stond te ouwetakkebossen bij de eetbalie in de Batcave. Ik meen ook nog een glimp te hebben opgevangen van Immortella, MBMarduk en Levithanica. Nu nog even een en een en dan kruip ik mijn nest in.. |
|
Als eerste wil ik jullie allemaal bedanken dat jullie zo trouw heavy birthday hebben meegezongen, ja voor de genen die niet snappen waar ik het over heb, ik was die jongen die tijdens destruction met de verrassing, een taart, voor schmier aan kwam zetten. Ik heb de meeste van jullie wel gesproken, alleen heather, jammer dat ik je niet ben tegengekomen. Volgende keer beter . Iniedergeval zijn we straks met de taart te vinden op de destruction dvd. Ik heb deicide verder niet gezien, kheb alleen gezien hoe ze zich voor zaten te bereiden op hun optreden. Maare het was een geslaagd feestje, dat doen we snel nog een keer. Ik ga maffen. cheers "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Avond begon geweldig, eindigde erg kut. |
|
het was erg gezellig. alleen die fucking Heineken, wat een kutbier zeg. Maar goed bier is bier dus eigenlijk moet ik niet zeiken. Destruction, Nile en Deicide waren erg gaaf... |
|
was idd een gaaf avondje Hoogtepunt was de gave combo van finntroll met daarna meteen amon amarth Pit van Finntroll was echt geweldig. Op het ene moment sta je hard te beuken, terwijl je op het andere moment staat te volksdansen |
|
quote: Ikke nieuwsgierig....... spelfout weggehaald... |
|
quote: Hoezo? Wat is er gebeurt? Leuk om sommige zmmers ontmoet te hebben. aan, Judge M Skitzoid kitten, Bintje, Arrebar, Gunman, Pandora, en nog een belg waar ik de naam van vergeten ben. En natuurlijk alle zmmers die ik al kende: LEKKER GEFEEST.... Arrebar gaaf man dat jij die taart aanbood. Was weer super..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
snif, toch weer wat gemist natuurlijk http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
damn.. ik was gewoon vanaf t begin al té brak.. maar t heerschte verschrikkelijk.. jammer dat ik wel wat mensen gemist heb enzo.. ach ja |
|
quote: Hij was ook erg lekker ja. En nu heb ik nekpijn en kan ik niet wachten tot de destruction dvd uitkomt Trouwens waren er nog andere zetemmers in de irish pub zo tot 3 uur, ik heb namelijk niemand gezien. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 22-12-2003 10:18] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
oja, volgens mij heb ik sarah gezien.. ik keek dr een paar keer aan van.. hmm die ken ik volgens mij.. maar zij keek alleen maar terug van wtf moet je dus ik weet het niet.. |
|
*brak* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Daarvoor nog naar The Gate geweest ofzo? |
|
quote: nee maar ik had maar 3 uur geslapen die nacht.. *zenuwen* |
|
quote: Ik heb jou ook niet ontmoet. Ik weet ook niet hoe je eruit ziet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:tering...ja, dan ben je wel brak ja |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |