|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik had helemaal niet geslapen de nacht ervoor en de nacht daarvoor ook maar vier uur. Maar daar word ik alleen maar hyper van met 1 of twee inzinkingen van een uur ertussendoor. Ik heb jou wel gezien en zillah ook. |
|
quote: ach ik had ook wel hypermomenten.. vooral tijdens finntroll .. te-ring! |
|
ik ben tegengekomen: einsatzcommando, helmet en zilla morte, orion en Tnightmare, Zwaarmetaal, renskydom en digerdoden, heel effe butcher of the soul gesproken, kheb nog een glimp van mbmarduk opgevangen en ik zal nu vast wel weer mensen vergeten zijn. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 22-12-2003 11:30] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: zoals mij ja |
|
quote: je staat er alweer bij "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ben tegengekomen, zillah, zwaarmetaal, lain, soulslayer, mbmarduk, sarah en voor de rest weet ik het dus ook niet meer. |
|
Veel mensen hebben Korsakov tegenwoordig? |
|
quote: like, duh |
|
quote:sja..kan gebeuren he? ..jammer dat ik niet kon trouwens grmbl..ik had Destruction wel willen zien, komen ze volgend jaar niet op Wacken? |
|
ja ze komen daar, maare je mist wel erg veel leuke concerten de laatste tijd, kom gewoon ook "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:'tis niet dat ik niet wil komen, maar ik zit hier met m'n (zaterdag)werk, ik kan geen vrij meer nemen...hmm...misschien eens een roosterwijziging aanvragen zodat ik om 4:00 begin en heel vroeg klaar ben.. |
|
Erg tof gister Toppunt waren natuurlijk Finntroll, Destruction en Deicide! Ben wel erg kapot gegaan bij die bands in de pit, hehe bijna me hele lichaam doet pijn. Verder geloof ik wat ZM´ers rond zien lopen, en natuurlijk Arrebar op het podium! hehe |
|
was een geslaagde avond veel zm`ers tegengekomen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:want... |
|
quote:Eh... ICQ/MSN? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:zit op m'n werk...je kan mailen though! |
|
quote:You do that! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Metal Mike Revenge of the schoolgirls Mike en Zillah ?, Immo en Leen Leen en Immo tja.... Iron Glory I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
hmm.. ik heb blijkbaar meer ZM´ers rond zien lopen dan ik eerst dacht. |
|
En nu maar hopen dat er al snel fotos online zijn van het destruction optreden, ik mag eerst mijn rolletje volschieten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Het was echt leuk!! En ik heb een aantal ZM-ers gezien. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: En jou heb ik dus wéér niet gezien I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |