|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ik mocht idd willen beld te zijn. Al dat speciaal bier een heerschende concertjes daar Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:RRRRRRRRRRR ? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:yeah yeah geen heineken voor hanneke morgen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
veel plezier De line-up is tch hetzelfde in Belgie? |
|
destruction = links We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Graveworm = Christelijk en het heerscht |
|
quote:dacht van wel, kweenie, ff vergelijken... band TBA of wat t ook mag zijn en scarve komen niet in Antwerpen [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 19-12-2003 21:22] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Bof, zo hard zit dat er niet in, het is tenminste niet religieus, en het scheurt I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dan wordt het een heersch-avond Kun je niet naar beide festiviteiten gaan? De ene keer sta je de de grote zaal, zondag in de kleine |
|
quote:no can do, I wish.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: wat een crap is dat nou weer, destruction is geeneens duidelijk politiek bezig ze zijn een van de weinige bands die juist metal en politiek gescheiden houden. Gelukkig zijn ze niet het 100ste extreem rechtse bandje dat niet beseft dat metal en politiek niks met elkaar te maken hebben. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:lees jij de teksten op metal discharge nou maar en kom dan maar weer trug ventje... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ik ken ze al bijna uit mijn hoofd, en dan nog metal en politiek hebben geen fuck met elkaar te maken en het is ook meer dan triest om een band om een politieke stroming af te kraken, het gaat om de muziek. Ik zeik ook niet over morbid angel omdat die toevallig een statement hebben gemaakt op hun site voor de oorlog in Irak. maar ik kan op metal discharge maar 3 nummers die je politiek kan opvatten: desecrators en made to be broken en the ravenous beast. De rest gaat allemaal over het metal gevoel van meneer schmier of over zieke personen. Desecrators is niet links op te vatten omdat het juist over manipulatie gaat doormiddel van (oorlogs)films. Hier hadden zowel de Communisten als de westerse wereld, waaronder ook Nederland een soort propaganda in. Dus ze lopen eigenlijk communistische dingen af te kraken. The ravenous beast gaat over het gedrag van landen die maar oorlog gaan voeren en denken dat ze zelf de baas zijn van de wereld. Nouja zowel links en rechtse landen kunnen dit wel. En in made to be broken gaat het over het wegstoppen van mensen met een andere mening. Hoe kom je erbij dat ze hun politieke voorkeur in hun teksten uiten van metal discharge en als ze dat deden, wat boeit het we hebben toch vrijheid van meningsuiting hier? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:wat ik me nou afvraag: is dit een cd met een reclameboodschap voor lidmaatschap contributie Amnesty International? of hoe het nu ook heet... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Natuurlijk niet, dat is nl. lovenswaaridg! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: verklaar dan maar hoe je erop komt, destruction is een band die over onrecht zingt ja, dat doen ze al 20 jaar lang. Maargoed slayer doet dat ook met angel of death. Schmier heeft een mening, en dat is mooi dat die die heeft ook. Hij laat sommige dingen niet voorbij gaan ja. Die mentaliteit zie ik liever dan iemand die alles best vind als die het zelf maar goed heeft. Maargoed metal en politiek moet gescheiden blijven, en juist destruction is een band die dat ziet. Er zitten geen hamers en sikkels om hun cd hoezen en ook geen hakenkruizen, houden zo! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
dat je zelf niet ziet dat je eerst zegt dat ze WEL een aantal politieke nummers hebben, en daarna zegt dat ze zich als een van de weinigen gescheiden houden van politieke onzin We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Crap zeg, ik heb niet eens geld voor een retourtje Tilburg-Eindhoven... BINT, waarom heb jij wel al stufi en ik niet?! |
|
quote: de nummers zijn niet politiek, dat legde ik juist uit, ze zijn tegen een aantal zaken die onder politieke regiems gepleegd zijn ja, maar die zaken zijn zowel onder linkse als rechste regiems gepleegd dus er valt niet uit op te maken dat het links of rechts is. Maar je verdraait mijn uitspraken net zoerg als de teksten van destruction. Ik ga er graag me je over in discussie maar een sterk antwoord is ver te zoeken, alleen maar een slappe reactie op een klein genoemd puntje wat als je snel iets doorleest opvalt. Nee ingaan op argumenten lukt je niet, dus ik ga maar weer ontopic. Nog 2 dagen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Jij bent gay! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Arme jongen, heeft de kapper jou ook al te grazen genomen mij ook!Kom gaan we samen bangen zonder haren vooraan bij Graveworm Ik zie je waarschijnlijk toch wel in de trein, hoe laat ga jij? |
|
quote: Argh alsjeblief niet!!! Zenial |
|
quote:Dat maken die lui zelf nog wel uit...en als ze jou daarmee irriteren is dat alleen maar mooi meegenomen... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 20-12-2003 1:17] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Hahaha, ik zal zien wat ik voor je kan doen |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |