|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
. /end slowchat [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 24-12-2003 15:40] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik ga jou niet mailen |
|
dan niet nogmaals /end slowchat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Klopt. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: haha ja eeh hoe zie ik eruit... ik had een nightwish 't-shirt aan geloof ik maar dat zag je niet want ik had een donkerblauw vest erover aan. en een zwarte lange broek met ontzettende wijde pijpen. en lang rood/oranje/bruinig haar en een professorbril (haha je weet vast wel wat ik bedoel) en ehmm ik stond de hele tijd bij lain. Maar ik ben je vast niet opgevallen gezien ik geen woord gezegt heb O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Dan ga ik me afvragen of je jezelf niet bedoelde toen je over 'kleuters' sprak. Ik heb ingezien dat ik het anders had moeten formuleren, of desnoods totaal anders had moeten brengen. Dat geef ik gewoon toe. quote: Mischien laat ik zien dat ik een beetje sociaal ingestelt ben? Of kennen jullie dat begrip niet. |
|
ARGHHH! MENSEN, LEER EENS FATSOENLIJK JE D's T's en DT's TE VERVOEGEN GVD!!! |
|
quote: kopje THEE ?...of DHEE ...of DTHEE ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Mike lieve schat denk om je bloeddruk. Ik maak er nog steeds vreselijk veel fouten mee en ik hoor dat wel meerdere mensen zeggen dat ze daar moeite mee hebben. Niet zo boos doen plzz *aai over bolletje* LAI LAI HEI |
|
@ Saar Ik moest gewoon effe stoom afblazen. |
|
quote: hihi well done LAI LAI HEI |
|
quote: Ik DarkThrone Jij DarkThronet Zij DarkThronen zoiets? Jammer dat het er nooit van zal komen, maar zo'n band op No Mercy of X-Mass zou de toegevoegde waarde van dit Metallysee-circus aanmerkelijk verhogen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Pff, dan komen uit alle hoeken van de wereld mensen er naar toe om Darkthrone in actie te zien! |
|
Nocturno Culto heeft laatst in Oslo een hele set Darkthrone nummers gespeeld met Satyricon leden als sessiemuzikanten aangezien Gylve nog steeds niet wil optreden.Had ik graag willen zien. Maar over Metallysee gesproken,de line=up van deze festivals is toch eigenlijk nauwelijks nog echt interessant te noemen aangezien elk jaar en editie zo ongeveer dezelfde bands spelen.Daarbij opgeteld zijn ze niet eens te vertrouwen als band zijnde.Word tijd dat het eens is afgelopen met dat zooitje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ook waar. Bwo, die vetzakken van Carpathian Forest zijn ook wel goed voor een zwaar feestje. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: hmm... dan heb ik hel wat lui gemist daar. Maar dat kwam waarschijnlijk om dat ik met compleet andere dingen bezig was |
|
quote: Ja! Ik heb jou wel gezien! Je leek me een beetje 'hippie-achtig' Kan dat kloppen? Haha.. Ik heb je inderdaad de hele tijd bij het groepje van Lain gezien, wat grappig.. Stond jij later trouwens ook nog te headbangen naast mij, in dat groepje mensen dat in een rondje stond? (Dat was trouwens best irritant aangezien het al zo druk was en jullie behoorlijk tegen de benen van anderen stonden te duwen) (Kan ook zijn dat jij daar niet bij was, maar ik meende je daar te herkennen .. Maar goed, het was wel heel gezellig en ik ben blij dat er nog meer mensen fanatiek waren bij Deicide [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 24-12-2003 19:51] ..."Hate can only create more hate"... |
|
lol, oja. Ik ben ook nog door Lain aan iemand voorgesteld, maar ik weet bij den goden niet meer wie dat was... |
|
Zijn vriendin soms , deed ie vrijdag ook bij mij |
|
quote: Wat bedoel je daar mee? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Hier hetzelfde... dus misschien was ik 't wel |
|
quote:Ik bedoel er mee dat bands die in het verleden zaken met Metallysee hebben gedaan vaak bedrogen zijn uitgekomen.Bands die tijdens hun tour naar huis gestuurd worden omdat de tourbus niet betaald is,bands die naar huis gestuurd worden omdat een andere band de bus nodig heeft (dubbelboeking van een bus door Metallysee).Bands die zelf erg hoge bedragen moeten betalen om op een tour als X-mass of No Mercy mee te mogen touren en dan nog halverwege eraf gekickt worden.Bands die op tour gestuurd zijn maar er was niet genoeg plaats in de bus zodat bands zelf hun vervoer moeten regelen om op de plaatsen van bestemming te komen.Er zijn genoeg voorbeelden van bands die zulke problemen hebben gehad de laatste 10 jaar. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Haha, nee hoor, ik denk niet dat je me gezien hebt. Ik was er namelijk niet Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: ja mij, gij baschtaerd Bruce Banner |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |