IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Xmass-metalfest 2003 part II Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 24-12-2003 15:37 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

.

/end slowchat

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 24-12-2003 15:40]

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 24-12-2003 15:38 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

ik ga jou niet mailen

Orion
Usericon van Orion
Posted 24-12-2003 15:40 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

dan niet

nogmaals /end slowchat

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-12-2003 17:13 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

wat een forumverspilling is dit zeg

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 24-12-2003 17:42 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 24 december 2003 11:55 schreef Tormented soul het volgende:
Dan stond ik ook vlak bij jouw, want door de behoorlijke pit kwam ik vlak achter Sarah en co

Klopt.

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 24-12-2003 17:46 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 23:28 schreef Immortella het volgende:
Ja joh?? Hoe zie jij d'r uit dan?? (Wat had je aan etc. ) Nu ben ik toch wel benieuwd
Dus jij hebt ook gezien hoe ik uit m'n dak ging op Deicide Heb je een foto van jezelf?

haha ja eeh hoe zie ik eruit... ik had een nightwish 't-shirt aan geloof ik maar dat zag je niet want ik had een donkerblauw vest erover aan. en een zwarte lange broek met ontzettende wijde pijpen. en lang rood/oranje/bruinig haar en een professorbril (haha je weet vast wel wat ik bedoel) en ehmm ik stond de hele tijd bij lain. Maar ik ben je vast niet opgevallen gezien ik geen woord gezegt heb

O'er the surging flood of sea my spirit flies...

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-12-2003 18:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 14:26 schreef Snaack het volgende:
Dat is inderdaad toegeven dat je een stumper bent

hahahahahahahaha

Dan ga ik me afvragen of je jezelf niet bedoelde toen je over 'kleuters' sprak. Ik heb ingezien dat ik het anders had moeten formuleren, of desnoods totaal anders had moeten brengen. Dat geef ik gewoon toe.

quote:
Je excuses aanbieden voor zo iets onbeduidends maakt het alleen maar zieliger (IMHO).

Mischien laat ik zien dat ik een beetje sociaal ingestelt ben? Of kennen jullie dat begrip niet.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-12-2003 18:25 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

ARGHHH! MENSEN, LEER EENS FATSOENLIJK JE D's T's en DT's TE VERVOEGEN GVD!!!

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-12-2003 18:29 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 18:25 schreef MBMarduk het volgende:

kopje THEE ?...of DHEE ...of DTHEE ?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 24-12-2003 18:33 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:

Mike lieve schat denk om je bloeddruk.
Ik maak er nog steeds vreselijk veel fouten mee en ik hoor dat wel meerdere mensen zeggen dat ze daar moeite mee hebben.

Niet zo boos doen plzz
*aai over bolletje*

LAI LAI HEI

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 24-12-2003 18:35 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

@ Saar

Ik moest gewoon effe stoom afblazen.

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 24-12-2003 18:36 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 18:35 schreef MBMarduk het volgende:
@ Saar

Ik moest gewoon effe stoom afblazen.

hihi well done

LAI LAI HEI

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 24-12-2003 18:38 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:

Ik DarkThrone
Jij DarkThronet
Zij DarkThronen

zoiets? Jammer dat het er nooit van zal komen, maar zo'n band op No Mercy of X-Mass zou de toegevoegde waarde van dit Metallysee-circus aanmerkelijk verhogen...

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 24-12-2003 18:41 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 18:38 schreef Vampire John het volgende:
Ik DarkThrone
Jij DarkThronet
Zij DarkThronen

zoiets? Jammer dat het er nooit van zal komen, maar zo'n band op No Mercy of X-Mass zou de toegevoegde waarde van dit Metallysee-circus aanmerkelijk verhogen...

Pff, dan komen uit alle hoeken van de wereld mensen er naar toe om Darkthrone in actie te zien!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-12-2003 19:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nocturno Culto heeft laatst in Oslo een hele set Darkthrone nummers gespeeld met Satyricon leden als sessiemuzikanten aangezien Gylve nog steeds niet wil optreden.Had ik graag willen zien.
Maar over Metallysee gesproken,de line=up van deze festivals is toch eigenlijk nauwelijks nog echt interessant te noemen aangezien elk jaar en editie zo ongeveer dezelfde bands spelen.Daarbij opgeteld zijn ze niet eens te vertrouwen als band zijnde.Word tijd dat het eens is afgelopen met dat zooitje

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-12-2003 19:22 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 18:41 schreef MBMarduk het volgende:
Pff, dan komen uit alle hoeken van de wereld mensen er naar toe om Darkthrone in actie te zien!

Ook waar.

Bwo, die vetzakken van Carpathian Forest zijn ook wel goed voor een zwaar feestje.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 24-12-2003 19:45 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 11:55 schreef Tormented soul het volgende:
Dan stond ik ook vlak bij jouw, want door de behoorlijke pit kwam ik vlak achter Sarah en co

hmm... dan heb ik hel wat lui gemist daar. Maar dat kwam waarschijnlijk om dat ik met compleet andere dingen bezig was

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-12-2003 19:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 17:46 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
haha ja eeh hoe zie ik eruit... ik had een nightwish 't-shirt aan geloof ik maar dat zag je niet want ik had een donkerblauw vest erover aan. en een zwarte lange broek met ontzettende wijde pijpen. en lang rood/oranje/bruinig haar en een professorbril (haha je weet vast wel wat ik bedoel) en ehmm ik stond de hele tijd bij lain. Maar ik ben je vast niet opgevallen gezien ik geen woord gezegt heb

Ja! Ik heb jou wel gezien! Je leek me een beetje 'hippie-achtig' Kan dat kloppen? Haha.. Ik heb je inderdaad de hele tijd bij het groepje van Lain gezien, wat grappig.. Stond jij later trouwens ook nog te headbangen naast mij, in dat groepje mensen dat in een rondje stond?
(Dat was trouwens best irritant aangezien het al zo druk was en jullie behoorlijk tegen de benen van anderen stonden te duwen) (Kan ook zijn dat jij daar niet bij was, maar ik meende je daar te herkennen .. Maar goed, het was wel heel gezellig en ik ben blij dat er nog meer mensen fanatiek waren bij Deicide

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 24-12-2003 19:51]

..."Hate can only create more hate"...

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 24-12-2003 19:52 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

lol, oja. Ik ben ook nog door Lain aan iemand voorgesteld, maar ik weet bij den goden niet meer wie dat was...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-12-2003 20:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zijn vriendin soms , deed ie vrijdag ook bij mij

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 24-12-2003 21:13 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 19:18 schreef Hub de Gallier het volgende:
Daarbij opgeteld zijn ze niet eens te vertrouwen als band zijnde.

Wat bedoel je daar mee?

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 24-12-2003 22:26 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 24 december 2003 19:52 schreef Bintmeister het volgende:
lol, oja. Ik ben ook nog door Lain aan iemand voorgesteld, maar ik weet bij den goden niet meer wie dat was...

Hier hetzelfde... dus misschien was ik 't wel

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-12-2003 10:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 21:13 schreef 1i1ith het volgende:
Wat bedoel je daar mee?
Ik bedoel er mee dat bands die in het verleden zaken met Metallysee hebben gedaan vaak bedrogen zijn uitgekomen.Bands die tijdens hun tour naar huis gestuurd worden omdat de tourbus niet betaald is,bands die naar huis gestuurd worden omdat een andere band de bus nodig heeft (dubbelboeking van een bus door Metallysee).Bands die zelf erg hoge bedragen moeten betalen om op een tour als X-mass of No Mercy mee te mogen touren en dan nog halverwege eraf gekickt worden.Bands die op tour gestuurd zijn maar er was niet genoeg plaats in de bus zodat bands zelf hun vervoer moeten regelen om op de plaatsen van bestemming te komen.Er zijn genoeg voorbeelden van bands die zulke problemen hebben gehad de laatste 10 jaar.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-12-2003 10:30 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 24 december 2003 13:31 schreef zillah-morte het volgende:
Ik heb jou niet gezien toch? Gelukkig maar anders moest ik hetzelfde voor jou doen

Haha, nee hoor, ik denk niet dat je me gezien hebt. Ik was er namelijk niet

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-12-2003 14:53 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 22 december 2003 10:34 schreef arrebar het volgende:
ik ben tegengekomen: einsatzcommando, helmet en zilla morte, orion en Tnightmare, Zwaarmetaal, renskydom en digerdoden, heel effe butcher of the soul gesproken, kheb nog een glimp van mbmarduk opgevangen en ik zal nu vast wel weer mensen vergeten zijn.

ja mij, gij baschtaerd

Bruce Banner

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com