|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahaha, maar ik hoop dat Zenial toch wel weet dat die opmerking over dat bangen zonder haren sarcastisch was, daarom stond er ook dit mooie icoontje achter. |
|
Pas maar op...die Zenial is me er eentje... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dankjewel, nu ben ik helemaal paranoïde daar! |
|
Zenial |
|
quote: Antwerpen heeft i.d.d. iets minder bands (één podium wellicht, affijn,zie ik zo) en band TBA in Tilburg is het Belgische Demonizer geworden Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Vraagje: wat kost de ingang in Tilburg? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
€30 excl reservering €33.20 incl. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
WIE GAAT ER NU MEE NAAR DE PUB!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Wou je die kopen dan? Sorry |
|
quote:Scenario: Zenial komt de 013 binnen...meteen rennen honderden mannetjes de plee in om zich te verstoppen voor het grote langharige monster... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
jammer dat ik er niet ben..zou ik wel wiln zien.. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 20-12-2003 13:58] Suck my piss |
|
quote: Kankerduur, je krijgt er wel veel bands voor, maar toch... Van dat bedrag kan je ook veel Bier kopen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Shit, nu moet ik een nieuwe verstopplek vinden |
|
Je kunt natuurlijk ook een pruik dragen...doe ik ook de laatste tijd bij concerten... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik hoorde een uur terug dat X-mass in belgie is afgelast, wegens een kapot dak Net 5 kaarten gehaalt voor een paar maten. Er ZIJn dus nog enkele kaarten, maar denk NIET dat je morgen aan de deur wat kan krijgen. Er komen een hoop belgen deze kant op |
|
quote: En zo'n bril met een snor eraan, of valt dat weer teveel op? |
|
Een kapot dak? Ik lees net dat de boel is ingestort ofzo |
|
quote: dat kan... Die maat van me vertelde het snel via msn. Maar ik heb kaarten voor hun . Wat zullen She-devil en Campske666 balen zeg |
|
|
|
psst (x-mass is met 2 ss-en) |
|
Grmbl-de-godver-de-tering-klote-zooi (ik moet geen nieuws posten met me brakke harses) |
|
[hint]kijk ook even manowaR na[hint] |
|
quote: Heb ik gister gezien. Best leuk. niets vernieuwend. Maar wel knap gedaan, aangezien de zanger net weg is, en de bassist het heel snel samen met de drummer heeft overgenomen. Zo heb ik begrepen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik mag vanavond al lekker kijken of dat inderdaad zo is! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |