|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb trouwens ook nog drumstokje van Finntroll gevangen (ongebruikt volgens mij, zat nog karton omheen) |
|
quote:ik jouw weer wel Wat een gore foto zeg of gare foto Ze moeten maar geen Duvel beginnen verkopen, hah Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Het verbaasde me trouwens dat palm net zo duur was als zweineken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dat mag ook wel voor die prijzen. |
|
quote: ja inderdaad, dat voor zon armoedig 0,2 liter bekertje "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik kreeg ook een hartverzakking toen ik voor een niet nader te noemen persoon een breezah kocht I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Die gast heb ik volgens mij een paar keer gezien.... Do or do not. There is no try. |
|
Zo ook weer veilig thuisgekomen Dew Scented, Scarve, Aborted, Nile, Destruction en Deicide (helaas maar 3 nummers gezien) waren ZM-ers gezien of gesproken: Helmet, Zillah, Dunne Hein (bier smaakte goed zeker?)Bintmeister..jee mn geheugen joh...in de verte gezien Immortella, Leviathanica (denk ik), MBMarduk, Sarah en vast nog meer die ik nu vergeten ben |
|
Aborted, Destruction en Deicide heerschten de pan uit! Was een erg gezellig dagje, helaas dat het alweer voorbij is . |
|
quote: mij moet je ook wel gezien hebben ja, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Finntroll, amon amarth en deicide waren gaaf. Heel erg veel ZM-ers gezien maar verder alleen heel ff met zwaarmetaal gesproken.. moest meteen eten, ik viel haast om. Wel kut dat net toen ik aan de beurt was in die vetcave de fucking broodjes op waren! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Tsssk, ik heb de hele dag gelopen op een bak koffie en bier Maar ik moet wel toegeven dat ik de snoepautomaat op het station flink heb geplundert op de terugweg I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
WHahaha, X-mass heerschte de pan uit dit jaar, heb het geweldig gezellig gehad: Vooral Arrebar op het podium bij Destruction was uber-heersch!!! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote:LOL!!! Mag ik raden? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Zo, mag de rest het dan weten dat het voor jou was? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik had in Eindhoven gelukkig nog wat tijd over en er was nog een shoarma/pizza/friet-zaak open... edit: ik heb jou volgens mij ook nog gezien, samen met iron glory bij destruction, kan dat? [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 22-12-2003 13:22] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Dus jij was die klootzak die die heerlijke pizzalucht door de trein verspreidde I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:ach ja, de rest kent me toch neit, en dan nog zou een gezond mens daar geen comment op geven in mn bijzijn arrgh Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Nope geen pizza gehad, en moest waarschijnlijk na eindhoven ook een andere trein hebben dan jij. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: He kijk het verschil is, IK kom er wel voor uit dat IK wel BREEZER drink. Heb jij mij een Breezer gekocht dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: quote: Wat zijn we weer dankbaar I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik heb dus weer aardig wat gemist...grmble...grmble.... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Idd, het was wel tof. Hoewel ik de bands maar niets vond op Destruction na dan. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |