|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Komt goed beste kerel |
|
quote: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
heuj Zil, kater? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Leedvermaak, homeau? |
|
quote: He mike, tof je gesproken te hebben Jammer voor je dat het eind minder was, wat het ook was. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Nee hoer, heb je niet opgelet? [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 22-12-2003 14:51] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb geen idee waar je het over hebt. |
|
En ik heb al helemaal geen idee waar jullie over aan het zeiken zijn. Het was gewoon gaaf, en als je het niet gaaf vond, dan was het hoogstwaarschijnlijk je eigen schuld en dan moet je niet hier op een forum gaan liggen zeiken, want naast de betrokkenen geeft er toch niemand een fuck om. On topic! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ook al ben je ontopic zit nog niemand op jou te wachten I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik vond aborted, deicide, destruction erg gaaf verder vond ik demonizer ook wel aardig was een leuke dag, vandaag heerlijk brak enzo |
|
Hij was goed! De Finntroll pit was tof, al ga ik eersdaags echt een van die kleine ettertjes een rotschop verkopen die denken dat het stoer is om met je vuisten te gaan rondmeppen op kruishoogte. Recht in me zaadopslag Dood aan kleine kleuters! Verder waren Nile en Amon Amarth ook errug lekker, en Dew-Scented en Graveworm vielen me alleszins mee. 'Was alleen pech dat ze afsloten met Destruction (wat was dat voor ellende? Jaren '80 hard rock met pretentie? Wordt het niet eens tijd voor pensioen ) en Deicide. Deicide was erg strak en snel en technisch, maar na 3 nummers had ik het wel gezien. (En die opmerkingen tussendoor, allejezus, "You call it Christmas, I call it Shitmas"?? En dan ook nog Heineken gaan lopen aanprijzen. Geef de man eens een hint ) even nog voor Misery Index. Da's nou hakken van start tot finish. Ofwel: hoe krijg ik een bos plat in 30 minuten. Volgend jaar weer!!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Dat krijg je bij zulke bands... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Kan je dan ook even een rotschop verkopen aan al die gasten van twee meter die mij in m'n gezicht meppen? |
|
nou t was weer gezellig hoor ik al Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Die vent van Deicide weet anders wel wat hij moet zuipen. (Jack Daniels) Vorig jaar bij het optreden van Helmond had ie een fles Jack Daniels op alvorens hij ging optreden. Volgens mij had hij ze dit keer niet zo hangen. Superstrak gespeeld. Allemaal ouwe nummers! Gewoonweg geniaal. |
|
quote: Moet je ook niet in de pit gaan staan I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: jamaar het is veels te leuk om niet te doen. |
|
quote: Dan moet je ook niet zeuren I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Mee eens, in Helmond gaf hij zelfs het publiek nog Jack Daniels Al vond ik ze daar wel beter en speelden ze een meer complete set.. Maar gister was ook weer een feestje ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Inderdaad. Maar dan moeten lange mensen ook niet zeuren over laaggemikte klappen van kleine mensen. Daar moet je maar gewoon tegenkunnen. |
|
quote: Wat een onzin. Ik sla zoals iedereen op schouder en borsthoogte. Als daar toevallig jouw hoofd zit is dat jammer voor je. Maar je moet echt bewust laag slaan wil je iemand zn noten raken. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik heb eigenlijk alleen in de grote zaal rondgehangen. Finntroll, Destruction, Amon Amarth en Graveworm waren erg gaaf Dew-Scented, Nile en Deicide vond ik ook wel aardig, maar niet zo heel boeiend [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 22-12-2003 17:55] |
|
quote: Nee, maar sommige mensen zijn gewoon heel klein. (ik niet(mijn klappen komen meestal op borst/vlak onder de borsthoogt terecht.) |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |