|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een warm onthaal van jullie, dank u, dank u Have you ever had a dream, that you were so sure was real? What if you were unable to wake from that dream? |
|
hoi Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Waarom zeggen n00bs tegen n00bs 'welkom n00bs'? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Sinds wanneer zeggen n00bs iets over n00bs die welkom zeggen tegen andere n00bs? [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 30-12-2003 20:26] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
wat is een n44p? Suck my piss |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Sinds n00bs die iets over n00bs die n00bs welkom heten, geen n00bs meer zijn, maar stoer. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Willen de n00bs ontopic gaan? Welkom trouwens, laatste additie aan het forum! |
|
Merci |
|
Euhm... welkom enzo lijkt mij wel op zijn plaats... Dus 1,2,3: WELKOM "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
hee mensen leuk hier te zijn ladida hallo etcetera |
|
quote: Ook voor jou nier. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
dat icon!!! LOL I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Meating ya? Is iemand je met zijn meat aan het bewerken? Of bedoel je 'meeting ya'? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: HIj moet bij Delta Lloyd verzekerd zijn om met zo'n icon hier te verschijnen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
LOL...the Chel is back...ik kan wel weer gaan... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: sorry, is niet het geval, wacht mij nu een zware straf ? etcetera |
|
quote: Yes n00B! Prepare for the flames of wrath and bend over! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ah, een inwijdingsritueel etcetera |
|
quote: Ware het niet dat ik naar bed ga aangezien mij morgen een zware dag wacht, zou ik je nu echt finaal de grond moeten inboren. Helaas moet mijn onschuldige pleziertje tot 2004 wachten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ja...jochie...nu gaat het echt gebeuren...ik was niet echt capabel voor die stand-in rol voor Chelman...dus.... nu gaat het echt gebeuren...weer een kringspier die het gaat begeven onder luid gekraak terwijl die dikke tampeloeris van Chelman de grotten verkent... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: En wat voor 1! 10.000 vragen over metal (en niet 1 fout antwoord wordt getolereerd) OF alle mods oraal bevredigen (en nee, de meeste mods zijn NIET vrouwelijk!) |
|
en zó zijn jullie ook ingewijd ? etcetera |
|
quote:Ik wel...ik ben van de oude garde...Paul heeft mij nog gedaan... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |