|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
JIJ bent gay "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ik ben extreem gaaf. Jij niet. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Zij niet, WIJ wel, Jij niet BASTA!! WIJ SATAN.........................JUIST!! |
|
Ik zeker wel. En hou je bek. Of ik buts je tandjes in. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: hmmz we need some proof of this claim Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Kom maar langs, Lipperkerkstraat 80 Enschede. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Enschede? is dat in de buurt van Deventer enzo? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: TSS.. kom je uit enschede ofzo. Zijn ze daar allemaal zo stoer of durf je alleen tegen zij of ik of wij Laffe kak dat je er rond loopt!! Kijk ik ga zelfs een smiley ding gebruiken flats die kun je krijgen!! WIJ SATAN.........................JUIST!! |
|
Kom langs dan homo. Ik buts ze echt in. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Wat wil je nou van wij op onze tieten kauwen. Ben je nog niet uitgezogen bij je moeder of... Laat maar.. WIJ SATAN.........................JUIST!! |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Jij bent gay, En WIJ is gay. En ik ben GAY. En zwaremetalen is gay. Behalve fire want die heeft me bier gegeven! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: O nee, een noob die al gelijk denkt de komiek uit te kunnen hangen hier. EN DAT OP DE VROEGE OCHTEND!! This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
Ik denk dat ik m'n nest maar weer inkruip, en dit allemaal ga proberen te vergeten... Ik haat mensen met gespleten persoonlijkheden, veels te vermoeiend... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: SAls ie vervelend word moeten de modjes dan ook gespleten bans gaan uitdelen ofzo. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: Dan krijgt hij inderdaad een echt gespleten straf, VIERENDELEN die vogel... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Niks tegen een gespleten persoonlijkheid, wel. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik wel, maar m'n andere ik niet... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Biertje, of koffie? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: HEY! ff niet Enschede generaliseren aub |
|
quote: ooow my god! niet nog meer mensen uit den ham! [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 11-01-2004 14:29] |
|
'n Ham heerscht! |
|
quote: dat wel natuurlijk: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=962887 |
|
quote: Heej WarMaster! Ook al op ZM? Als ik me niet vergis heb ik jou op 'n Esch gesproken (met oud & nieuw).. We hebben nog 'The Darkness' lopen meebléren met 'n dronken kop, Ik ben dat meiske uit Westerhaar.. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |