|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom Gompie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Oh ja, ik ken de gebruiken hier op het forum nog niet helemaal. Hoe ik moet quoten begrijp ik ook niet. Als iemand mij kan helpen? Waag eens een dansje! |
|
quote: Knopje met rode pijltje boven een bericht is om te quoten. Probeer het eens, zou ik zeggen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Jaja, volgens mij gaat me dit wel lukken denk ik zo Waag eens een dansje! |
|
Volgens mij gaat het ZM'en mij nog gruwelijk veel bezig houden de komende tijd Waag eens een dansje! |
|
Morningrise? Een vervolg op Midnight? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: wel even je that´s me en cu2 offline halen of i.i.g. een beetje trueifyen..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Alweer een nieuw slachtoffer? Hmz, did I say that out loud? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nee, meer als in het vervolg op Orchid Waag eens een dansje! |
|
quote: Wat bedoel je daar mee? Waag eens een dansje! |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Is dat een plaat van Die Bohse Onkelz KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Je ontgroening....bwuahuahuhuaaa KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Dat wil je niet weten... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ze is vrouwelijk!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Wil je anaal gepenetreerd worden ofzo? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik heb haar pagina´s al een paar dagen geleden gezien maar hield me netjes in. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hehe, eigenlijk wel, maar ik zal maar niet doorvragen Waag eens een dansje! |
|
quote: Nou, er staan een paar bands op je site die bij sommige mensen een beetje moeilijk liggen... maar van mij persoonlijk is het gewoon een grapje (let maar op mijn smiley-gebruik...). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Komt vanzelf. Allemaal ´harmless fun´..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Welke bands????? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Verstandig... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ja, ga zelf ff kijken dan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Da's een idee. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |