|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
WHAHAHAHAHAHA Tis eigenlijk echt een Zaadje eersteklas maarja... "Sehnsucht" |
|
goei'ndag! welkom.. kom'p de'r in, ku-j de'r uut kiek'ng! haha |
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
Ik ben stigma en ik ben irritant (van horen zeggen) Welkom in ons midden [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 30-12-2003 1:02] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik ben Immortella en... Ach, mij 'ken' je ook wel quote: Hallo, gave gast! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: he RESTECPA!!! Meneer Zaadje voor jou ja? HEUJ!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: hehehe, ik ben 'runner-up topicstillegger', en jij was nr. 1, toch? hehe.. |
|
quote: Oh ja! even opnieuw dan: Ik ben stigma en ik ben een irritante #1 topicstillegger (van horen zeggen) Wederom welkom in ons midden [edit] Waarom blijf ik toch steeds 'welkom' verkeerd typen?! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 30-12-2003 1:06] Subtiel kamerolifantje |
|
Heay! Hulde voor meneer Zaadje! Kheb gehoort dat hij hier inktvis word genoemt? Dus jullie kennen zijn status al? "Sehnsucht" |
|
quote: uhr Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: |
|
quote: Wat is je status? Bezopen op dit moment? |
|
quote: Volgens mij wel, op msn kraamt hij ook al onzin uit.. ( ) ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Daar heb ik hem nog niet mogen meemaken... Neeeee! Dat is geen hint! |
|
ik ben XPosiX en ik kriege manx onmeunig veul spam mail, domme!! |
|
Ja hij heeft al 2 bier op!! das al veel te veel voor inktvis! Da bedoel ik dus met Zaadje!! Mwoehahaha "Sehnsucht" |
|
quote: Hij is wel erg enthousiast is het niet Inktvis Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik vind het maar een raar woord Subtiel kamerolifantje |
|
Hallo, gave gast! [/quote] hmmz Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: twentuh! |
|
quote: mwah Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ligt Zwolle nou ook in Twente dan? *gniffel* Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Oh, dacht dat je dronken was... |
|
quote: grmble...I am fucked Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |