|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Welkom terug dan. |
|
thanks luuuuuuv is in the air......... |
|
Ik ben Jordy, onlangs geregistreerd. Te werkgesteld in Ierland (wat extreem meevalt omdat het eigenlijk niets anders is dan optredens en drank....en af en toe werken) en al fervent gitarist voor meer dan een 8 tal jaren. favoriete band is ryker's (die er helaas te vroegtijdig mee zijn gestopt) Verder (moest het iemand ook maar iets schelen) mijn hobbies: gitaar, muziek, cafe en mijn vriendin Als het niet genoeg info is: vraag gerust |
|
jij squirt graag? |
|
Aloha, ben net nieuw hier, wel zo beleefd om me even voor te stellen. Mijn naam is Ray, ben 23 en kom uit Deventer. Qua herrie luister ik voornamelijk naar Thrash en deathmetal, maar progressive zit ook regelmatig in m'n cd-speler. Qua series kijk ik graag naar engelse comedies zoals Blackadder, Allo Allo en "Mum it ain't halve hot here". Verder ga ik graag naar concerten en drink ik graag een belgisch biertje op een terrasje in Nijmegen en Deventer. Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
Dan raad ik je Fawlty Towers aan als je van engelse comedy houdt....welkom trouwens! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
bedankt..ken de serie wel. Briljant acteerwerk van John Cleese Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
John Cleese Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Braaf! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 21-01-2004 13:47] Subtiel kamerolifantje |
|
een thrashy welkom Konkhra Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Yeah..het betere werk, nog meer thrashers hier Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
zie het thrash topic zou ik zeggen! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Nou...ik denk dat je hier de enige bent hoor... Subtiel kamerolifantje |
|
Dat zal ongetwijfeld niet. Toch fijn om te weten dat ik niet alleen op de wereld sta Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
Hoezee!!! Subtiel kamerolifantje |
|
heuj konthaar (dat las ik weer) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Poets je bril Subtiel kamerolifantje |
|
quote: nee me netvlies en daarna ga ik mijn mond wassen met soep ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ook goed Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Ik geloof dat wij al kennis gemaakt hebben. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
He meer teringn00bs! Flesh...give me flesh..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:chel rustig jongen moet ik de n00bs bakken,grillen of gewoon koken??? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Als jij ze gaat villen en voorbakken dan maak ik dat karweitje af. Ik zal de versche n00Bs complementeren met een lekkere Hollandaise sausje. Bukken n00Bs! Robbemans gaat jullie villen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
eerste geniale opmerking van vandaag..wat zijn n00bs? Glory, Glory, what one hell of a way to die |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |