|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Gaaf he. |
|
Nou .. |
|
Ik ben onder de indruk. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik ook van dit warme onthaal. |
|
quote: Panda!!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Heb je een website? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Juistem. |
|
quote: www.cu2.nl/Robgoroth Gay he. |
|
quote:Yup. Maar ik houd wel van een beetje gay! [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 31-12-2003 14:52] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Gave mensen hier. |
|
Wij heersen allemaal, en we houden allemaal van elkaar. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
En ik ben van mening .... eens gebanned ... altijd gebanned |
|
quote: Kijk is aan. |
|
quote: dat icoon van die kringNier trekt het bloed onder mijn nagels vandaan! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hehehehe Paul is rap vandaag |
|
quote: Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Rustig aan, het ventje is pas 13. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: een goede reden om hen niet te veranderen etcetera |
|
quote: ik kom hier voor mijn lol ja niet om 1 of andere yosti in een avatar irritant te zien doen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: When does the hurting stop?! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
lachen man ... hij is zo fout dat hij weer goed is |
|
quote: tree huggin hippie!! This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: ten eerste is het "josti" ten tweede heb ik meer positieve reacties gekregen dan negatieve een prettige dag etcetera |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |