|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is toch wel weer zielig dat jij als eerste daar bent om hem er op te wijzen. Terwijl dit toch eigenlijk een metal-forum is. Beetje lullig. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Spuit ' ' Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik ben nu eenmaal naargeestig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nouja iig hallo op dit gezellige forum I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ik twiijfelde al, maar ik zal het veranderen De wet van de vallende lichamen |
|
quote: Oeps, dat gedeelte was ik nog vergeten! Welkom! |
|
hmmz? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Zet het dan ff gelijk in goed Nederlands. Of beter nog in de originele versie... edit: O ja, vergeet ik ook helemaal het welkom-gedeelte... Nou ja, welkom dus! [Dit bericht is gewijzigd door altx op 12-01-2004 17:30] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
welkom vergeetachtige leerling van Socrates. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nog meer Noobsles hier? one word of warning; pas op voor Chelman maaruh welkom dus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Deze sig slaat nergens op en ik moet ook nog ff opzoeken wie de wet heeft bedacht. Ik dacht Gallileo [Dit bericht is gewijzigd door Wretched Beast op 12-01-2004 17:39] De wet van de vallende lichamen |
|
quote: Ontdekt niet bedacht... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik praatte over de wet, niet over het onderzoek. Dat snap ik ook wel [Dit bericht is gewijzigd door Wretched Beast op 12-01-2004 17:42] De wet van de vallende lichamen |
|
Is 'praatte' wel met 2 t's? De wet van de vallende lichamen |
|
hahaha komt wel een lekker sfeertje zo I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Mooi mooi, gaan we nu weer ontopic? Welkom n00bs! |
|
quote: Dank je, ik voel me heel welkom De wet van de vallende lichamen |
|
Wacht ff , ultieme test voor nieuwkomertjes: geef dit phonetisch weer: "Schild en vriend" I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik kom slecht uit de test want ik weet niet eens wat phonetisch De wet van de vallende lichamen |
|
quote:http://www.quantchem.kuleuven.ac.be/research/fysanal/members/bv/GAMES/paint1.html [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 12-01-2004 17:52] |
|
Nou ik ben Erwin, en me favo bands zijn: Iron maiden, Dream theater, van halen, motorhead en nog meer. dagelijkse bezigheid: het spelen van den gitaar. |
|
welkom b 11 .... wel veel n00bs in een keer I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Allemaal vermomde frenchies, geloof me, straks gaan ze hier weer flooden I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
b 11 zit hier volgens mij al een paar dagen. welkom. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |