![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is toch wel weer zielig dat jij als eerste daar bent om hem er op te wijzen. Terwijl dit toch eigenlijk een metal-forum is. Beetje lullig. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" ![]() |
|
quote: Spuit ' ' ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Ik ben nu eenmaal naargeestig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
nouja iig hallo op dit gezellige forum ![]() ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: Ik twiijfelde al, maar ik zal het veranderen De wet van de vallende lichamen ![]() |
|
quote: Oeps, dat gedeelte was ik nog vergeten! ![]() Welkom! ![]() ![]() |
|
hmmz? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Zet het dan ff gelijk in goed Nederlands. Of beter nog in de originele versie... ![]() ![]() edit: O ja, vergeet ik ook helemaal het welkom-gedeelte... Nou ja, welkom dus! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door altx op 12-01-2004 17:30] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
welkom vergeetachtige leerling van Socrates. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
nog meer Noobsles hier? ![]() one word of warning; pas op voor Chelman ![]() maaruh welkom dus ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Deze sig slaat nergens op en ik moet ook nog ff opzoeken wie de wet heeft bedacht. Ik dacht Gallileo [Dit bericht is gewijzigd door Wretched Beast op 12-01-2004 17:39] De wet van de vallende lichamen ![]() |
|
quote: Ontdekt niet bedacht... ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ik praatte over de wet, niet over het onderzoek. Dat snap ik ook wel [Dit bericht is gewijzigd door Wretched Beast op 12-01-2004 17:42] De wet van de vallende lichamen ![]() |
|
Is 'praatte' wel met 2 t's? De wet van de vallende lichamen ![]() |
|
hahaha komt wel een lekker sfeertje zo ![]() ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Mooi mooi, gaan we nu weer ontopic? ![]() Welkom n00bs! ![]() ![]() |
|
quote: Dank je, ik voel me heel welkom ![]() ![]() ![]() ![]() De wet van de vallende lichamen ![]() |
|
Wacht ff , ultieme test voor nieuwkomertjes: geef dit phonetisch weer: "Schild en vriend" ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: Ik kom slecht uit de test want ik weet niet eens wat phonetisch De wet van de vallende lichamen ![]() |
|
quote:http://www.quantchem.kuleuven.ac.be/research/fysanal/members/bv/GAMES/paint1.html ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 12-01-2004 17:52] ![]() |
|
Nou ik ben Erwin, en me favo bands zijn: Iron maiden, Dream theater, van halen, motorhead en nog meer. dagelijkse bezigheid: het spelen van den gitaar. ![]() |
|
welkom b 11 .... wel veel n00bs in een keer I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: Allemaal vermomde frenchies, geloof me, straks gaan ze hier weer flooden ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
b 11 zit hier volgens mij al een paar dagen. welkom. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |