|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: he je zit irl naast me hier op die LAN he??!!! ga je zo meppen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
uhr net goeie topic geplaatst man!! Let toch is op!! "Sehnsucht" |
|
auw KUT ik krijg klappen hiero!! HELP!!!!!! "Sehnsucht" |
|
quote: quote: hehe, je denkt dat iedereen dronken is.. ben je dronken ofzo?! |
|
quote: quote: Rare relatie hebben jullie dan... Subtiel kamerolifantje |
|
quote:] No, you're not.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dit bericht lijkt me een mooie afsluiter voor deze avond Terusten mensen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Okay luitjes, genoeg geslowchat! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
mwuahahahaha ramsteiner zijn kroket dondert uit elkaar whahahahahahah leuk zo'n LAN uhr Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: zal je leren ; *KLETS!!!* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: uhr Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ja nu lacht ie nog... Straks heeft ie een hete kroket regelrecht uit de frituur zn aars in "Sehnsucht" |
|
quote: sorry gast maar Rik kan niet in het lultopic als nieuwe user Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Dat heeft een reden.. laat hem eerst maar eens wat over metal posten in de betreffende topics. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ja joh jullie behandelen me echt als een groentje hiero... Terwijl ik echt wel goeie kwaliteieten heb He Inktvis??? "Sehnsucht" |
|
quote:vandaar dat je ramsteiner heet Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
nou ik ben waarschijnlijk de grootste verzamelaar en fan van Rammstein in nederland!! En Fan van Memorial!!! "Sehnsucht" |
|
quote: snap ik, komt ook wel goed; tis een relaxte gast 1e klas...seriously Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:inderdaad een titel om trots op te zijn. En ik ben de meeest levenloze blackie uit apeldoorn/de ozzy, ook een heel feest Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Whahahahaha!!! Mja Inktvis is niet helemaal hondert.... "Sehnsucht" |
|
quote: I doubt that; je kent Memorial geen eens Heuj!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: En je bent er o zo trots op of niet? Subtiel kamerolifantje |
|
quote:'kheb er een flyer van in m'n broekzak. Vrijdag van eenrare oude lul in de gonz gekregen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Jep jij bent irritant! Is me gelijk duidelijk Ghehe Maar ik ben er indderdaad trots op, Srry Dr moet er 1 zijn he!! "Sehnsucht" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |