|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en? nog meer metalboeren gejoind vandaag? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Joah? FREEZE |
|
quote: N00B! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:n00b! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: n00Bje! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Oew! Een koosnaampje! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ontopic maar weer? FREEZE |
|
Is dit het nieuwe lultopic? Volgens mij doen de mods een middagdutje... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Welkom aan iedereen die ik nog niet verwelkomd heb zo kan ie wel weer |
|
quote:Waar is die andere elf? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Andere elf? Ik ben geen elf! Als je Elfensteen bedoeld; geen idee waar die is... ik denk bezig met iets FREEZE |
|
En waar... waar... WAAR IS MORNINGRISE??!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Weg... Je kunt haar ook aan je msn toevoegen... FREEZE |
|
quote:Die is slechts besteed aan mensen die mij al ooit gep.... eh... die ik echt ken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
on topic stelletje wormen |
|
quote:LOL Toekomstig? En nu echt weer ontopic schorem! FREEZE |
|
quote:zei de worm... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Hoi, heb je nog meer info over jezelf? Van welke bands hou je, hoe oud ben je enz... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ik ben 27 en beledig graag irritante prutsers |
|
Ontopic again Waag eens een dansje! |
|
quote: Hehe, wat houdt dat dan in? Of ben ik nu weer TE geinterreseerd? Waag eens een dansje! |
|
quote: Misanthrope schijnt een vunzig kereltje te zijn die onschuldige deernes corumpeert. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Aha...En dat via het internet, dan ben je vrij wanhopig denk ik Waag eens een dansje! |
|
quote: Dat moet je aan hem vragen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |