![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Niet? ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Hallo ik ben smoochy ben 26 en doe woody woodpecker na, ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: mwuahahahaha...zeg nooit nooit ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Plannen in het verschiet? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Ik merk al dat je veel met Jamai optrekt.... Dan maar geen bier in Schoonhoven dit weekend..... ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Okay mensen, genoeg geslowchat weer! I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: ik en Jamai en de term "trek" is niet optioneel ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
nou ik ben hier dus ook nieuw . ik ben 15 jaar jong . mijn hobby is muziek luisteren en het zelf spelen . en ik luister zoal naar children of bodem, metallica ![]() mzl -tim ![]() |
|
quote: Welkom.. Dat breng je echt als "en dat was het".. Luister je niets anders? zo kan ie wel weer ![]() |
|
quote: Bodom! ![]() Maarre welkom ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: idd, dat vroeg ik me ook al af ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
intressante email maarre ha ![]() ![]() |
|
quote: Ik zeg niks. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
nou ik luister eigenlijk niet echt vel naar andere bands . maar dat wil niet zeggen dat er geen uitzonderingen bijzijn ![]() en het is niet dat ik er snel vanaf wil zijn maar ik heb niet echt iets anders te zeggen ![]() ![]() |
|
huuuh ik heb children of bodem met twee o geschreven wat een ramp (ahum) :| ![]() |
|
quote: ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
misschien ging het em niet om de spelling ![]() ![]() |
|
o op die manier sorry ik wist niet dat niemand hier zijn eigen mening mocht hebben ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Ik had het alleen over de spelling hoor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: erop ingaan help niet, trust me ow, en hoi allemaal ik ben Chris en sinds een paar minuten weer een n00b ![]() |
|
quote: Bodom, Bodom, Bodom!!! You evil MP3 downloading poser! ![]() ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Waarom? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() quote: Hallo Chriz ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: zie stelletjes topic ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |