|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Niet? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hallo ik ben smoochy ben 26 en doe woody woodpecker na, SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: mwuahahahaha...zeg nooit nooit Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Plannen in het verschiet? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik merk al dat je veel met Jamai optrekt.... Dan maar geen bier in Schoonhoven dit weekend..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Okay mensen, genoeg geslowchat weer! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ik en Jamai en de term "trek" is niet optioneel Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
nou ik ben hier dus ook nieuw . ik ben 15 jaar jong . mijn hobby is muziek luisteren en het zelf spelen . en ik luister zoal naar children of bodem, metallica en soms soulfly . mzl -tim |
|
quote: Welkom.. Dat breng je echt als "en dat was het".. Luister je niets anders? zo kan ie wel weer |
|
quote: Bodom! Maarre welkom Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: idd, dat vroeg ik me ook al af respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
intressante email maarre ha |
|
quote: Ik zeg niks. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nou ik luister eigenlijk niet echt vel naar andere bands . maar dat wil niet zeggen dat er geen uitzonderingen bijzijn . en het is niet dat ik er snel vanaf wil zijn maar ik heb niet echt iets anders te zeggen |
|
huuuh ik heb children of bodem met twee o geschreven wat een ramp (ahum) :| |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
misschien ging het em niet om de spelling |
|
o op die manier sorry ik wist niet dat niemand hier zijn eigen mening mocht hebben |
|
quote: Ik had het alleen over de spelling hoor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: erop ingaan help niet, trust me ow, en hoi allemaal ik ben Chris en sinds een paar minuten weer een n00b |
|
quote: Bodom, Bodom, Bodom!!! You evil MP3 downloading poser! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Waarom? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: quote: Hallo Chriz Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: zie stelletjes topic |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |