|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Godver, wat laadt jouw site lang! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat That's Me is echt brak... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: En daar komt natuurlijk nog bij, dat ik geen internetdeskundige ben, en dat ik je daar voor de rest dus ook niet mee verder kan helpen Waag eens een dansje! |
|
Ik vraag een ban aan voor deze persoon op basis van de gayheid van haar site. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Oordeel je nu niet heel erg snel? Hoe kan ik nu een gaysite hebben??? Waag eens een dansje! |
|
quote: Niet een gaysite...een gaye site... ....de ontgroening is begonnen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Oeh, jij gaat het nog zwaar krijgen bij de ontgroening hier door andere ZM'ers, als je al hapt wanneer ik iets zeg. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Let maar niet op Misanthrope...erg snugger is hij niet...maar wel lekker... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Dag mejuffrouw Gonnie FREEZE |
|
quote: @ Phantom: ga jij maar terug naar het fototopic. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Oe, ontgroening, wat moet ik me daar bij gaan voorstellen *beniewd* Daar komt nog bij dat ik 16 ben, dus dat ik waarschijnlijk om die reden ook nog als 'fake' gezien zal gaan worden...hmm...wordt nog spannend! Waag eens een dansje! |
|
quote: Gon, let niet op de geweldige mensen hier... ze zijn allemaal geflipt FREEZE |
|
Ik vraag me toch wel af waarom iedereen die hier nieuw is een ontgroening krijgt, en ik dat niet had... Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote:*Argh*, biertje? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Een goedemiddag gewenst Waag eens een dansje! |
|
quote:En je had wat tegen mij? FREEZE |
|
quote:Hmmmm.... beer.... FREEZE |
|
quote:Misschien viel je niet genoeg op, om onze aandacht te verwerven. Bovendien kan het nog altijd, aangezien je nog steeds een n00b bent. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Voor een ontgroening worden enkel waardige lieden geselecteerd en geen deficiƫnt tuig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Het is allemaal zo oneerlijk verdeeld Waag eens een dansje! |
|
quote: FREEZE |
|
quote:wellicht omdat er geen cu2, that's me of andere meuk in je profiel staat... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Anders doe je even aardig ofzo Waag eens een dansje! |
|
quote:Omdat ik niet dagelijks aan de frontlinie sta om zomogelijk personen van het vrouwelijk geslacht in mijn 'harem' probeer toe te voegen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |