|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hailz, Ik ben nieuw hier. Ik ben 27 jaar en speel bas in de black metalband "Unearthly" (http://www.unearthly666.cjb.net). Als je nog meer wilt weten.... [Dit bericht is gewijzigd door Luciferion op 07-01-2004 17:14] UNEARTHLY, Furious Black Metal since 1996!!! Debuut-cd "Hells' Grief" te verwachten eind maart/begin april. |
|
He N00b KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ah...eindelijk iemand die zijn nick van een goede band heeft overgenomen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: uh riep je me? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: He n00b KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: jij draak van een gast Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: heb jij je webcam altijd achter je staan? |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik speel ook bas, en ben ook 27 Hoi welkom On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: UNEARTHLY, Furious Black Metal since 1996!!! Debuut-cd "Hells' Grief" te verwachten eind maart/begin april. |
|
quote: UNEARTHLY, Furious Black Metal since 1996!!! Debuut-cd "Hells' Grief" te verwachten eind maart/begin april. |
|
Ook goedemorgen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
welkom allen die nieuw zijn |
|
quote:Dude! Welkom! Mede-achterhoeker FREEZE |
|
Weer nOObieeesssssss lekkaaah |
|
Ik ben nieuw en ik heersch de pannen van de spreekwoordelijke dak. Interesses: Schwarz Metaal en eindeloos blaten. MaZzElTjUhS!!!!! |
|
quote: ban I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Welkom Kijk alleen uit met dat rare hoofdlettergebruik in je laatste woord..... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Welkom n00b Iets zegt me dat Isla Mietje werkelijk de pannen van de spreekwoordelijke dak heerscht! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
HET dak You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Alweer een clone account aangemaakt? Wil je gebanned worden ofzo? |
|
quote: Vond het een leuke naam Isla Mietje.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja, pas maar op...dat zou je toch echt niet willen zeg... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ik ben ook best nieuw hier, denk ik zo. Mijn naam is Gonnie, woon in Tilburg. Favoriete bands: Moeilijk te zeggen, mijn muzieksmaak breidt zich tegenwoordig met de dag uit. Op dit moment luister ik heel veel Anathema, Opeth, Falconer en The Doors, wat natuurlijk allemaal vrij tegenstrijdig is. Waag eens een dansje! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |