|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:welkom! np: Skyclad |
|
quote:Dan pak jij hem in z'n aarsch? |
|
quote: Jep KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Cead Mile Fáilte chuig ZM Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:(<-Murphys) Sláinte! [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 16-01-2004 11:04] |
|
Volgens mij zijn er meer mensen buiten Ierland die graag Gaelic spreken dan in Ierland...lol. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: In sommige streken in Ierland is Gaelic de voertaal. Wanneer je naar de straatnamen kijkt zie je ze in het Engels en in het Gaelic. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Klopt met name in het westen. De meeste Ieren met wie ik heb opgetrokken spreken echter waarschijnlijk slechter Gaelic dan jij. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-01-2004 11:13] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ej Beli of Elf.. hoe spreek je dit uit eigenlijk I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Als Proost maar dan met 3dubbele tong |
|
quote:"Slanzh" op z'n engels |
|
quote: shlahntcheh (als we mekaar nog eens zal ik het eens uitspreken ) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Eigenlijk moeten we "sláinte mhath" zeggen |
|
quote: Sláinte is al genoeg hoor Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Good Health! |
|
3 mods off topic EN aan het slowchatten tsk tsk |
|
nou ik ben dus ook nieuw hier.. nou ja nieuw ik was hier wel vaak met m,n exxie zillah-morte ..ik dacht nou het word dan wel tijd voor een eigen profiel.. ik ben dus gitarist en oprichter van Morte aeternA..greetzz and hailzz Alfr |
|
Hailzz en zo... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hmm ik zal me ook maar eens voorstellen. Ik ben Ruud, al een paar jaar geregistreerd hier, maar begin nu pas te posten, haha Hobby's: kroeg, heel veel muziek, films, muziek, concerten en alles wat er mee te maken heeft. favorite muziekstijlen: NWOBHM, US metal, 80's thrash, 80's power en wat glamrock zzz |
|
quote:DOe je dat alleen bij n00bs, offeh... maak ik ook nog een kans? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: THRASH!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Jouw aars is al iets te vaak door Kramy bewerkt voor mijn smaak. Als ik wil neuken wil ik niet rondjes draaien in jouw wijde gat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik denk dat er toch enige misverstanden bestaan omtrent de relatie tussen mij en Kramy. Kramy pijpt paarden en heeft geen sexuele relatie met mij. Verder is de enige reden van uitdijing van mijn aars te danken aan de negers die in de stoomboot tot mousse verwerkt worden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik ben niet nieuw maar wel al eeuwen niet meer hier geweest luuuuuuv is in the air......... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |