|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
De Underground is dood door Ferdinand Tuinman voor Lords of Metal http://www.lordsofmetal.nl/column.php?id=17 [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 04-01-2004 15:29] |
|
*zoekt op 'monolith' in Direct Connect* |
|
verdomme, al die jaren voor niks bezig geweest. Oud Vuil. |
|
Of je post gewoon de link grappenmaker.. |
|
Sorry Judge, ik zit echt te slapen hierzo bij deze [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 03-01-2004 16:33] |
|
Doh!! In de openingspost bedoel ik natuurlijk.. |
|
Nou, oppassen voor een nietszeggend grijs gebied dan maar? Trouwens, dit artikel had ook prima gepast in het onzinforum. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Haha ik blijf me rot lachen om "De Nederlandse Metalscene" |
|
quote:Of je presteert zelf eens wat en trekt dan je bek open bijvoorbeeld... |
|
quote: zeer zeker mee eens, de tiende internet held vandaag. Dat is het probleem met de underground De underground is volgens mij zo dood nog niet, ik verstuur nog steeds meer pakketjes dan e mails. Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: Hoe weet jij wat ik presteer? En wat presteer jij eigenlijk? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Judge M: Journalist van Zware Metalen Journalist van Lords of Metal en tevens runt hij de site zo ongeveer Verder is ie geloof ik toetsenist en bassist is ettele bands geweest. jij dan? |
|
tja ik vind internet alleen maar positief voor deze onbekende bands. Alleen maar beter voor hun, de underground kan niet vastgeroest zitten voor jaren achtereen. Het heeft ook een revolutie nodig he "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
vervelend verhaal als je het eens goed doorleest. Monolith is zeker een vette band maar de rest van het verhaal laat zien dat meneer de underground onderschat, in ieder geval weer een typisch vervelend nederlands schrijven. Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: Haha sukkel. Vroeg ik jou wat? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Al een flink grote mond voor iemand die hier net komt kijken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik denk dat de underground erg levendig is.Het is wel anders dan vroeger door de moderne communicatiemiddelen maar het principe is hetzelfde gebleven. De underground leeft Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Geef nou eens antwoord op de vraag knul. Wie ben je en wat heb jij allemaal gepresteerd? |
|
De underground bestaat nog steeds. Het merendeel van de metal is toch als underground te beschouwen? Bijv. Death angel, Exodus etc. etc. is toch underground? ALleen de verspreiding van muziek is veranderd. Bands van het kaliber Metallica, Limp bizkit etc etc zijn de underground "ontstegen". |
|
De underground is overleden toen de eerste internetaansluiting een feit was. |
|
quote: Hoezee internet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: I second that; het geschreven stuk is niets anders dan een uiting van de Nederlandse klaagtraditie; wat op zich niet verkeerd is want talent heb je nooit genoeg en die begint nog steeds ondergronds. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Maar wat is er dan mis met het feit dat goede bands sneller uit de ondergrond kruipen??? Want dat staat er: Goede bands ontstijgen de ondergrond en alleen slechte bands blijven er achter... Wat niet wegneemt dat dit stuk gewoon propaganda voor TMDC is... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Het is eerder zo dat slechte bands de ondergrond ontkruipen. Zie limp dipshit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Niks natuurlijk. Metallica was ook vrij snel "groot". Maar goede bands kunnen er ook lang over doen. Kijk maar naar Exodus bijv. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |