|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Om on-topic te blijven: op de Gutted cd van de zwaar ondergrondse Sanguinary speel ik idd niet mee. In het voorjaar brengen we echter een singeltje uit (vooralsnog een splitsingle met Enraged) waar ik de bas op in heb geragd. Natuurlijk brengen we dit singeltje in eigen beheer uit, zoals een ware ondergrondse band betaamt. Het singeltje is een voorloper van de volgende cd, waar we in al onze ondergrondsheid op dit moment hard aan werken. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
o, verkeerde topic. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 08-01-2004 23:31] Oud Vuil. |
|
Karmageddon Media lanceert sub-label New Aeon Media Om de underground meer aandacht te geven heeft Karmageddon Media het sub-label New Aeon Media gelanceerd. Zonder aan een stijl vast te houden zal New Aeon Media bands uit de underground een kans geven om ook hun muziek op een degelijke manier te verspreiden. De eerste bands die getekend zijn, zijn: En dan nog het ons niet geheel onbekende en nederlandse Judgement Day, brute, innovatieve death metal. ja zeg, zo sterft de underground natuurlijk nóóit uit! Oud Vuil. |
|
Hé, zijn jullie getekend? Cool man! Dat werd wel eens tijd, niet? Touché, pussycat! |
|
dat dacht ik! midden april is de release. Oud Vuil. |
|
quote:(c) Jenje |
|
quote: Eeh, maar Wim, nu komen we misschien wel in de top 40 ! Daar gaat onze underground-status !!! (...eeeh...Welke undergroundstatus ???) |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 11-01-2004 16:24] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: En een album release party? Datum, tijd, plaats? Ik wil alles weten! Touché, pussycat! |
|
quote: jah, die kans zit er natuurlijk in. zeker met die goddelijke lichamen van ons, echte idols zijn we. en een party, omstreeks die tijd komen er een zooi concerten voor ons, dus een feestje komt er wel! Oud Vuil. |
|
quote: Je denkt toch nie dat ik mijn vent een top 40 zanger laat worden he Al die groupies hier voor de deur die 'm willen knuffelen (ja hoor, daar issie weer) en die ik dan weer allemaal op hun smoel moet timmeren... nee hoor, veels te vermoeiend Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: uurggg |
|
quote: elk optreden is sowieso feest, dus ... Oud Vuil. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |