|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zei ook niet dat het goed gefundeerde en beargumenteerde kritiek was. En 'een beetje willen rellen', tja als je zo'n idioot artikel schrijft dan vraag je er wel een beetje om. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: kan wel zijn, maar k heb het niet op gebrande cd's e.d., en toch het makkelijkst en goedkoopst als je het bijv. naar limburg toe moet sturen ofzo. wuust robuust |
|
Trouwens, nu ik er toch over nadenk : Is het Zware Metalen-forum zelf niet een vorm van underground ? Het is non-commercieel, en iedereen heeft het hier over bands die anders toch niet in de publiciteit komen. Met uitzondering van een aantal bands misschien... |
|
quote: Idd. Ik vind internet persoonlijk een mooie uitvinding. Je moet ook niet vergeten dat "echte" metalheads een album misschien eerst downloaden, maar daarna meestal toch gaan kopen (of de financiën moeten ff tegen zitten...). Volgens mij zijn sommige bands bang voor de ontwikkelingen m.b.t. internet, omdat je nu de kans hebt een album volledig te evalueren alvorens het te kopen en in veel gevallen daar van af zal zien omdat het betreffende album eigenlijk het kopen niet waard blijkt te zijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ja en juist daarom slecht voor veel commerciele bandjes omdat ze gewoon kut zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat is een collumn zak hooi, de mening van een der redacteuren over een bepaald item. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 03-01-2004 19:00] |
|
Daar kan ik het zeker mee eens zijn. "Zak Hooi" vindt ik overigens een zeer genuanceerde expressie. Erg mooi geformuleerd. |
|
quote: Als je een column schrijft. Zeg dan iets. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Sprak de orakel van veelzeggendheid. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Schrijf hij een column? |
|
quote: Wat wil je daar mee zeggen? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Nee maar hij zit hier constant met loze oneliners te smijten. Komt een beetje dom over als je iemand anders aanmaant om 'iets te zeggen' terwijl je zelf niks te melden hebt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik maan niemand aan om iets te doen hoor. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
wat maakt iedereen zich weer lekker druk, zeg. Oud Vuil. |
|
Is de underground dan niet hoe je het voor jezelf maakt? Ik ken een beetje de metal ''underground'' Maar wat versta je nou precies onder underground? Bedoel je dan die net een beetje bekent wordende bandjes? Vind je het gek dat dat geen underground blijft? of ze worden bekent of ze houden ermee op omdat ze geen succes hebben toch? Ik ga ook een beetje om in de industrial\Darkwave genre en uitgaansgelegenheden.. En dat vind ik wel een underground hebben! Want als daar een groot feest van word georganiseert komen er misschien 100 mensen op af! En er hangt een Hele Coole sfeer bij! Omdat bijna niemand die muziek kent! Ik vind dat Metal geen underground heeft... En dat vind ik eigenlijk wel mooi ook! Maar vraag is aan je moeder of ze slayer kent? Wedden van niet! Het is gewoon wat je erzelf van maakt! Ik ga nu american history x kijken! Mzzl! "Sehnsucht" |
|
Die van mij kent Slayer wel. |
|
mijn moeder loopt nu rond in een slayer girlie Striem'n op de pokkel 1227 |
|
quote: Zoiets doms heb ik nog nooit gehoord. WTF?!?!? Sfeer van een feestje hangt af van het feit of je een band wel of niet kent? Bij gaat het meestal om de mensen met wie ik op dat feestje ben, zal wel raar zijn. En mijn moeder kocht lang geleden Decade of Aggression voor mij. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
The monolith deathcult pretendeert de snelst groeiende NL metalband te zijn, maar was Houwitser niet minstens zo snel groot geworden en dan wel vanuit de underground?? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
underground is veranderd in de loop van de jaren. Jammer, erg jammer maar de tijd gaat gewoon door. We worden allemaal ouder en ja er komen nieuwe generaties. Zo gaat dat nu eenmaal. Hele leuke tijd meegemaakt in de zg "underground". En ik zou het graag allemaal nog een keer opnieuw willen beleven de periode van '84 t/m om en nabij '92. Maar ja, ik zal het met de herrineringen moeten doen... It has passed and altered in time; life with it or don't. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Dat pretenderen wij niet, dat zegt men over ons. TMDC en Houwister zijn overigens niet met elkaar te vergelijken op het etiket deathmetal na Houwitser is niet groot en zit nog steeds in de underground. |
|
quote: Waarom zit Houwitser nog in de underground, en jullie blijkbaar niet? |
|
zoals houwitser met 4 albums en mlp in de underground zitten, niks mis mee. Oud Vuil. |
|
Omdat ze na 2 of 3 albums nog steeds op hetzelfde niveau verkeren als tijdens hun debuut. Er zit geen progressie in Verder moet je niet van die stomme vragen stellen. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 03-01-2004 20:25] |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |