|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
godverdegodver, meer, méér, gaarne. Oud Vuil. |
|
eigenlijk moet iedereen wat meer thee drinken.... |
|
Ik heb me weer kostelijk vermaakt met de vorige posts Ga zo door! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
als de underground erg leeft, dan is het toch "in" en dat is toch juist niet goed. Ik maar denken dat dood en verderf juist de bedoeling was |
|
<quote> De cd verkoopt zeer goed voor een album dat pas sinds maart uit is.<quote> Ik heb uit zeer betrouwbare bron toch een iets ander verhaal gehoord... jammer he? Dus binnenkort toch maar bananen verkopen op de markt... gezien je grote muil op het net kun je zo beginnen denk ik. Maak je een mooie voorjaars-aanbieding: bij aankoop van een tros bananen gratis een TMDC CD-tje erbij. Raakt The Serpent King misschien ook nog eens van zijn TMDC overstock af... |
|
The Serpent King, daar heb ik nog nooit van gehoord, verkoopt die andere cd's dan wel? |
|
quote: Geruchten zijn sneller in de wereld geholpen dan eruit helaas. Dit slaat werkelijk HELEMAAL nergens op. TMDC is wel degelijk door hun kwaliteiten door CBI geselecteerd, en vervolgens hebben ze hun huidige album opgenomen. Sesamstraat terror is trouwens de grootste kleuter van het forum. Mannetjes die kotssmilies posten over bands, zonder iets te onderbouwen, hebben het IQ van het fruit dat TMDC Wordfuhrer volgens hem op de markt zou moeten verkopen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Sesamstraat Terror: Ik denk dat je gelijk hebt. Ik denk dat de Serpent King ons maar zo wat op de mouw spelt over het wel en wee van onze cd verkoop. Zeeeeer betrouwbare bron...oei..oei dan nog even dit quote: -Ik denk dat dit verhaal enigzins verkeerd is begrepen. Wij konden bij CBI OMDAT we op Nile geïnspireerde muziek speelden. CBI heeft graag een breed aanbod van bands. Van Stoner tot Black. CBI had nog geen US Deathband vandaar dat we er bij konden tekenen. Het is echter wel een mooi gerucht. Hoe meer er over je geluld wordt hoe beter! quote: -Ook verkeerd begrepen, CBI heeft een sublabel opgericht. Ebony Tears voor alle gothic bands om op die manier de aandacht beter te kunnen verdelen. Anders vraag je het Sesamstraat Terror even, die zit dicht bij het vuur. |
|
quote: Bij optredens een paar keer 'Black Seeds of Vengeance' roepen geeft jullie nog niet het recht om je met grote namen als Nile te vergelijken hoor. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Jullie zijn allemaal super geweldig en cool!!! *duiktweg voor de rondvliegdende testosteron* |
|
Dat was niet van Nile, dat hebben we zelf geschreven. |
|
quote: Leg de live-presentatie maar naast die van Nile. Muzikaal ongeveer hetzelfde. Alleen beweegt TMDC meer. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: |
|
quote: Ik heb het niet goed kunnen horen, ze hadden ernstige technische problemen toen ik ze zag. Ik hoorde geen verschil tussen gitaren, bas, zang en drum. De danspasjes waren dik in orde, dat geef ik toe. Vooral toen ze ze omdraaiden opeens aan het begin. Het hart begon in mijn keel te kloppen toen ze hun lange zwierende haren door de lucht zwiepten... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Kan iemand mij even uitleggen wat TMDC is? |
|
quote: Met je hoofd in de toiletpot heb je inderdaad geen al te best geluid. Dolen:http://www.monolith-deathcult.com [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 07-01-2004 0:17] |
|
het is het toilet, of de wc pot. |
|
quote: Transexuele Mannen Dans Club |
|
Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Maar beste meneer TMDC, ik stond recht voor het podium? Ik dacht dat jullie toch altijd met feiten kwamen? Merkwaardig. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Oh kut, het is metal. Ik houd niet zo van metal... |
|
Als je dit soort discussies te lang volgt, wil je in ieder geval niet meer over metal praten. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Zit je nou een beetje metal te beledigen? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Huh? Ik zeg alleen dat ik niet zo van metal hou. Kan toch? |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |