IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Is de Underground dood!?! Vorige pagina | Volgende pagina
TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 07-01-2004 2:51 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Ok, deze onzin heeft nu lang genoeg geduurd. Snaack had als een van de weinigen door dat dit uiteraard weer een TMDC marketingstunt was.

'' De bewoner van het Galgenven en Sesamstraat Terror hebben van ons de instructie gekregen zoveel mogelijk onzin te posten omtrent ons bandje.

Deze TMDC lakeien hebben hun taak iets te serieus opgevat gezien het infantiele gehalte van de posts. Daarom hebben we van onze kant besloten de samenwerking te beindigen.

Heren, ik wil jullie via deze weg hartelijk bedanken voor jullie bewezen diensten en jullie kunnen het beloofde cdtje ophalen bij de Merchstand als we weer een keer in de buurt spelen.

Monolith D.C. Headquarters

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-01-2004 2:58 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 1:53 schreef MBMarduk het volgende:
Hey Dekker nog zo'n fan van jullie:

*oke niet heus.

hehehe...vry typerend...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

' '
Usericon van ' '
Posted 07-01-2004 3:11 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 7 januari 2004 2:51 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Heren, ik wil jullie via deze weg hartelijk bedanken voor jullie bewezen diensten en jullie kunnen het beloofde cdtje ophalen bij de Merchstand als we weer een keer in de buurt spelen.

Monolith D.C. Headquarters

Okido, dat onthoudt ik natuurlijk. Een gratis bierviltje zeg ik natuurlijk geen nee tegen.

Maar serieus. Ik heb me ook kostelijk vermaakt. Jullie dus ook bedankt.

En als bottomline natuurlijk; blijf kopen die underground plaatjes, die bands hebben de steun harder nodig dan populaire bandjes als TMDC, die eigenlijk al zo goed als binnen zijn!

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 07-01-2004 3:14 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ach ja...Houwitser bekoorde me toch al meer dan de Bismarck...maar dit volksvermaak boeit me toch zeker...

Keep it going...Fuhrer...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 07-01-2004 3:14]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2004 9:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 0:41 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Het gaat meer om hoe je er als band zelf tegenaan kijkt. Het is mamelijk zo dat veel bands geen moeite doen om betere muzikanten te worden of om een betere opnames te maken omdat ze toch in de underground zitten.

De term "Underground zijn"wordt 9 van de 10 keer misbruikt om "legaal" een muzikale wanprestatie te leveren.

Veel band zullen nog getraumatiseerd zijn door Gorefest die, na een flitsende beginperiode, krampachtig muzikaal trachten te groeien en de rest van het verhaal kennen we wel...

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2004 9:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 2:06 schreef HerrHorst het volgende:

Bottom line: Er is geen band ter wereld die mij wijs kan maken dat ze niet stiekem hopen op succes en erkenning (door wie of wat dan ook). Dat is namelijk een typisch menselijke eigenschap.

ja, je hebt gelijk. Alleen zijn de termen "succes" en "erkenning" variabel te interpreteren. Band a verstaat hieronder een miljoen euro en headliner in de Kuip, voor band b is het voldoende als iemand zegt dat ze hun muziek goed vinden en een demotje kopen of dowloaden.

HerrHorst
Lords Of Metal
Usericon van HerrHorst
Posted 07-01-2004 11:41 by HerrHorst Wijzig reactieProfiel van HerrHorstQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Exact. Er had ook moeten staan:

'door wie of wat dan ook, en op welke manier dan ook'

Maar goed, de essentie was duidelijk.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 07-01-2004 13:12 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2004 19:00 schreef necroslaughter het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de muziek van TMDC te gek, maar ik hoorde laatst een of ander gerucht ( het zal wel kwaadsprekerij zijn van een stel jaloerse mensen ) dat TMDC hun contract met Cold Blood Industries alleen maar zouden krijgen als ze op Nile geinspireerde muziek zouden maken, en anders niet.Weten jullie of dat waar is of niet ?? Ook zou Cold Blood Industries van plan zijn om al hun Harde Metal bands van het label te gooien en alleen nog maar Gothic bands willen tekenen.Als het echt waar zou zijn.....dan zou dat echt te triest voor woorden zijn.

Touché, pussycat!

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 07-01-2004 14:35 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 07-01-2004 14:39 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

whahaha

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-01-2004 14:53 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 14:35 schreef necroslaughter het volgende:

Cold Blood Industries is al sinds jaar en dag een Gothic label. Niks nieuws dus.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-01-2004 15:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 1:45 schreef Dwaallicht het volgende:
: waarom een undergroundzaaltje als de Goudvishal het in z'n undergroundhoofd haalt om een anti-undergroundband als TMDC te boeken.

ze progameren sinds kort nu-metal, dreadlock pussy enzo

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 07-01-2004 15:21 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 7 januari 2004 15:16 schreef ghoulliette het volgende:
ze progameren sinds kort nu-metal, dreadlock pussy enzo

Wie had er ook alweer een Monolith sticker op haar deur?

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-01-2004 15:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ssssssssssssssst.

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 07-01-2004 18:02 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Ik laat alvast een button maken:

Metal is Dead

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 07-01-2004 18:23 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 18:02 schreef Aeolus het volgende:

Metal is Dead

"Monolith is gay" verkoopt vast beter...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-01-2004 18:26 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 14:53 schreef Wolveken het volgende:
Cold Blood Industries is al sinds jaar en dag een Gothic label. Niks nieuws dus.
Eh...

Ben jij of ik nu in de war met Cold Meat Industries...?

http://www.coldmeat.se/home.html

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2004 18:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

TMDC en Katafalk maken toch gothicmetal of nie dan?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-01-2004 18:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 18:35 schreef Jenje het volgende:
TMDC en Katafalk maken toch gothicmetal of nie dan?
Soms, stiekem in de oeferuimte wellicht ja. Op het podium heb ik wel eens minder ruige Goths gezien.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-01-2004 18:39 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Het enige wat mist is de gothicpaint

Go TMDC wordfuhrer, en Katablaster

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-01-2004 18:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Stond Salacious Gods niet ook onder contract bij CBI? En DeadHead...?

Ik begin een idee te krijgen wie nu welke dingen door elkaar haalt.

Edit:

God Dethroned, ook al van die nichterige Gothic.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-01-2004 18:43]

necroslaughter
Posted 07-01-2004 19:10 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Katafalk ?!? Die waren om te huilen zeg, toen met Sanguinary en Grobar in Baroeg. Slecht geluid, slechte songs, maar weer heerlijk arrogant op het podium.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-01-2004 19:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 19:10 schreef necroslaughter het volgende:
Katafalk ?!? Die waren om te huilen zeg, toen met Sanguinary en Grobar in Baroeg. Slecht geluid, slechte songs, maar weer heerlijk arrogant op het podium.
Ja duh, als je vaste zanger er niet is en iemand moet invallen die minstens de helft van de texten niet kent?

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-01-2004 19:13 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 7 januari 2004 18:02 schreef Aeolus het volgende:

Metal is Dead

die uitspraak is zooo jaren 90 ....

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 07-01-2004 19:17]

Suck my piss

necroslaughter
Posted 07-01-2004 19:19 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Ah, was dat het ??? Dat verklaart dus de enorme klere herrie op het podium bij Katafalk. Dank voor de info, dan moet ik misschien toch maar eens hun cd gaan checken. Daar heb ik namelijk WEL goede reakties over gehoord.

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com