|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
ha, heb ik toch nog iets onthouden Je moeder. |
|
Als Houwitser nog steeds underground is dan is TMDC dat zeker. |
|
De underground zal nooit leven of sterven... Suck my piss |
|
quote: Ik dacht het niet. We zijn op alle fronten superieur aan Houwitser voor zover het met elkaar valt te vergelijken |
|
na het overlijden van abigor, de laatste noemenswaardige underground band, is y dood ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
inderdaad, Abigor was de absolute vaandeldrager van de underground. Slechter heb ik het nog nooit gehoord. |
|
quote:Nou, als ik je tourverslag zo mag geloven... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat waren bands zonder noemenswaardige status. |
|
De bekendheid van TMDC is gebaseerd op forum-hilariteit. Dit was mijn column van vandaag. Ik hoop dat het maar flinke discussies teweeg mag brengen. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: nou, dat wordt een gezellig gesprek tussen jullie en houwitser, back-stage, 17 jan. in wageningen. wie gaat er winnen en hoe? armpje drukken? darten? risk? Oud Vuil. |
|
Underground is er altijd wel. Mensen die zeggen dat het dood is zoeken niet goed genoeg ofzo? 11.45: restate my assumptions |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:38] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Wat betreft kapsones in ieder geval wel ja... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Is dit topic nog niet dood!?! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: BPM's Galgenven: Klopt |
|
quote: Het enige waar jullie superieur in zijn is een grote bek op het net... Jullie zijn qua status echt niet verder dan een band als Houwitser. Hoe hard jullie daar s'nachts ook over mogen dromen. Dus voor vanavond... slaap lekker and sweat dreams. Trouwens, ik ben geen vriendje of bekende van de band en ik vind er persoonlijk ook niet echt veel aan maar als zij tot de underground worden gerekend dan TMDC zeker. |
|
they keep on kicking me down, kicking me down trying to keep me underground, underground |
|
quote: Als BPM de maatstaaf is : Dan winnen jullie zeker, maar is dat dan niet een slag tussen Aad en Sjoerd, ipv tussen Houwitser en TMDC ? Maar ik zal er de 17e zeer waarschijnlijk ook zijn, dus ik ben benieuwd !!! btw : Ik vind jullie allebei coole bands, ook al zijn jullie niet echt te vergelijken met elkaar.... |
|
De underground dood ? Mooi zo, dan kunnen we eindelijk weer eens wat kwaliteits metal verwachten !! Altijd maar dat express brak klinken om toch maar underground te blijven was toch wel te stom voor woorden !! |
|
quote: Wel dat is te zien wat je onder underground verstaat he. Bands als Intestine Baalism, Leviathan, Krohm, Craft, Nortt, Deteriorot, Funeral Mist, Svartsyn, Lunar Aurora, Verminous, ... zijn allen underground bands met een schitterende productie. Zij de zeggen dat de underground dood is, kijken gewoon op de verkeerde plaats. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: -Als je "het enige" uit ze zin zo schrappen zou de zin kloppen. quote: -Je zegt het zelf al. Het punt is dat TMDC dit in 1 jaar heeft gedaan. Een cd releasen en twee Europese tours doen in 1 jaar. Wie doet ons dat na? quote: -Wat een domme stelling. Onze hele manier van werken, de propaganda, de merch, de podiumpresentatie is zo anti-underground als de pest. |
|
quote: Wat is het doel van TMDC eigenlijk? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Lijkt me duidelijk. Herrie maken en daar geld en succes aan overhouden. Alleen zijn ze daar een stuk eerlijker over en opener in dan de meeste bands. |
|
quote: Dat zie ik toch echt niet in. Maar goed, het heeft vooral te maken met welk segment je van de underground bekijkt. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |