|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wokkel zong in de Baroeg en voor zover ik weet is dat (weer)de zanger van Katafalk... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Nou.Lekker verwarrend allemaal. Maar nog even dit, dat cd tje van Sanguinary is wel vet !! Nog dank daarvoor !! |
|
quote: Graag gedaan!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Maar wanneer komt er weer nieuw werk van Sanguinary op cd uit ?? Want voor zover ik weet speel jij niet mee op de Gutted cd. Klopt toch, of niet ??? |
|
Sanguinary? klinkt underground, ik ken het iig niet. Oud Vuil. |
|
Over gothicpaint gesproken De wordfuhrer samen met bloedbroeder Martijn Moes(guitar left) en TMDC Feuerengel Arjen Hurkmans. Die gozer rechts is in de vergetelheid geraakt Overigens heb ik op oudejaarsavond nog ingevallen op de bass bij de Gothicband To Elysium Alle geruchten zijn waar. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 08-01-2004 0:35] |
|
Mooie foto's On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: *hoort een bel luiden maar is druk op zoek naar waar die verrekte !@#$% klepel ook alweer hangt* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nee, nee, toch niet. Het was lichtjes sarcastisch bedoeld ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
CBI heeft reeds enige tijd een sublabel dat speciaal opgericht is voor gothic. En Henry en Arjen van GD zitten allebei in Imperia (ook koffik). En Jens van GD zit al enige tijd bij Autumn. Ook al deze geruchten zijn waar. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 08-01-2004 13:55] Touché, pussycat! |
|
quote: Volgens mij valt het wel mee met dat krampachtig. Ze deden gewoon waar ze zin in hadden, alleen bleek daar niet echt publiek voor te zijn (of althans niet zoveel als ze eerst hadden). Dat heeft ze (denk ik) de das omgedaan. quote: Pfffff, als je een dermate belachelijk verhaal serieus neemt, ben je heel erg goedgelovig. quote: Wat is er precies zo arrogant aan Kattebak? quote: quote: Iets eerder speelde Katafalk, geloof ik, met Dismember in de Baroeg. Toen viel Arend van AIB in. Hij vertelde nog dat ie backstage nog bij Dismember op schoot had gemogen... Touché, pussycat! |
|
Heb nooit gezegd dat ik die verhalen serieus neem. Wou alleen eens kijken wat jullie er van vonden. |
|
Dan snap ik niet dat je, als ik meld dat ik het vind, reageert met . Touché, pussycat! |
|
heeft necroslaughter eerder al neit te bewijzen zich steeds tegen te spreken? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Krijgen jullie maar lekker fijn de tering. |
|
hihi I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Nou nou, het was niet kwaad bedoeld, hoor. Ik vond het enkel een beetje vreemd. Touché, pussycat! |
|
tihi |
|
Ach, laat ook maar. Af en toe ben ik wat snel op m'n pik getrapt.En irritante klootzak heeft ook wel gelijk. Af en toe heb ik idd de neiging om mezelf tegen te spreken. |
|
quote:hiti I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Knuffelen! |
|
hahaha.. kom jongens........ knuffelallemaal de rookzuil! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik rook niet ... |
|
Da's tegenwoordig vrij mainstream, is 't niet? Touché, pussycat! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |