IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Is de Underground dood!?! Vorige pagina | Volgende pagina
1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 07-01-2004 19:21 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 19:12 schreef Greycloak het volgende:
Ja duh, als je vaste zanger er niet is en iemand moet invallen die minstens de helft van de texten niet kent?

Wokkel zong in de Baroeg en voor zover ik weet is dat (weer)de zanger van Katafalk...

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-01-2004 19:26 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 januari 2004 19:21 schreef 1i1ith het volgende:
Wokkel zong in de Baroeg en voor zover ik weet is dat (weer)de zanger van Katafalk...

Wokkel deed het erg goed hoor in de Baroeg.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 07-01-2004 19:27 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Nou.Lekker verwarrend allemaal. Maar nog even dit, dat cd tje van Sanguinary is wel vet !! Nog dank daarvoor !!

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 07-01-2004 19:32 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 19:27 schreef necroslaughter het volgende:
Nou.Lekker verwarrend allemaal. Maar nog even dit, dat cd tje van Sanguinary is wel vet !! Nog dank daarvoor !!

Graag gedaan!!!

necroslaughter
Posted 07-01-2004 22:33 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Maar wanneer komt er weer nieuw werk van Sanguinary op cd uit ?? Want voor zover ik weet speel jij niet mee op de Gutted cd. Klopt toch, of niet ???

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-01-2004 0:00 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Sanguinary? klinkt underground, ik ken het iig niet.

Oud Vuil.

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 08-01-2004 0:32 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Over gothicpaint gesproken

De wordfuhrer samen met bloedbroeder Martijn Moes(guitar left) en TMDC Feuerengel Arjen Hurkmans. Die gozer rechts is in de vergetelheid geraakt

Overigens heb ik op oudejaarsavond nog ingevallen op de bass bij de Gothicband To Elysium

Alle geruchten zijn waar.

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 08-01-2004 0:35]

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-01-2004 0:33 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Mooie foto's

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-01-2004 0:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 18:42 schreef Greycloak het volgende:
Stond Salacious Gods niet ook onder contract bij CBI? En DeadHead...?

Ik begin een idee te krijgen wie nu welke dingen door elkaar haalt.

Edit:

God Dethroned, ook al van die nichterige Gothic.

*hoort een bel luiden maar is druk op zoek naar waar die verrekte !@#$% klepel ook alweer hangt*

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 08-01-2004 9:15 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 18:26 schreef Greycloak het volgende:
Eh...

Ben jij of ik nu in de war met Cold Meat Industries...?

http://www.coldmeat.se/home.html

Nee, nee, toch niet. Het was lichtjes sarcastisch bedoeld ...

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 08-01-2004 13:54 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

CBI heeft reeds enige tijd een sublabel dat speciaal opgericht is voor gothic.

En Henry en Arjen van GD zitten allebei in Imperia (ook koffik).

En Jens van GD zit al enige tijd bij Autumn.

Ook al deze geruchten zijn waar.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 08-01-2004 13:55]

Touché, pussycat!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 08-01-2004 14:05 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 9:30 schreef attila_de_hun het volgende:
Veel band zullen nog getraumatiseerd zijn door Gorefest die, na een flitsende beginperiode, krampachtig muzikaal trachten te groeien en de rest van het verhaal kennen we wel...

Volgens mij valt het wel mee met dat krampachtig. Ze deden gewoon waar ze zin in hadden, alleen bleek daar niet echt publiek voor te zijn (of althans niet zoveel als ze eerst hadden). Dat heeft ze (denk ik) de das omgedaan.
quote:
Op 7 januari 2004 14:35 schreef necroslaughter het volgende:

Pfffff, als je een dermate belachelijk verhaal serieus neemt, ben je heel erg goedgelovig.
quote:
Op 7 januari 2004 19:10 schreef necroslaughter het volgende:
Katafalk ?!? Die waren om te huilen zeg, toen met Sanguinary en Grobar in Baroeg. Slecht geluid, slechte songs, maar weer heerlijk arrogant op het podium.

Wat is er precies zo arrogant aan Kattebak?
quote:
Op 7 januari 2004 19:12 schreef Greycloak het volgende:
Ja duh, als je vaste zanger er niet is en iemand moet invallen die minstens de helft van de texten niet kent?

quote:
Op 7 januari 2004 19:21 schreef 1i1ith het volgende:

Iets eerder speelde Katafalk, geloof ik, met Dismember in de Baroeg. Toen viel Arend van AIB in. Hij vertelde nog dat ie backstage nog bij Dismember op schoot had gemogen...

Touché, pussycat!

necroslaughter
Posted 08-01-2004 14:50 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Heb nooit gezegd dat ik die verhalen serieus neem. Wou alleen eens kijken wat jullie er van vonden.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 08-01-2004 15:03 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Dan snap ik niet dat je, als ik meld dat ik het vind, reageert met .

Touché, pussycat!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 08-01-2004 15:24 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

heeft necroslaughter eerder al neit te bewijzen zich steeds tegen te spreken?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

necroslaughter
Posted 08-01-2004 15:33 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Krijgen jullie maar lekker fijn de tering.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 08-01-2004 15:36 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

hihi

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 08-01-2004 15:37 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Nou nou, het was niet kwaad bedoeld, hoor. Ik vond het enkel een beetje vreemd.

Touché, pussycat!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-01-2004 15:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

tihi

necroslaughter
Posted 08-01-2004 15:41 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Ach, laat ook maar. Af en toe ben ik wat snel op m'n pik getrapt.En irritante klootzak heeft ook wel gelijk. Af en toe heb ik idd de neiging om mezelf tegen te spreken.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 08-01-2004 15:42 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2004 15:39 schreef Jenje het volgende:
tihi
hiti

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-01-2004 15:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Knuffelen!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 08-01-2004 15:49 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hahaha..

kom jongens........

knuffelallemaal de rookzuil!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-01-2004 15:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik rook niet ...

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 08-01-2004 17:15 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Da's tegenwoordig vrij mainstream, is 't niet?

Touché, pussycat!

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com