|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat heeft IMHO hier niks mee te maken... Dat is gewoon hoe de commerciële muziekindustrie in elkaar steekt... dat je door middel van marketing de verkopen positief kan beïnvloeden... Maar dat staat los van het feit dat via internet de metalfans zelf ontdekken welke bands goed zijn en welke niet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat je een vervelende kwal bent "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Omdat er niets valt te zeggen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: mja misschien, maar zo kan het ook lopen met labels. Je hoort toch sneller andere bands.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat is niet met die bedoeling geschreven, Ferdi heeft namelijk een pesthekel aan onze muziek. Zijn collumn is alleen wel vreselijk waar. Limp Bizkit is geen slechte band. De nummers zitten prima in elkaar om nog maar te zwijgen over de geniale riffs van ex gitarist Wes Borland. je kunt er hoogstens niet van houden, daarnaast heeft LB nooit in de underground gezeten, die zijn meteen door Korn op sleeptouw genomen. |
|
Iedereen weet dat Limp Dipshit zooi is, dat valt met geen pen te beschrijven. Maar goed, dat is offtopic "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Sorry, maar ik vind dit hele verhaal ontzettend nietszeggend op de laatste alinea na, waar TMDC wordt opgehemeld. "En nog belangrijker: ze zorgden voor goed in elkaar stekende muziek om dat te rechtvaardigen" Ook weer zo hilarisch. Het is gewoon herrie met een hoop praatjes. En tja, dan kan de heer TMDCWordFuhrer natuurlijk niet anders dan wat Lord-of-Metal-reet likken! Ik vind het prachtig, chapeau. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Maar wat is dan de juiste definitie van 'underground'? Je noemt bands als Exodus en Death Angel, bands die getekend zijn bij Nuclear Blast, bands die Dynamo Open Air geheadlined hebben. Ik ken genoeg mensen die dat dus 'niet-underground' vinden. Sterker nog, de meeste puristen vinden het tekenen bij labels als NB, Century Media, Metal Blade etc al een geval van sell-out. En dat terwijl het karakter van de muziek nauwelijks anders wordt. Het beste voorbeeld is wat dat betreft wellicht Cradle Of Filth. |
|
quote: Volgens mij heeft dit alles met TMDC te maken "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
feit is wel dat meer mensen de scene bevuilen die eigenlijk niets in de metal scene te zoeken hebben, met homofiele muziek, cda levenshouding, kopen mooie gescheurde broeken, kennen alleen death scream bloody gore van soulseek, ik kan nog wel een uur doorgaan Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: Ga dat idd maar eens eerst even vaststellen: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1696 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-01-2004 17:40] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Underground is gay. Ik ga hier geen ellenlange verhaal neerkwakken want ik heb er geen zin in. Maar ik moet wel ernstig lachen om bepaalde lieden binnen de zgn. 'underground' met uitspraken als: 'Band X kreeg gelijk een vette contract i.p.v. eerst jaren te zwoegen dus zijn ze slecht' 'Mijn voormalige favoriete band Y is nu kut omdat ze meer dan 666 exemplaren verkocht hebben.' 'Band Z is per definitie slecht want ik zag hun naam in de pers' En meer van dit soort juweeltjes. Fuck man. Ik luister naar muziek omdat ik het wel of niet goed vind en niet omdat het wel of niet underground is. Een subcultuur heb ik ook niet nodig om bevestiging van mijn voorkeuren te vinden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik heb er zelfs gewerkt, het is natuurlijk één grote belangenverstrengeling. Als je het laatste jaar goed had opgelet had je wel geweten dat TMDC niemand zijn kont likt. |
|
quote: Jij vroeg Judge M. naar zijn verdiensten. Die weet je nu. Wat zijn de jouwe? Of huil je gewoon maar wat mee met de wolven in het bos zonder ook maar het enigste benul waar het allemaal over gaat. |
|
quote: Maar natuurlijk niet. Want jullie zijn "een goed geoliede Death Metal machine"! Grandioos hilarisch. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Want het zijn domme rukkers die buiten een klein subcultuurtje om niks in de echte wereld voorstellen en zodoende graag hun eigen kleine elite-wereldje vormen. edit: Ik bedoel uiteraard de 'puristen' en niet de bands die bij NB of CM tekenen. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 03-01-2004 17:44] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb maar 1 ding te zeggen: Het kan me geen bal schelen of muziek underground is of top40, zolang het maar goed klinkt. Basta! [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 03-01-2004 17:45] |
|
quote: Sorry, maar dit: "Of je presteert zelf eens wat en trekt dan je bek open bijvoorbeeld..." Kan ik natuurlijk niet serieus nemen als reply op kritiek. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Ik denk dat woordje 'elite' inderdaad alles zegt in dit geval. |
|
quote: Dank u~! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja en? Ik bedoel weerleg de feiten eens? [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 03-01-2004 17:49] |
|
quote: Kritiek? Ik vind de opmerking 'gaye e-zine' nu niet echt het summum van goed gefundeerde en beargumenteerde kritiek. Dit klinkt meer als gewoon een beetje willen rellen. Maar nogmaals, wat zijn jou verdiensten/bezigheden in metal? Als we dat weten kunnen we jouw 'kritiek' vanuit het juiste perspectief bekijken. |
|
Ik denk dat zonder de underground scene de band waar ik inspeel (Judgement Day) allang verleden tijd geweest zou zijn..... Hoe andere bands met de underground om willen gaan, dat moeten ze maar lekker zelf weten. En ik denk ook dat alle bands tegenwoordig moeite zullen hebben om hun produkt (de muziek zelf, niet de cd´s) aan de man te brengen. En je optredens lopen wel een stuk lekkerder als het publiek jouw muziek kent. Ik denk ook dat iedereen z`n mening mag laten horen, Dus geen gezeik tegen elkaar, verdomme. |
|
nou, er zijn anders nog zat mensen die fanatiek tape-traden waaronder ikzelf wuust robuust |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |